Ja inderdaad vervang Samsom door Barry en het kloptquote:Op donderdag 7 april 2016 16:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Bedenk jij wel eens dat wat je schrijft iets zegt over jezelf en vrij weinig over de persoon waarover je het schrijft?
Precies wat ik eerder al zei. Dit wordt hem dus niet.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:29 schreef Fylax het volgende:
Bronnen rond Van der Steur: hij stapt niet op als meerderheid hem steunt
Bronnen rond minister Van der Steur laten weten dat de minister niet zal aftreden bij een motie van wantrouwen die alleen door de oppositie wordt gesteund. Als Van der Steur dus de steun houdt van regeringspartijen VVD en PvdA dan zal hij aanblijven.
twitter:ronfresen twitterde op donderdag 07-04-2016 om 16:27:15Verwachting nu is dat Van der Steur #terreurdebat overleeft. VVD en PvdA blijven m steunen en ook bij motie hele oppositie stapt ie niet op reageer retweet
Tsjaquote:Op donderdag 7 april 2016 16:31 schreef Infection het volgende:
twitter:ronfresen twitterde op donderdag 07-04-2016 om 16:27:15Verwachting nu is dat Van der Steur #terreurdebat overleeft. VVD en PvdA blijven m steunen en ook bij motie hele oppositie stapt ie niet op reageer retweet
Het zou veel leuker zijn met rotte eierenquote:Op donderdag 7 april 2016 16:33 schreef Confetti het volgende:
Dit is eigenlijk een soort moderne, beschaafde versie van een publieke executie.
twitter:XandervdWulp twitterde op donderdag 07-04-2016 om 16:38:31Van der Steur blijft. Geen brede steun voor motie van wantrouwen. Bronnen rond Van der Steur zeggen dat hij zelf ook door wil. reageer retweet
Dacht al dat m'n klokkie het niet meer deed.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:36 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
5 overoftewel ze zijn zelf ook al te laat
?? Dat is toch de motie van wantrouwen?quote:Op donderdag 7 april 2016 16:43 schreef Infection het volgende:
Nou, die motie van wantrouwen kan de prullenbak in.
twitter:JosHeymans twitterde op donderdag 07-04-2016 om 16:40:29Oppositie verdeeld; GroenLinks en SP steunen motie van wantrouwen PVV. CDA, D66, CU, SGP niet. #terreurdebat reageer retweet
Ik kan mij vergissen maar de PVV diende toch die motie in?quote:Op donderdag 7 april 2016 16:44 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:JosHeymans twitterde op donderdag 07-04-2016 om 16:40:29Oppositie verdeeld; GroenLinks en SP steunen motie van wantrouwen PVV. CDA, D66, CU, SGP niet. #terreurdebat reageer retweet
Yepquote:Op donderdag 7 april 2016 16:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan mij vergissen maar de PVV diende toch die motie in?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |