Hahaquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:23 schreef deadprez het volgende:
beter worden jij en hoink gewoon echt redactieleden, chai
Je zou dat maar moeten willenquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:23 schreef deadprez het volgende:
Nee, want dat wordt dan gewoon met de hand samengesteld. Dus niet allemaal artikelen die allemaal op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar daar komt dan toch nog steeds dezelfde shit terug? Denk dat er gewoon wat meer variatie in de redactieleden moet komen
Je hebt nu Robin () die wat linksere stukken schrijft, maar dat is het ook wel.
Gaan werken om te zien hoe griddie weer eens vrij pakt om mij te zien posten.quote:
Oh zo. Ja dat zou nice zijn idd, maar dan zit je alsnog met het probleem dat er buiten het standaard ANP-nieuws maar weinig artikelen zelf geschreven worden. En die zelfgeschreven artikelen vallen weer bijna allemaal in dezelfde categorie, op die van iemand als Robin na dus.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want dat wordt dan gewoon met de hand samengesteld. Dus niet allemaal artikelen die allemaal op elkaar lijken.
Eventueel kun je wel bij elk nieuwsitem een soort 'Gerelateerd' er naast zetten zodat je makkelijk meer artikelen kan vinden in de categorie die je aanspreekt.
Ja nja, tis wel de enige manier om iets van verandering te brengen op de FP.quote:
nee, wel paar uur geslapenquote:
Gewoon een lijstje van 5 per dag? En mag best een ANP bericht bij zitten, want daar wil men ook op reageren.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh zo. Ja dat zou nice zijn idd, maar dan zit je alsnog met het probleem dat er buiten het standaard ANP-nieuws maar weinig artikelen zelf geschreven worden. En die zelfgeschreven artikelen vallen weer bijna allemaal in dezelfde categorie, op die van iemand als Robin na dus.
ik ben voor, stel het voor aan danny zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon een lijstje van 5 per dag? En mag best een ANP bericht bij zitten, want daar wil men ook op reageren.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, wel paar uur geslapen
maar gisteravond tot 11 uur ofzo op de bank liggen slapen dus compleet verneukt ritme nu
tsjaquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]alleen jij krijgt dat voor elkaar
dan ga je toch gwn niequote:
deze man weetquote:
quote:
Hier geen file, kon zo door rijdenquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:42 schreef Kurovski het volgende:
Oh, leuk. Verkeerde files opgestuurd gekregen. Op antoor ook nog niet helemaal wakker lijkt het.
quote:
hahaquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:23 schreef deadprez het volgende:
Ja manquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:50 schreef deadprez het volgende:
[..]hmz
dan maar ff strugglen tot weekend
ja ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja manfucked up. wil ook wajong man
Jij en ik, broeder. Jij en ik.quote:
meer dan dat ik nu verdienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |