Crip mag niet buiten komen, weet je toch?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:43 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo wit of komt dat door de flits + fundasion?
Ja hij is verhoudingsgewijs met de rest van m'n gezicht groot ja. Ik heb ook altijd het kleinste hoofd. Kut is dat hoor. En ik vind 'm wel echt lelijk though. Maar jammer dan, kan hem er moeilijk afhalen. Zou doen als het mogelijk was wel.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft met de hoek te maken!
Verder heb ik nooit gezegd dat hij lelijk is, alleen groot.
Zou hem pijpenquote:Op donderdag 7 april 2016 21:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja hij is verhoudingsgewijs met de rest van m'n gezicht groot ja. Ik heb ook altijd het kleinste hoofd. Kut is dat hoor. En ik vind 'm wel echt lelijk though. Maar jammer dan, kan hem er moeilijk afhalen. Zou doen als het mogelijk was wel.
pls.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:44 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik noem dat wit. Ken tatas die donkerder zijn
Figuurtje? Die zie je niet op die fotoquote:Op donderdag 7 april 2016 21:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou hem pijpen. Mooi gezicht en strak figuurtje wel
.
Iemand begon erover. Kusjes baby.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:44 schreef VeerEli het volgende:
WAAROM GAAT HET ALTIJD OVER MIJN NEUS ALS JIJ ER BENT GERMANO VERDOMME
doe ik nooit kweeniequote:Op donderdag 7 april 2016 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat heeft opso jou aangedaan dat je zulke rare conclusies trekt
Zal hem niet posten. Solar '13.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Figuurtje? Die zie je niet op die foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |