Nee hoor, maak je geen zorgen, is een Nederlands nummer. Dat Supersaver het vervolgens doorschakelt naar India/Finland/Sri Lanka is voor hun rekening.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:08 schreef Scarface88 het volgende:
Het is een +31 nummer maar volgens mij krijg ik gewoon de rekening voor bellen naar Finland.
Weer een half uur in de wacht gehangen. Kreeg net inderdaad een meneer uit India of Sri Lanka aan de lijn en vertelde me dat het een paar werkdagen gaat duren. Ik kan dus geen ticket boeken dit weekend tot ik het geld terug heb. Ze boden me geen alternatieve omboeking aan. Nooit meer Supersaver dus, wat een schijtbedrijf.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:29 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee hoor, maak je geen zorgen, is een Nederlands nummer. Dat Supersaver het vervolgens doorschakelt naar India/Finland/Sri Lanka is voor hun rekening.
Precies de reden waarom ik alle vliegtickets, met één uitzondering, altijd direct bij de maatschappij boek. Op KLM na dan, ook geen boekingskosten en credit card toeslagen. En die ene uitzondering was ooit een vlucht met Emirates die Vliegtickets.nl nog niet had aangepast, ieder ander wel en dat scheelde toch 2 x 80 euro. Dus als de route niet al te ingewikkeld is, kies maar voor een directe boeking ipv bij een van de ratjes in de reisbranche.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Weer een half uur in de wacht gehangen. Kreeg net inderdaad een meneer uit India of Sri Lanka aan de lijn en vertelde me dat het een paar werkdagen gaat duren. Ik kan dus geen ticket boeken dit weekend tot ik het geld terug heb. Ze boden me geen alternatieve omboeking aan. Nooit meer Supersaver dus, wat een schijtbedrijf.
Je hebt helemaal gelijk, wijze les voor de volgende keer. Alleen heb ik daar nu niks aan. Normaal bestel ik via vliegtickets.nl en daar heb ik echt nog nooit problemen mee gehad. Sterker nog, die bellen me uit zichzelf op als er iets mis is en lossen het keurig op.quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik alle vliegtickets, met één uitzondering, altijd direct bij de maatschappij boek. Op KLM na dan, ook geen boekingskosten en credit card toeslagen. En die ene uitzondering was ooit een vlucht met Emirates die Vliegtickets.nl nog niet had aangepast, ieder ander wel en dat scheelde toch 2 x 80 euro. Dus als de route niet al te ingewikkeld is, kies maar voor een directe boeking ipv bij een van de ratjes in de reisbranche.
Na mijn reactie dit terug,quote:Dear Sir/Madam,
Due to technical problems we have not been able to confirm your booking in a correct way. We are sorry about this that we are not able to complete your reservation. We recommend you to contact the airline directly to book this journey.
Your booking is now cancelled due to this technical error and we are going to refund the full amount to you.
If you have paid with creditcard the money will be refunded automatically.
If you have paid through your bank please answer this email with your clearing number, account number and the name of the account holder.
We are sorry for the inconvenience this may cause you.
Kind regards,
Jethin J
Supersaver
Het is toch ongelooflijk dat een bedrijf een schatting geeft van een week voor ze reageren, terwijl het urgent is? Ik heb het geld nodig voor ik een nieuwe ticket kan boeken.quote:Hallo (naam),
Hartelijk dank voor uw bericht dat wij zojuist ontvingen.
Wij willen u zo goed mogelijk van dienst zijn en derhalve kunt u naar schatting een reactie van ons verwachten vóór 11:00 uur 13 april 2016
Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 7:00 - 16:00 uur. Onze telefonische dienst is bereikbaar op werkdagen van 8:00 - 15:00 uur.
Indien u ons telefonisch benaderd voordat u antwoord op uw vraag heeft gekregen vermeld dan het volgende behandelingsnummer xxx.
Onderaan ziet u de gegevens die u op het contactformulier heeft ingevuld – wij hebben een kopie van uw bericht naar het door u opgegeven e-mailadres verstuurd.
Het staat inderdaad vol met negatieve comments. Ook op tripadvisor.com is niemand positief https://www.tripadvisor.c(...)r_nl-Air_Travel.htmlquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor het geval nog niemand hier gekeken heeft: vergelijkbare ervaringen. https://www.facebook.com/supersavertravel/?fref=ts
Dat geld ga je echt wel terugkrijgen, alleen duurt het natuurlijk veel te lang. Maar het zijn gewoon ratten die geen enkele verantwoording willen nemen voor het feit dat ze waarschijnlijk te laat waren de tarieven op hun site aan te passen nadat de tarieven bij BA omhoog gegaan waren. Iets anders kan ik me er niet bij bedenken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:32 schreef Scarface88 het volgende:
Dit was de email die ik kreeg...
[..]
Na mijn reactie dit terug,
[..]
Het is toch ongelooflijk dat een bedrijf een schatting geeft van een week voor ze reageren, terwijl het urgent is? Ik heb het geld nodig voor ik een nieuwe ticket kan boeken.
Wat ik sowieso niet snap is dat ik gewoon op britishairways.com kon inloggen en mijn ticket kon bekijken, er stond confirmed bij. En 's avonds is het ineens niet meer confirmed? Heel bizar en shady. Ik betwijfel ook of ik werkelijk mijn geld ga terugzien. Het is in ieder geval een bedrijf die bijna onmogelijk te bereiken is per email of telefoon. In het weekend zijn ze gesloten...
Ik hoop het, heb echter mijn twijfels na het lezen van enkele verhalen over Supersaver op het internet. Als ik het dinsdag niet heb ga ik weer bellen. Maandag is een werkdag dus hebben ze een hele dag om het in orde te maken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat geld ga je echt wel terugkrijgen, alleen duurt het natuurlijk veel te lang. Maar het zijn gewoon ratten die geen enkele verantwoording willen nemen voor het feit dat ze waarschijnlijk te laat waren de tarieven op hun site aan te passen nadat de tarieven bij BA omhoog gegaan waren. Iets anders kan ik me er niet bij bedenken.
Je belt een nummer in NL dus je krijgt een rekening voor het bellen naar een nummer in NL. Dat ze het gesprek willen doorsturen naar Finland is niet jouw probleem.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:08 schreef Scarface88 het volgende:
Op hun website staat een nummer +31 858 880 115. Hun customerservice zit in Finland, en na 20 minuten in de wacht knikkeren ze me er af... Geld verspild? Ik heb geen idee. Het is een +31 nummer maar volgens mij krijg ik gewoon de rekening voor bellen naar Finland.
Anders lees je even het topic.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:47 schreef Light het volgende:
[..]
Je belt een nummer in NL dus je krijgt een rekening voor het bellen naar een nummer in NL. Dat ze het gesprek willen doorsturen naar Finland is niet jouw probleem.
Lachwekkende organisatie is het... Je zou maar een flexible ticket hebben gekocht (waar je extra voor betaalt) of een annuleringsoptie. Is allemaal gebakken lucht want je kunt van die extra service geen gebruik maken terwijl je wel je portemonnee kunt trekken. Op hun facebook pagina regent het ook klachten.quote:Hallo (naam),
Onze e-mail dienstverlening is wegens enorme drukte vertraagd waardoor wij uw bericht niet binnen de normale tijd konden beantwoorden.
Uw bericht is doorgestuurd naar de klantenservice en wordt zo spoedig mogelijk in behandeling genomen.
Wij zullen uw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Supersaver
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:38 schreef Scarface88 het volgende:
Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit... Ik heb mijn geld terugHeb er veel voor moeten doen zoals ze bombarderen met berichten op facebook. Ik hoop dat ik andere mensen kan waarschuwen met dit topic om NOOIT (!!!) via Supersaver te boeken. Het is een onbetrouwbare firma die bij problemen niet te bereiken is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |