Behoorlijk. Hier had echt niks gedaan kunnen worden om de overlijdens te voorkomen (behalve niet in dat ene vliegtuigje zitten).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door JessicaOpDoorreis op 11-03-2026 20:51:54 ]
quote:Op woensdag 11 maart 2026 01:46 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Behoorlijk. Hier had echt niks gedaan kunnen worden om de overlijdens te voorkomen (behalve niet in dat ene vliegtuigje zitten).
Ik ben wat afleveringen aan het terugkijken. En wat ik bij Bram & Robbin prettig vind is dat BNN hen niet als rijk, kakkerig of arrogant heeft neergezet. Dat is iets wat me bij eerdere afleveringen wel stoort. Alsof jong overlijden nog niet tragisch genoeg is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2026 01:46 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Behoorlijk. Hier had echt niks gedaan kunnen worden om de overlijdens te voorkomen (behalve niet in dat ene vliegtuigje zitten).
Ik ben wat afleveringen aan het terugkijken. En wat ik bij Bram & Robbin prettig vind is dat BNN hen niet als rijk, kakkerig of arrogant heeft neergezet. Dat is iets wat me bij eerdere afleveringen wel stoort. Alsof jong overlijden nog niet tragisch genoeg is.Ik denk dat er af en toe lichte kritische noten in zitten om niet als te slijmerig over te komen. Journalisten leren om altijd beide kanten te belichten dus zullen dat meteen doen als die kans zich ook enigszins voordoet. Maar al met al ligt de verhouding nog steeds bij 95% positief dus dat vind ik best een prima verhouding voor deze afleveringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb inmiddels ook alle 5 de afleveringen gezien en ze grepen me weer net zo aan als voorgaande seizoenen en ik zag er ook weinig verschil in. Gewoon een mooi programma waar de nabestaanden ook troost uit kunnen halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |