Ik heb twee delen van zinnen dikgedrukt. Beetje tegenstrijdig, niet ?quote:Op donderdag 7 april 2016 19:14 schreef onthouding het volgende:
ik wil de huisarts niet bellen omdat ik denk dat het niks is. Misschien is het ook meer hoop en ik heb geen zin in een hele show rondom mijn jongeheer als dat niet perse nodig is. Juist omdat het zo onregelmatig is zou ik eerder denken aan een beschadiging ergens.
Okee, slotje dan maar?quote:Op donderdag 7 april 2016 19:14 schreef onthouding het volgende:
ik wil de huisarts niet bellen omdat ik denk dat het niks is.
Dat is juist een reden om wél naar de huisarts te gaan.quote:Misschien is het ook meer hoop en ik heb geen zin in een hele show rondom mijn jongeheer als dat niet perse nodig is. Juist omdat het zo onregelmatig is zou ik eerder denken aan een beschadiging ergens.
Thing is, dat kunnen wij hier niet beoordelen. De huisarts of uroloog kan dat wel.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:21 schreef onthouding het volgende:
geen troll. En uiteraard is het iets. Daarom ook de zin "Is er iemand die iets soortgelijks heeft gehad en misschien kan vertellen wat het is?". Als het bijvoorbeeld een aders is die beschadigt is door de seks en het is net als een snee op te lossen door 2, 4, 6 of meer dagen geen seks te hebben dan heeft dat de voorkeur boven het vertellen aan mijn vriendin of huisarts.
Wanhopige puberquote:
Hoewel we de subfora er wel voor hebben lijkt het me inderdaad beter om naar de dokter te gaan, voor dit soort gevallen.quote:
Kom op zeg, ga dan op z'n minst naar die fora's waar dokters ook echt je vragen beantwoorden.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:26 schreef Copa het volgende:
[..]
Hoewel we de subfora er wel voor hebben lijkt het me inderdaad beter om naar de dokter te gaan, voor dit soort gevallen.
Gast, ga je penis later onderzoeken. Dan kan je je vriendin weer rustig ballen zonder dat je bang wordt.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:26 schreef onthouding het volgende:
geen medisch advies. Op zoek naar iemand die hier ervaring mee heeft.
We geloven je meteen.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:29 schreef onthouding het volgende:
had ik maandag uiteraard even de huisarts gebeld.
Ja want bloed pissen na seks is normaal en naar de dokter gaan maakt je een aanstellerquote:Op donderdag 7 april 2016 19:29 schreef onthouding het volgende:
binnen een halfuur.....? Gelukkig zijn we niet allemaal van die aanstellers want nogmaals. Alleen last van gehad de eerste keer pissen na de seks. Als dit niet was weggegaan na zaterdagmiddag had ik maandag uiteraard even de huisarts gebeld.
Als die snee betekent dat ik bloed plas, jazeker.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:33 schreef onthouding het volgende:
ga je ook naar de dokter als je een snee hebt?
Ja, precies. Ach, misschien dat er hier iemand is die hem kan helpen. Ik heb het in ieder geval nog noot meegemaakt.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Kom op zeg, ga dan op z'n minst naar die fora's waar dokters ook echt je vragen beantwoorden.
Verder moet je wel een gelukkig man zijn!quote:Op donderdag 7 april 2016 19:06 schreef onthouding het volgende:
dinsdag hebben we weer seks gehad dit keer in de ochtend en in de middag was het weer raak.
1. ik weet dat mijn vriendin weer seks wilt
Misschien is z'n meid ongesteld en zit haar bloed nog aan z'n eikel?quote:Op donderdag 7 april 2016 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als die snee betekent dat ik bloed plas, jazeker.
Toevallig rode bietjes gegeten onlangs?quote:Op donderdag 7 april 2016 19:37 schreef onthouding het volgende:
rruben, bedankt voor je reactie. Hetgeen ik daar lees is niet echt hoopvol. Het positieve nieuws is dat ik verder totaal geen klachten heb. Zal morgen eens gaan bellen maar met enorme tegenzin.
Bloedplassen kan in het ergste geval op prostaatkanker wijzen. Zeker naar de huisarts dus.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:29 schreef onthouding het volgende:
binnen een halfuur.....? Gelukkig zijn we niet allemaal van die aanstellers want nogmaals. Alleen last van gehad de eerste keer pissen na de seks. Als dit niet was weggegaan na zaterdagmiddag had ik maandag uiteraard even de huisarts gebeld.
Weet je TS, ik zou maar flink blijven ontkennen dat er wat aan de hand is.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:37 schreef onthouding het volgende:
rruben, bedankt voor je reactie. Hetgeen ik daar lees is niet echt hoopvol. Het positieve nieuws is dat ik verder totaal geen klachten heb. Zal morgen eens gaan bellen maar met enorme tegenzin.
nee snap ik het is vrij normaal als er bloed uit je lul komtquote:Op donderdag 7 april 2016 19:14 schreef onthouding het volgende:
ik wil de huisarts niet bellen omdat ik denk dat het niks is. Misschien is het ook meer hoop en ik heb geen zin in een hele show rondom mijn jongeheer als dat niet perse nodig is. Juist omdat het zo onregelmatig is zou ik eerder denken aan een beschadiging ergens.
Never mind, las dat het is goed gekomen.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:06 schreef onthouding het volgende:
hallo fok,
ik lees hier best vaak mee en kom ook vaak hier uit als ik iets google. Nu heb ik zelf echter een vraag en na veel zoeken krijg ik niet echt een antwoord op mijn vraag.
afgelopen vrijdag heb ik seks gehad met mijn vriendin en zaterdagochtend toen ik ging plassen plaste ik eigenlijk alleen maar bloed inclusief stukken stolsel. Uiteraard schrok ik een beetje maar omdat de seks vrij ruig was zocht ik er niks achter.
dinsdag hebben we weer seks gehad dit keer in de ochtend en in de middag was het weer raak. Wederom schrok ik maar de keren daarna was het net als na zaterdag weer normaal. Nu ga ik vanavond naar mijn vriendin toe en heb 2 problemen.
1. ik weet dat mijn vriendin weer seks wilt maar ik heb toch enige angst. Ik wil dit eigenlijk niet vertellen omdat ik haar niet wil laten schrikken.
2. omdat ik enige angst heb wil ik het vanavond eigenlijk niet doen maar heb weinig beheersing als ik mijn vriendin heb. Is er iemand die iets soortgelijks heeft gehad en misschien kan vertellen wat het is?
Dan, vind ik, is het net nu het moment om naar een arts te gaan en er over te spreken. De angst is nu weg, en met wat de arts je vertelt kan je, mocht het zich nog eens voordoen, DIREKT je voordeel mee doen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:59 schreef onthouding het volgende:
hallo allemaal. Het is even geleden maar alles is goedgekomen hoor. Paar dagen niks gedaan en alles was voorbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |