Nee joh hij krijgt de roze kaart. Geel en Rood waren al op en niet bindend, maar bij 40 roze kaarten moet je toch echt opstappen. Rutte heeft het zelf beloofd.quote:
Dat denk ik, ze willen verlenging van de pauze. Ze zijn druk aan het debatteren hij eruit of blijvenquote:Op donderdag 7 april 2016 16:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor of denk je dat?
Half 5 gaan ze verder.quote:
Dat zou kunnen, ik ben benieuwd in ieder gevalquote:Op donderdag 7 april 2016 16:10 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Dat denk ik, ze willen verlenging van de pauze. Ze zijn druk aan het debatteren hij eruit of blijven
Is te hopen. Alhoewel ik denk dat de koffie en koekjes gewoon nog niet op zijn.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Half 5 gaan ze verder.Ze zijn wat aan het bedenken. Hopelijk hoe ze Ard zonder al te veel aardverschuivingen van dat blok af kunnen krijgen.
En dan stemmen de VVD en PvdA tegen de motie en gaat alles weer verder zoals het was.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:15 schreef Fylax het volgende:
Oppositie heeft langer tijd nodig, tot 16.30 uur
Het overleg van de oppositiepartijen bij CDA-leider Buma is klaar. De fracties gaan weer naar hun eigen kamers, maar hebben wel uitstel van het debat aangevraagd, tot 16.30 uur. Daarna komen ze misschien nog een keer samen. “We zien het zo. Nee ik ga er niets over zeggen”, aldus SP-leider Roemer na afloop.
De partijen die met elkaar overleggen over een motie van wantrouwen zijn D66, SP, CDA, GroenLinks, ChristenUnie en SGP. De PVV, PvdD, 50Plus en Groep Bontes/Van Klaveren hebben in het debat al aangegeven geen geduld meer te hebben met de minister.
Wanneer hangt Samsom zichzelf op? Naast dat die vent een clown is heb ik ook niet het idee dan dat hij meer functie heeft dan af en toe een VVD minister de kamer in stemmen tegen alle logica en rechtmatigheid in. Wat een faalleven heeft die man.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:17 schreef Infection het volgende:
[..]
En dan stemmen de VVD en PvdA tegen de motie en gaat alles weer verder zoals het was.
quote:Op donderdag 7 april 2016 16:21 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wanneer hangt Samsom zichzelf op? Naast dat die vent een clown is heb ik ook niet het idee dan dat hij meer functie heeft dan af en toe een VVD minister de kamer in stemmen tegen alle logica en rechtmatigheid in. Wat een faalleven heeft die man.
quote:Op donderdag 7 april 2016 16:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik in een aardbevingsbestendig huis
ik heb mijn schadeverzoek van de NAM al opgesteld.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik in een aardbevingsbestendig huis
Mani kan hier zijn licht over laten schijnenquote:Op donderdag 7 april 2016 16:26 schreef Infection het volgende:
Woont Ard toevallig ook in Groningen?
Bedenk jij wel eens dat wat je schrijft iets zegt over jezelf en vrij weinig over de persoon waarover je het schrijft?quote:Op donderdag 7 april 2016 16:21 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wanneer hangt Samsom zichzelf op? Naast dat die vent een clown is heb ik ook niet het idee dan dat hij meer functie heeft dan af en toe een VVD minister de kamer in stemmen tegen alle logica en rechtmatigheid in. Wat een faalleven heeft die man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |