Niet om wat het nu is maar om wat het in de toekomst kan worden. Het grootste economische groei potentieel zit in Oost-Europa.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom wil die hele EU de Oekraïne eigenlijk überhaupt zo graag inlijven?Zie het voordeel niet eens.
Ik kon het ook al niet vindenquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:12 schreef spijkerbroek het volgende:
TS: wil je even quoten waar Merkel datgene dat in je TT staat, zegt?
Veel gas, veel landbouwgrond en en veel arbeiders/consumenten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom wil die hele EU de Oekraïne eigenlijk überhaupt zo graag inlijven?Zie het voordeel niet eens.
Dat is de essentie van de opmerking "De Nederlanders zullen een antwoord vinden, dat wachten we af."quote:
De essentie van de opmerking dat Nederlanders een antwoord zullen vinden, is dat Oekraïne lid wordt van de EU?quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:15 schreef frietenstamp het volgende:
Dat is de essentie van de opmerking "De Nederlanders zullen een antwoord vinden, dat wachten we af."
Ik interpreteerde het antwoord ook zo. Eigenaardig.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De essentie van de opmerking dat Nederlanders een antwoord zullen vinden, is dat Oekraïne lid wordt van de EU?
Nee, de TT geeft de strekking totaal niet weer.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:19 schreef frietenstamp het volgende:
TT geeft prima de strekking van haar verhaal weer: ik heb Rutte gesproken, hij gaat het roggelen, geen zorgen, de deal gaat gewoon door.
Ik interpreteer het volgende:quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het antwoord ook zo. Eigenaardig.
Schijnbaar gaat dat links-of rechtsom.quote:"Wat Europa betreft gaat het associatieverdrag door. We zullen uitvoeren wat we kunnen van het akkoord." Dat zei de Franse president Hollande na afloop van een ontmoeting met de Duitse bondskanselier Merkel. De twee spraken elkaar vandaag in Metz.
Dan moet de TT zijn: Merkel: EU gaat het associatieverdrag met Oekraïne alsnog doorvoerenquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik interpreteer het volgende:
[..]
Schijnbaar gaat dat links-of rechtsom.
Merkel heeft toch niks gezegd? In dit geval zou dat dus Holande moeten zijn ipv Merkel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan moet de TT zijn: Merkel: EU gaat het associatieverdrag met Oekraïne alsnog doorvoeren
Dan lijkt het helemaal niet meer op de TTquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Merkel heeft toch niks gezegd? In dit geval zou dat dus Holande moeten zijn ipv Merkel.
TT klopt dus gewoon voor geen ene milimeter.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan lijkt het helemaal niet meer op de TT
Hollande: "Merkel zei dat de EU toch het associatieverdrag door gaat voeren"quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:25 schreef frietenstamp het volgende:
Hollande zei dat Merkel zei dat Rutte het ff gaat roggelen, en anders de EU wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |