Staat er tochquote:Op donderdag 7 april 2016 16:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan mij vergissen maar de PVV diende toch die motie in?
Ah verdommequote:
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:47 schreef Fylax het volgende:
Hij zegt het al: deze minister
de lul blijft
Een 'laatste waarschuwing' betekent niets in dit parlement.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:48 schreef empa1010 het volgende:
Ik dacht toch echt dat ie al meermaals een 'laatste waarschuwing' had gehad...![]()
Zooitje.
quote:Op donderdag 7 april 2016 16:48 schreef maryen65 het volgende:
Pechtold net boos en grote bek en nu de motie van wantrouwen niet steunen. Wat een grote looser die man
Anders zijn ze snel door de ministers heen.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Een 'laatste waarschuwing' betekent niets in dit parlement.
quote:
quote:
Als ze zo door gaan dan stem ik volgend jaar echt PVVquote:Op donderdag 7 april 2016 16:49 schreef empa1010 het volgende:
Wilders heeft voor de zoveelste keer gelijk... nepparlement.
Doe dat sowieso maar. Het zal er de rest van het jaar niet beter op worden met betrekking tot dit parlement.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:50 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Als ze zo door gaan dan stem ik volgend jaar echt PVV
Hij steunt de motie over langer voorarrest. Verder zei die niet veel.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heeft deze zijn roer bij gesteld zodat zijn zeilen meer wind vangen, kan niet kijken helaas?
Neuhquote:Op donderdag 7 april 2016 17:01 schreef Lazvic het volgende:
Is er nog iets bijzonders gebeurt ? Ik schakel pas nu in.
Glas, plas, wasquote:Op donderdag 7 april 2016 17:01 schreef Lazvic het volgende:
Is er nog iets bijzonders gebeurt ? Ik schakel pas nu in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |