wat ben je intens triest zeg, zomaar iemand pesten met zijn geaardheidquote:Op donderdag 7 april 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof jij iets weet over een kutzooi, homo hahahaha
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hermann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb je zo gemist
MAHLquote:
wat moet jequote:
nee. ik vond het maar onzinnig. denk niet dat t invloed gaat hebben en tja ik vraag me af of je überhaupt over dit soort dingen een referendum moet houden. een hoop weten al niet wat het inhoud en zullen na t inlezen nog steeds niet weten wat het allemaal beïnvloed.quote:
ik pest niet ik typquote:Op donderdag 7 april 2016 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat ben je intens triest zeg, zomaar iemand pesten met zijn geaardheid
met zo'n kut PI jaquote:Op donderdag 7 april 2016 20:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik begroet je alleen maar......
Niet doen. Moet ik van huilenquote:
echt he...quote:Op donderdag 7 april 2016 20:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik begroet je alleen maar......
ja en ik kom niet klaar ik ejaculeerquote:
heet jij Noel jaquote:Op donderdag 7 april 2016 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niets, ben blij dat je er weer bij bent
Fok, duh.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waar dan wel van? Behalve van blowen en ons dorp natuurlijk
k heb er wel over gehoordquote:
Tegen, zoals het een goed mens betaamd. Er komt helemaal niets goeds uit zo'n verdrag. Behalve nog meer kruiwagens Nederlands belastinggeld naar het buitenland.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee. ik vond het maar onzinnig. denk niet dat t invloed gaat hebben en tja ik vraag me af of je überhaupt over dit soort dingen een referendum moet houden. een hoop weten al niet wat het inhoud en zullen na t inlezen nog steeds niet weten wat het allemaal beïnvloed.
heb je voor of tegen gestemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |