Jij bent zeker zo`n leraar die aan de klas vertelt dat klassieke muziek je concentratie verhoogd en dan mozart opzetquote:Op donderdag 7 april 2016 21:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lijkt me na zoveel keer wel wat irritant worden voor de omgeving.
Ben je bff met haarquote:Op donderdag 7 april 2016 21:49 schreef Germano het volgende:
Gelukkig weet iedereen hier beter hoe Veer eruit ziet dan ik.
Wel typisch dat ik hier vrijwel niet komen kan zonder dat het over mijn bakkes gaat.quote:
Niet alle klassieke muziek, bij Beethoven schijnt het effect minder te zijn. Maar nee.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:51 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo`n leraar die aan de klas vertelt dat klassieke muziek je concentratie verhoogd en dan mozart opzet
Hebben wel allebei een half hartje aan onze kettingquote:
Ik was het niet volgens mij.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wel typisch dat ik hier vrijwel niet komen kan zonder dat het over mijn bakkes gaat.
Had ineens veel meer tijdquote:Op donderdag 7 april 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Goed van je, moet je voorbeeld volgen.
JAWEL JIJ BEGON OVER DIE NEUSquote:Op donderdag 7 april 2016 21:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Hebben wel allebei een half hartje aan onze ketting.
[..]
Ik was het niet volgens mij.
Bedoel dat ik zie waarom ze denken dat je Pool bent maar niet door je neus want moet wel hele goede foto zijn als je neus normaal groot is Poolheid ligt aan je gezichtsuitdrukking.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen pool. Wel grote neus alleen idd door de hoek komt ie wat beter uit de verf.
We kunnen het ook over je seksuele promiscuïteit hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wel typisch dat ik hier vrijwel niet komen kan zonder dat het over mijn bakkes gaat.
Hoe zou ik hem gezien moeten hebben?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
jimmy, heb jij mmg gezien toevallig?
Hahahaha Poolheidquote:Op donderdag 7 april 2016 21:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bedoel dat ik zie waarom ze denken dat je Pool bent maar niet door je neus want moet wel hele goede foto zijn als je neus normaal groot is Poolheid ligt aan je gezichtsuitdrukking.
Sure, m'n favo onderwerp. Wat wil je wetenquote:Op donderdag 7 april 2016 21:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We kunnen het ook over je seksuele promiscuïteit hebben natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |