Jezus, pas na deze comment heb ik door dat het onverplicht is. Ik zat me de hele tijd al af te vragen waar de verlichting nou in hemelsnaam mee te maken zou kunnen hebbenquote:
Ook al heb je alle gelijk van de wereld, het is schijnbaar protocol om als boa gewoon door te zetten. Je bent gewoon kansloos.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:36 schreef Spaardertje het volgende:
Ik had hun allerlei links laten zien, maar nee hoor.. Boete werd gewoon uitgeschreven. Wat een gezeur!
Ben zonet gebeld en de boete is verscheurd!quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:38 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ook al heb je alle gelijk van de wereld, het is schijnbaar protocol om als boa gewoon door te zetten. Je bent gewoon kansloos.
Bezwaar maken is de volgende stap.
Ik heb er 1 van Qwic..quote:Op woensdag 13 april 2016 02:17 schreef Drommelsch85 het volgende:
Wat voor e-scooter heb je? Ik heb er ook eentje met blauwe plaat, een jaar, maar van dat onverplichte fietspad wist ik niet. Ik volg gewoon de routes waar ik normaal ook zou fietsen. Handig!
Heb je ook gevraagd om iets zwart op wit? leuk om online te gooien, dan kunnen toekomstige 'slachtoffers' van dit misverstand dat gebruiken als jurisprudentiequote:Op dinsdag 12 april 2016 21:23 schreef Spaardertje het volgende:
[..]
Ben zonet gebeld en de boete is verscheurd!
Ja of dan wordt er iemand in DH wakker en passen ze de wet aan. Omdat er in 1990 simpelweg nog geen elektrische scooters warenquote:Op woensdag 13 april 2016 13:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je ook gevraagd om iets zwart op wit? leuk om online te gooien, dan kunnen toekomstige 'slachtoffers' van dit misverstand dat gebruiken als jurisprudentie
Toch jammer, daar had je veel lol mee kunnen hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:23 schreef Spaardertje het volgende:
Alsof de wettekst niet duidelijk genoeg is:quote:Op woensdag 13 april 2016 13:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je ook gevraagd om iets zwart op wit? leuk om online te gooien, dan kunnen toekomstige 'slachtoffers' van dit misverstand dat gebruiken als jurisprudentie
ik heb nog nooit lol gehad van een boete..quote:Op woensdag 13 april 2016 13:32 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Toch jammer, daar had je veel lol mee kunnen hebben.
Wel een klacht ingediend dat ze handhavers in dienst hebben die de wetten die ze handhaven niet kennen of kunnen opzoeken?
Dan zullen ze terecht geweest zijn!quote:Op woensdag 13 april 2016 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
ik heb nog nooit lol gehad van een boete..
Mooi.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:23 schreef Spaardertje het volgende:
[..]
Ik ben ooit onterecht bekeurd voor het parkeren binnen vijf meter van een kruispunt, maar toen de agent niet zo goed is met het inschatten van vijf meter (zelf nagemeten, het was iets van 12 meter) had ik niet zo heel veel lol aan die bekeuring gehad.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:52 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Dan zullen ze terecht geweest zijn!
Dus? Foto gemaakt, bezwaartje getypt, geen gelijk gekregen, verhaal bij de kantonrechter gedaan, gelijk gekregen, teruggekoppeld naar het verbaliserende korps. Proces en onkostenvergoeding opgestreken.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:00 schreef Ridocar het volgende:
Ik ben ooit onterecht bekeurd voor het parkeren binnen vijf meter van een kruispunt, maar toen de agent niet zo goed is met het inschatten van vijf meter (zelf nagemeten, het was iets van 12 meter) had ik niet zo heel veel lol aan die bekeuring gehad.
Foto heb ik gemaakt, uitleg erbij gedaan. Strekking van de brief die ik terug kreeg: We hebben het nog eens nagevraagd aan de agent, en de agent zegt bij zijn verhaal te blijven. En omdat ik maar een nukubu ben en de agent een eed heeft afgelegd heeft de agent gelijk, ook al heeft hij dat niet. End of story.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:04 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Dus? Foto gemaakt, bezwaartje getypt, geen gelijk gekregen, verhaal bij de kantonrechter gedaan, gelijk gekregen, teruggekoppeld naar het verbaliserende korps. Proces en onkostenvergoeding opgestreken.
Nee dus. Waarom niet naar de rechtbank gegaan?quote:
Omdat ik daar geen zin in had. Nu kostte het me 70 Euro, ik vond de gok nogal groot als de proceskosten erbij kwamen. Gelijk hebben is niet hetzelfde als gelijk krijgen.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:03 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Nee dus. Waarom niet naar de rechtbank gegaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |