En toch zijn er fouten gemaakt en dat moet hij erkennen, maar dat doet hij niet.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij kan ook niet veel anders zeggen toch? Het is een illusie om te denken dat dit soort dingen voorkomen kunnen worden, zeker naarmate steeds meer gegevens worden verzameld.
Is wel weer een typisch VVD trekje.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alle standaard teksten die hij samen met Mark heeft ingestuurd. Alleen maar rookgordijnen opwerpen en met een hoop abstracte bla bla bla zich overal tussendoor wurmen.
Het enige wat hij kan/moet is heel diep door het stof, maar dat lijkt hij niet echt te doenquote:Op donderdag 7 april 2016 14:27 schreef Infection het volgende:
[..]
En toch zijn er fouten gemaakt en dat moet hij erkennen, maar dat doet hij niet.
Daar zit de pijn ook. Zo kom je geen stap verder. En dat al x 4 andere zaken, waarbij ie dan 'voor de laatste keer het vertrouwen kreeg blabla'. 3 x scheepsrecht lijkt me, geen 5 x.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:27 schreef Infection het volgende:
[..]
En toch zijn er fouten gemaakt en dat moet hij erkennen, maar dat doet hij niet.
quote:Op donderdag 7 april 2016 14:28 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Daar zit de pijn ook. Zo kom je geen stap verder. En dat al x 4 andere zaken, waarbij ie dan 'voor de laatste keer het vertrouwen kreeg blabla'. 3 x scheepsrecht lijkt me, geen 5 x.
Inderdaad, gewoon opstappen dus.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het enige wat hij kan/moet is heel diep door het stof, maar dat lijkt hij niet echt te doen
Al kijk ik pas net
quote:Op donderdag 7 april 2016 14:34 schreef Tagliano het volgende:
Dat was een zeer pijnlijk beeld, van Zijlstra
twitter:fritswester twitterde op donderdag 07-04-2016 om 14:33:36Vanmorgen dacht ik:debat met @ArdvanderSteur zal uiteindelijk wel loslopen. Maar nu toch andere politiek/journalistieke spanning/opwinding reageer retweet
Nee, hij gebruikt (te)veel woorden, maar zegt niks.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:51 schreef BarryOSeven het volgende:
Die man zegt ook echt helemaal niets he
Al langer dan een half uurquote:Op donderdag 7 april 2016 14:51 schreef Infection het volgende:
Al een half uur lang wordt er slap geluld en zijn we nog geen stap verder.
Beetje zoals jouw post dus.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:52 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Nee, hij gebruikt (te)veel woorden, maar zegt niks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |