Instant stall, topshow!quote:Op donderdag 7 april 2016 11:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Beter aan de zijkant ja. Dus ineens is er wind mee, zeilen worden uitgeklapt 'flap' en dan gaat het vliegtuig ineens woeisjjjjj.
![]()
Nee d0h. Heb het toch pas net bedacht.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:18 schreef d4v1d het volgende:
Heb je al een prototype van je geweldige idee
Maak ff een paint dan.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee d0h. Heb het toch pas net bedacht.
Nee, dat de vleugels door vertraging geen draagkracht meer hebben en je dus naar beneden tieft.quote:
Ja dat bedenk ik dan nog.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, dat de vleugels door vertraging geen draagkracht meer hebben en je dus naar beneden tieft.
quote:Op donderdag 7 april 2016 11:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat bedenk ik dan nog.
Hier is alvast een voorzet:
[ afbeelding ]
Mijn naam staat eronder.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:28 schreef d4v1d het volgende:
Even patent aanvragen op jouw idee. Kan ik er met de winst vandoor straks
Dat kan niet. Die heeft geen motoren.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
Probeer het eens met een papieren vliegtuigje en maak daar een filmpje van.
Vals dit. Mij eerst beetje belachelijk maken en met een dom idee als een road runner komen en dan nu mijn idee willen jatten.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh ja.
Dan noem ik het product Yasmin23 en zet ik nog even mijn eigen naam erin als auteur.
Wees blij dat je nog een beetje credit krijgtquote:Op donderdag 7 april 2016 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vals dit. Mij eerst beetje belachelijk maken en met een dom idee als een road runner komen en dan nu mijn idee willen jatten.
Omdat je nu na mijn schets te hebben gezien door hebt dat het gewoon een geniaal idee is.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog een beetje credit krijgt
En de wind is natuurlijk ook sneller dan de voorwaartse snelheid van het vliegtuig.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Dus omdat die zeilen vast zitten aan de vleugels vangen ze de wind op. De vleugels zorgen er voor dat die in de lucht blijft. Dat deden ze sowieso al namelijk.
Wat ook kan is langzamer vliegen zodat de zeilen de wind pakt. Dan bespaar je dus fucking veel kerosine.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En de wind is natuurlijk ook sneller dan de voorwaartse snelheid van het vliegtuig.
Je vindt het zweefvliegtuig opnieuw uit.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat ook kan is langzamer vliegen zodat de zeilen de wind pakt. Dan bespaar je dus fucking veel kerosine.
Moest lachen.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je vindt het zweefvliegtuig opnieuw uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |