Behoorlijk. Hier had echt niks gedaan kunnen worden om de overlijdens te voorkomen (behalve niet in dat ene vliegtuigje zitten).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door JessicaOpDoorreis op 11-03-2026 20:51:54 ]graag anoniem
quote:Op woensdag 11 maart 2026 01:46 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Behoorlijk. Hier had echt niks gedaan kunnen worden om de overlijdens te voorkomen (behalve niet in dat ene vliegtuigje zitten).
Ik ben wat afleveringen aan het terugkijken. En wat ik bij Bram & Robbin prettig vind is dat BNN hen niet als rijk, kakkerig of arrogant heeft neergezet. Dat is iets wat me bij eerdere afleveringen wel stoort. Alsof jong overlijden nog niet tragisch genoeg is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2026 01:46 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Behoorlijk. Hier had echt niks gedaan kunnen worden om de overlijdens te voorkomen (behalve niet in dat ene vliegtuigje zitten).
Ik ben wat afleveringen aan het terugkijken. En wat ik bij Bram & Robbin prettig vind is dat BNN hen niet als rijk, kakkerig of arrogant heeft neergezet. Dat is iets wat me bij eerdere afleveringen wel stoort. Alsof jong overlijden nog niet tragisch genoeg is.Ik denk dat er af en toe lichte kritische noten in zitten om niet als te slijmerig over te komen. Journalisten leren om altijd beide kanten te belichten dus zullen dat meteen doen als die kans zich ook enigszins voordoet. Maar al met al ligt de verhouding nog steeds bij 95% positief dus dat vind ik best een prima verhouding voor deze afleveringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb inmiddels ook alle 5 de afleveringen gezien en ze grepen me weer net zo aan als voorgaande seizoenen en ik zag er ook weinig verschil in. Gewoon een mooi programma waar de nabestaanden ook troost uit kunnen halen.
Ze werd inderdaad nogal sletterig neergezet waardoor de indruk werd gewekt dat het haar eigen schuld zou zijn. Maar lekker in een restaurantje zitten eten met een grote crimineel aan een ander tafeltje is niet te voorzien en erg treurig dat zij ook geraakt is door de kogelregen. Ik denk dat haar familie en vrienden wilden zeggen dat zij een erg vrije geest was die nergens bang voor was. Ze elk avontuur aanging, hoewel haar moeder toch nog even duidelijk maakte dat deze reis niet de keus van haar dochter was maar van haar vriendje. Dat vond ik niet kunnen, die vriend voelt zich er al rot genoeg over.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:34 schreef Silenus het volgende:
Wat een rare uitzending vanavond op tv. Het gaat er zowat 20 minuten over dat Manon maar een soort ordinaire sloerie was, wat voegt dit nou eigenlijk toe? Uberhaupt veel ‘privé-juice’..
In woord lijkt het beschaafder maar in beeld komt alles harder aan. Wel erg spijtig dat de 2 zussen onder de reis moesten afhaken door ziekte vader waar ze nog nét voor zijn overlijden bij konden zijn. De vriendin van Manon heeft de reis wél afgemaakt voor hen, dat vond ik erg stoer van haar.quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:11 schreef Nizno het volgende:
dit stuk over Manon is dan een stuk beschaafder
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-gevraagd~a44a3c93/
Ik heb mij hier echt wel aangestoord, die verhalen met die ex en dat ze aan het flirten was met vrienden van hem. Ik denk, wat doet het er toe?quote:Op woensdag 25 maart 2026 10:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze werd inderdaad nogal sletterig neergezet waardoor de indruk werd gewekt dat het haar eigen schuld zou zijn. Maar lekker in een restaurantje zitten eten met een grote crimineel aan een ander tafeltje is niet te voorzien en erg treurig dat zij ook geraakt is door de kogelregen. Ik denk dat haar familie en vrienden wilden zeggen dat zij een erg vrije geest was die nergens bang voor was. Ze elk avontuur aanging, hoewel haar moeder toch nog even duidelijk maakte dat deze reis niet de keus van haar dochter was maar van haar vriendje. Dat vond ik niet kunnen, die vriend voelt zich er al rot genoeg over.
Familie en vrienden vertelden het hè. Zij vertelden gewoon hoe zij was. En voor de verandering is het ook eens fijn dat het een normaal iemand was.quote:Op maandag 30 maart 2026 00:40 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
In post #278 benoem ik ook dat ik me stoor aan de aflevering over Manon.
Hoe zij is neergezet is geen portret van haar leven, maar puur sensatie. En dat over de rug van een jonge vrouw die iets is overkomen dat letterlijk ook in Amsterdam of zelfs een cafe in een klein cutdorp als Tienhuizen kon overkomen.
Wat een schil contrast dit is met de aflevering een week eerder over Dorian kan je ook wel zien in dit topic, geen reacties. Waarom? Omdat die wel "netjes" was en Dorian er niet als een soort clown die kijkcijfers en reacties op sociale media moet trekken is neergezet
Daar zit ook wel wat in. Soms lijken het wel halve heiligen.quote:Op maandag 30 maart 2026 10:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Familie en vrienden vertelden het hè. Zij vertelden gewoon hoe zij was. En voor de verandering is het ook eens fijn dat het een normaal iemand was.
Van Tim? Viel wel mee toch?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |