Haha Kaas is jaloers omdat hij niet in schijnwerpers staat.quote:
Correct, precies dit.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha Kaas is jaloers omdat hij niet in schijnwerpers staat.
Typische hommo.
We zullen het zien.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:12 schreef Jopie78 het volgende:
Nou, het grote wachten is begonnen. Zou-ie komen.
Welnee, Bram heeft allang een piem0l om vast te houden.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb je met Bram gedate? Weet-ie al dat je verkerings wil?
Hij heeft toch twee handen. Onze lieve heer had dit probleem voorzien.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welnee, Bram heeft allang een piem0l om vast te houden.
Ene hand voor zijn boi, ene hand voor zichzelf. Jeetje, niet zo pervers doen.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hij heeft toch twee handen. Onze lieve heer had dit probleem voorzien.
Goh, wat is jouw generatie honkvast zeg. Sorry hoor meneer monogamie. Excuse me.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ene hand voor zijn boi, ene hand voor zichzelf. Jeetje, niet zo pervers doen.
Polygamiequote:Op donderdag 7 april 2016 22:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Goh, wat is jouw generatie honkvast zeg. Sorry hoor meneer monogamie. Excuse me.
Kindjes willenquote:Op donderdag 7 april 2016 22:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Gewoon lekker rondneuken. Relaties.Ga je kindjes maken?
![]()
Wat moet je dan met een relatie? Vrijheid, blijheid. En als je jeuk hebt, dan krab je natuurlijk.quote:
Iemand moet het huis doen.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat moet je dan met een relatie? Vrijheid, blijheid. En als je jeuk hebt, dan krab je natuurlijk.
Schijnt dat je daar tegenwoordig interieurverzorg(st)er(s) voor kan inhuren. Doen het vaak beter en zonder gezeur!quote:
Studeren, feesten, seksen, werken, chillen, beetje fokken. Dat is het wel. Mag niet klagen.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En hoest met Kaas-? Wat gebeurt er allemaal in jouw wereld?
Nog maar 1 dag werken voor het weekend isquote:Op donderdag 7 april 2016 22:41 schreef Peter het volgende:
Nog een hele dag werken voordat het weekend is
En daarna weer 5. Hoppa!quote:Op donderdag 7 april 2016 22:41 schreef Peter het volgende:
Nog een hele dag werken voordat het weekend is
Mooi!quote:Op donderdag 7 april 2016 22:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Studeren, feesten, seksen, werken, chillen, beetje fokken. Dat is het wel. Mag niet klagen.
Duurt nog maximaal een jaartje en dan zal ik ook gewoon aan de bak moeten.quote:
Boeit dat nou weer?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:52 schreef Etsu het volgende:
De afkorting van de naam van de uni is zelfs afgeleid naar iets homoseksueels.
Ik wil het wel plaatsen, maar dan is het weer herkenbaar waar ik heen ga.
De hele wereld zit vol met hommo's.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:50 schreef Etsu het volgende:
De uni in de VS waar ik heen ga/wil volgend jaar, zit vol met hommo's.
Het zal me benieuwen.
Maar als je hier vertelt waar je woont en dat je aan een universiteit studeert is je NL universiteit ook al wel bekend. Toegegeven, de combinatie van die informatie met de informatie van waar je in de VS zou studeren maakt je inderdaad wel een stuk vindbaarder. Dus ik snap bij nader inzien ook wel dat je het niet doet.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, ja best wel. Of zeg jij hier ook waar jij werkt?
Daarom.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar als je hier vertelt waar je woont en dat je aan een universiteit studeert is je NL universiteit ook al wel bekend. Toegegeven, de combinatie van die informatie met de informatie van waar je in de VS zou studeren maakt je inderdaad wel een stuk vindbaarder. Dus ik snap bij nader inzien ook wel dat je het niet doet.
Ik bedenk me net dat ik ook niet wil zeggen aan welke universiteit ik precies m'n uitwisseling heb gedaan.
Overigens weet ik het denk ik wel, zoveel als je al hebt verteld.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2016 23:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Overigens weet ik het denk ik wel, zoveel als je al hebt verteld.Maar ik ga nu niet LinkedIn afstruimen op zoek naar zo'n combinatie hoor (
).
Ik dacht vanochtend.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel cool trouwens hoor. Uitwisseling vond ik misschien wel de mooiste periode van m'n leven.
Waar ben je geweest?quote:Op donderdag 7 april 2016 23:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel cool trouwens hoor. Uitwisseling vond ik misschien wel de mooiste periode van m'n leven.
Hongkong, maar dan een half jaartje in plaats van een heel jaar. Was puur genot.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar ben je geweest?
Ik ben echt heel erg benieuwd naar volgend jaar. Oprecht, en als ik de andere vrienden mag geloven, zou het de beste periode van mijn leven zijn/worden.
Nog nooit iemand zo blij gezien met Starbucks.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Vanochtend was ook een hele leuke periode.
quote:Op donderdag 7 april 2016 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog nooit iemand zo blij gezien met Starbucks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |