quote:ZIEK
De reis die volgt is prachtig en Denise en Charmayne houden via FaceTime en WhatsApp contact met elkaar. “Op 4 maart, de dag voor haar overlijden, heb ik haar nog gesproken op de app. De zaterdag ervoor heb ik haar nog via FaceTime gezien.” Maar op de avond van 4 maart gaat het ineens slecht met het stel. Dyon is ziek en ook Charmayne voelt zich steeds slechter.
De volgende ochtend voelen Charmayne en Dyon zich na een nacht amper te hebben geslapen nog steeds niet goed. Dyon besluit naar de receptie te gaan om te vragen of ze naar een dokter gebracht kunnen worden. Het gaat steeds slechter met Charmayne en ze wordt met een brancard naar de ambulance gebracht, die hen naar het ziekenhuis brengt.
KOOLMONOXIDE
Eenmaal in het ziekenhuis worden ze beiden naar andere afdelingen gebracht en krijgt Dyon na een aantal uur het verschrikkelijke nieuws te horen dat zijn grote liefde is overleden. Als hij hun spullen later uit het hostel gaat ophalen, valt het hem op dat het gebouw is ontruimd. Dat dit vanwege een te hoog koolmonoxidegehalte in de lucht is geweest, is nooit aan hem bevestigd, maar dat is wel wat Charmayne uiteindelijk fataal is geworden.
Volgens mij is het idd zo dat als je daar niet op tijd bij ben het nog steeds verkeerd af kan lopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wel een apart verhaal toch? Slaat die koolmonoxide zich op in je lichaam als een soort vergif ofzo?
[..]
Waarschijnlijk is het zo dat dat dus niet zomaar megasnel omgekeerd kan worden. En zuurstof toedienen heeft dus ook geen zin zolang het niet mee kan in hetbloed.quote:Koolmonoxide is een kleur- en reukloos giftig gas, dat lichter is dan lucht. In het bloed hecht het zich aan het zuurstoftransport-eiwit hemoglobine in rode bloedcellen, waarbij het zuurstofgas (O2) verdringt. Het vermogen van koolstofmonoxide om zich vast te hechten op dit eiwit is circa 240 keer zo groot als dat van zuurstof. Dat betekent dat zelfs bij een geringe concentratie van koolstofmonoxide in de lucht relatief veel koolstofmonoxide in het bloed terecht kan komen en er vergiftigingsverschijnselen kunnen optreden.
Mijn handen jeuken al een paar dagen om dit te typen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 07:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Verschrikkelijk einde, maar wat een bloed irritant stel was dat zeg..alles doen voor de socials (zelfs zeer gevaarlijke capriolen uithalen) en altijd die big smile want het leven is één groot avontuur!
Is vrij vaak bij dit programma, van die narcistische types die zichzelf helemaal geweldig vinden. Bovengemiddeld knappe mensen ook vaak.. en door familie/vrienden ook vaak de hemel in geprezen omdat ze zó fantastisch waren.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zag totaal niet wat er fantastisch aan haar was.
Dit viel mij tijdens het kijken ook opquote:
Nee, alleen voor de ‘gram’ de mooiste plaatjes schieten..quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:01 schreef Attitude het volgende:
Deze aflevering vond ik wat minder. Had niet het idee dat ze voor het reizen / land ontdekken deden.
Nee mij ook niet zoveel. Ik vond de relatie tussen die broer en die vrouw ook heel afstandelijk.quote:
Familie was niet blij met relatie.quote:Op zondag 4 september 2022 21:12 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Nee mij ook niet zoveel. Ik vond de relatie tussen die broer en die vrouw ook heel afstandelijk.
Ik dacht ook van "wow dus die is al begin 50"....eerste paar shots zag ze er heel goed uit maar bij het graf zag je toch wel dat ze behoorlijke rimpels heeft.quote:Op vrijdag 2 september 2022 06:17 schreef NoXia het volgende:
Adrienna (zijn vrouw), 17 jaar ouder. Wat een milf![]()
Ik vond het wel sneu voor zijn broer. Hij wil zo graag weten hoe zijn broertje zijn laatste weken/dagen waren en zijn vrouw gaf bijna niets prijs.quote:Op zondag 4 september 2022 21:12 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Nee mij ook niet zoveel. Ik vond de relatie tussen die broer en die vrouw ook heel afstandelijk.
Ze zei volgens mij ook letterlijk iets van ''moeten we het daar echt over hebben?''quote:Op maandag 5 september 2022 09:06 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik vond het wel sneu voor zijn broer. Hij wil zo graag weten hoe zijn broertje zijn laatste weken/dagen waren en zijn vrouw gaf bijna niets prijs.
We zien natuurlijk een leven/huwelijk gepropt in een klein uur, maar die vrouw kwam me absoluut niet sympathiek over.
Ja dat is typisch het Amerikaanse he, heel bubbly in je gezicht doen en alleen maar over leuke dingen willen hebben.quote:Op maandag 5 september 2022 09:08 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ze zei volgens mij ook letterlijk iets van ''moeten we het daar echt over hebben?''
Uhm ja, daarom is hij naar de VS gekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |