abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161260588
hallo fok,

ik lees hier best vaak mee en kom ook vaak hier uit als ik iets google. Nu heb ik zelf echter een vraag en na veel zoeken krijg ik niet echt een antwoord op mijn vraag.

afgelopen vrijdag heb ik seks gehad met mijn vriendin en zaterdagochtend toen ik ging plassen plaste ik eigenlijk alleen maar bloed inclusief stukken stolsel. Uiteraard schrok ik een beetje maar omdat de seks vrij ruig was zocht ik er niks achter.

dinsdag hebben we weer seks gehad dit keer in de ochtend en in de middag was het weer raak. Wederom schrok ik maar de keren daarna was het net als na zaterdag weer normaal. Nu ga ik vanavond naar mijn vriendin toe en heb 2 problemen.

1. ik weet dat mijn vriendin weer seks wilt maar ik heb toch enige angst. Ik wil dit eigenlijk niet vertellen omdat ik haar niet wil laten schrikken.

2. omdat ik enige angst heb wil ik het vanavond eigenlijk niet doen maar heb weinig beheersing als ik mijn vriendin heb. Is er iemand die iets soortgelijks heeft gehad en misschien kan vertellen wat het is?
  donderdag 7 april 2016 @ 19:09:41 #2
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_161260666
Misschien morgenochtend even de huisarts bellen?

Waarom zou je het niet delen met je vriendin? Misschien weet zij wel wat het is of heeft ze er vaker van gehoord.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_161260696
Dus je wacht bijna een week met dit soort klachten en gaat vervolgens op FOK om advies vragen.
Jij gaat niet oud worden mannetje :')
U MAD?
pi_161260795
ik wil de huisarts niet bellen omdat ik denk dat het niks is. Misschien is het ook meer hoop en ik heb geen zin in een hele show rondom mijn jongeheer als dat niet perse nodig is. Juist omdat het zo onregelmatig is zou ik eerder denken aan een beschadiging ergens.
pi_161260900
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:14 schreef onthouding het volgende:
ik wil de huisarts niet bellen omdat ik denk dat het niks is. Misschien is het ook meer hoop en ik heb geen zin in een hele show rondom mijn jongeheer als dat niet perse nodig is. Juist omdat het zo onregelmatig is zou ik eerder denken aan een beschadiging ergens.
Ik heb twee delen van zinnen dikgedrukt. Beetje tegenstrijdig, niet ?
Matige troll dit 2/10.
U MAD?
pi_161260912
quote:
ik wil de huisarts niet bellen omdat ik denk dat het niks is.
Okee, slotje dan maar?
quote:
Misschien is het ook meer hoop en ik heb geen zin in een hele show rondom mijn jongeheer als dat niet perse nodig is. Juist omdat het zo onregelmatig is zou ik eerder denken aan een beschadiging ergens.
Dat is juist een reden om wél naar de huisarts te gaan.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_161260982
geen troll. En uiteraard is het iets. Daarom ook de zin "Is er iemand die iets soortgelijks heeft gehad en misschien kan vertellen wat het is?". Als het bijvoorbeeld een aders is die beschadigt is door de seks en het is net als een snee op te lossen door 2, 4, 6 of meer dagen geen seks te hebben dan heeft dat de voorkeur boven het vertellen aan mijn vriendin of huisarts.
pi_161261034
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:21 schreef onthouding het volgende:
geen troll. En uiteraard is het iets. Daarom ook de zin "Is er iemand die iets soortgelijks heeft gehad en misschien kan vertellen wat het is?". Als het bijvoorbeeld een aders is die beschadigt is door de seks en het is net als een snee op te lossen door 2, 4, 6 of meer dagen geen seks te hebben dan heeft dat de voorkeur boven het vertellen aan mijn vriendin of huisarts.
Thing is, dat kunnen wij hier niet beoordelen. De huisarts of uroloog kan dat wel.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_161261036
Dilemma. Ja je moet een keuze maken. Of je piemel laten zien aan de dokter wat vet gay is of misschien valt je lul eraf als je niks doet.

Wat heb je liever?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161261070
Voor medisch advies naar FOK! komen :')
pi_161261074
De dokter/uroloog heeft meer pikken gezien dan een gemiddelde hoer. Dus maak je daar vooral niet druk om
pi_161261083
Knoop in leggen en naar de huisarts.
pi_161261093
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:24 schreef Crip het volgende:
Wanhopige puber :D
pi_161261110
het zit bijvoorbeeld niet in mijn sperma. Dus nogmaals als er iemand is die iets soortgelijks heeft gehad dan hoor ik het graag. Het advies van de huisarts heb ik inmiddels wel gelezen en uiteraard bel ik die als het binnenkort weer gebeurt.
pi_161261142
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:24 schreef Crip het volgende:
Hoewel we de subfora er wel voor hebben lijkt het me inderdaad beter om naar de dokter te gaan, voor dit soort gevallen.
pi_161261151
geen medisch advies. Op zoek naar iemand die hier ervaring mee heeft.
pi_161261176
quote:
99s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:26 schreef Copa het volgende:

[..]

Hoewel we de subfora er wel voor hebben lijkt het me inderdaad beter om naar de dokter te gaan, voor dit soort gevallen.
Kom op zeg, ga dan op z'n minst naar die fora's waar dokters ook echt je vragen beantwoorden. :')
pi_161261193
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:26 schreef onthouding het volgende:
geen medisch advies. Op zoek naar iemand die hier ervaring mee heeft.
Gast, ga je penis later onderzoeken. Dan kan je je vriendin weer rustig ballen zonder dat je bang wordt.
pi_161261200
Heeft ze je prostaat gemasseerd??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161261206
TS pist bloed en zegt dat het niks is..
Ik had binnen een half uur bij de dokter gestaan.
pi_161261208
nee, wel anaal gedaan
pi_161261243
binnen een halfuur.....? Gelukkig zijn we niet allemaal van die aanstellers want nogmaals. Alleen last van gehad de eerste keer pissen na de seks. Als dit niet was weggegaan na zaterdagmiddag had ik maandag uiteraard even de huisarts gebeld.
pi_161261271
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:29 schreef onthouding het volgende:
had ik maandag uiteraard even de huisarts gebeld.
We geloven je meteen.
pi_161261286
quote:
binnen een halfuur.....? Gelukkig zijn we niet allemaal van die aanstellers want nogmaals. Alleen last van gehad de eerste keer pissen na de seks. Als dit niet was weggegaan na zaterdagmiddag had ik maandag uiteraard even de huisarts gebeld.
Ja want bloed pissen na seks is normaal en naar de dokter gaan maakt je een aansteller :')
  donderdag 7 april 2016 @ 19:33:14 #25
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_161261372
leef de leven
pi_161261381
ga je ook naar de dokter als je een snee hebt? Of plak je dan eerst een pleister?
pi_161261477
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:33 schreef onthouding het volgende:
ga je ook naar de dokter als je een snee hebt?
Als die snee betekent dat ik bloed plas, jazeker.
pi_161261505
rruben, bedankt voor je reactie. Hetgeen ik daar lees is niet echt hoopvol. Het positieve nieuws is dat ik verder totaal geen klachten heb. Zal morgen eens gaan bellen maar met enorme tegenzin.
pi_161261908
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:27 schreef Crip het volgende:

[..]

Kom op zeg, ga dan op z'n minst naar die fora's waar dokters ook echt je vragen beantwoorden. :')
Ja, precies. Ach, misschien dat er hier iemand is die hem kan helpen. Ik heb het in ieder geval nog noot meegemaakt. :P
pi_161262588
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:06 schreef onthouding het volgende:

dinsdag hebben we weer seks gehad dit keer in de ochtend en in de middag was het weer raak.

1. ik weet dat mijn vriendin weer seks wilt

Verder moet je wel een gelukkig man zijn!

Geniet ervan zolang ze nog wil.
5 Ferrari's op videoband!
pi_161262628
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als die snee betekent dat ik bloed plas, jazeker.
Misschien is z'n meid ongesteld en zit haar bloed nog aan z'n eikel?
pi_161262651
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:37 schreef onthouding het volgende:
rruben, bedankt voor je reactie. Hetgeen ik daar lees is niet echt hoopvol. Het positieve nieuws is dat ik verder totaal geen klachten heb. Zal morgen eens gaan bellen maar met enorme tegenzin.
Toevallig rode bietjes gegeten onlangs?
pi_161263420
Je vrouwtje snoept van meerdere walletjes
pi_161273241
Het kan vroegtijdige prostaatkanker zijn.
En er zijn ook vrouwelijke urologen.

(Nu wel gemotiveerd?)
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
pi_161273603
Bloed plassen is in geen enkele manier onschuldig en hiervoor dien je ALTIJD je huisarts in te schakelen.
pi_161296628
quote:
Bloedplassen kan in het ergste geval op prostaatkanker wijzen. Zeker naar de huisarts dus.
  zaterdag 9 april 2016 @ 19:59:26 #37
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_161310736
Val mij svp niet aan op verkeerde uitdrukkingen of benamingen.
Kan het zijn, want dat heb ik in mijn omgeving meegemaakt bij iemand, dat de plasbuis (?) te klein is, dus de doorgang te gering. Dar kun je je hele leven mee sukkelen, met veel angst en pijn als gevolg.
Uiteindelijk ging betroffene naar arts en ziekenhuis, kreeg een nagenoeg pijnloze en korte behandeling en maanden later nog eens. Toen heeft men hem zelf de handeling aangeleerd en hij kan het dus gewoon thuis doen.
Met andere woorden, ik begrijp de angst, misschien wel paniek, om naar een arts of uroloog te gaan van een man (ben ik ook, vandaar), maar het kan ook misschien heel simpel opgelost worden (tamsulosine inderdaad en andere medicijnen). Verder ... onze schoondochter is 30, blond, mooi en urologe, dus het kan allemaal best meevalen ... Ga dus gewoon praten met een uroloog, wat kan het zijn, zijn er onderzoeken nodig, of medicijn, of behandelingen, en ga naar huis, begin met de verkregen info te googlen en denk er dan pas over na of en wat je gaat doen.
Jullie zijn jong, nog meer dan 50 jaar te leven, dus pak dat aan !!

Veel moed en succes gewenst!

Nb de schoondochter in niet nederlandse en leeft er ook niet, vandaar dat ik de juiste terminologoe niet kan navragen. En dat het vooor jullie geen zin heeft tevragen waar ze werkt. Hehe. Want dat verwacht ik wel hier op FokNl, hehe.

[ Bericht 5% gewijzigd door LeesFoknl op 09-04-2016 20:05:15 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 11 april 2016 @ 17:26:55 #38
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_161352934
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:37 schreef onthouding het volgende:
Weet je TS, ik zou maar flink blijven ontkennen dat er wat aan de hand is.
Bloed plassen is gewoon niet goed, en ik denk dat je dat zelf ook wel weet.
Wees een kerel en stel je niet aan de dokter heeft wel vaker een piemel gezien.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_161357206
quote:
nee snap ik het is vrij normaal als er bloed uit je lul komt 8)7
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_161365654
Versta je onder ruig neuken, neuken met prikkeldraad om je pik gebonden en een marktklem op je ballen? Zo niet, ga dan naar de dokter.
pi_165127214
hallo allemaal. Het is even geleden maar alles is goedgekomen hoor. Paar dagen niks gedaan en alles was voorbij.
pi_165128605
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:06 schreef onthouding het volgende:
hallo fok,

ik lees hier best vaak mee en kom ook vaak hier uit als ik iets google. Nu heb ik zelf echter een vraag en na veel zoeken krijg ik niet echt een antwoord op mijn vraag.

afgelopen vrijdag heb ik seks gehad met mijn vriendin en zaterdagochtend toen ik ging plassen plaste ik eigenlijk alleen maar bloed inclusief stukken stolsel. Uiteraard schrok ik een beetje maar omdat de seks vrij ruig was zocht ik er niks achter.

dinsdag hebben we weer seks gehad dit keer in de ochtend en in de middag was het weer raak. Wederom schrok ik maar de keren daarna was het net als na zaterdag weer normaal. Nu ga ik vanavond naar mijn vriendin toe en heb 2 problemen.

1. ik weet dat mijn vriendin weer seks wilt maar ik heb toch enige angst. Ik wil dit eigenlijk niet vertellen omdat ik haar niet wil laten schrikken.

2. omdat ik enige angst heb wil ik het vanavond eigenlijk niet doen maar heb weinig beheersing als ik mijn vriendin heb. Is er iemand die iets soortgelijks heeft gehad en misschien kan vertellen wat het is?
Never mind, las dat het is goed gekomen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Highlighter op 06-09-2016 16:16:57 (niet meer van toepassing) ]
  woensdag 7 september 2016 @ 17:35:51 #43
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165154956
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:59 schreef onthouding het volgende:
hallo allemaal. Het is even geleden maar alles is goedgekomen hoor. Paar dagen niks gedaan en alles was voorbij.
Dan, vind ik, is het net nu het moment om naar een arts te gaan en er over te spreken. De angst is nu weg, en met wat de arts je vertelt kan je, mocht het zich nog eens voordoen, DIREKT je voordeel mee doen.

Succes verder!

^O^ ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_165155579
Gelukkig, en laat je niet meer anaal neuken hè !
pi_165155718
Een overduidelijk geval van een latente HIV-infectie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')