quote:Op donderdag 7 april 2016 00:13 schreef GekkePoes het volgende:
Al is het maar een signaal dat we niet meer als brave hondjes zomaar de rest willen volgen in de EU.
De waarheid zelf actualiseert ze. Da's dan toch weer een goede daad.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:14 schreef SeLang het volgende:
Je ziet hier nog steeds gefrustreerde JA-stemmers het NEE-kamp wegzetten als tokkies etc. Dit is precies het type houding wat het NEE-kamp enorm in de kaart heeft gespeeld.
Het verschil tussen kunnen leren en kunnen snappen.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Strategie die niet werkte idd. Dat zijn dan hoogopgeleiden hè.
Ja, dat was volstrekt helder! Het uiteindelijke resultaat kan zijn dat de roep voor een Nexit luider wordt en dat, en dat alleen, kan die machtswellustige, arrogante, bureaucratische door lobby's bestuurde EU op haar knieën krijgen. Dat is sowieso winst!quote:Op donderdag 7 april 2016 00:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het punt is dus: ze kunnen bijna niets veranderen! De meeste bevoegdheden zijn allang weggegeven aan Brussel zonder onze instemming.
Dankzij dit referendum is dat straks voor iedereen die dat nog niet wist duidelijk te zien. Dat is de winst van dit referendum.
quote:Op donderdag 7 april 2016 00:16 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Een associatieverdrag is een opstap naar EU-lidmaatschap.
Alles!quote:Op donderdag 7 april 2016 00:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu met dit topic te maken?
Heerlijk, hè? Genieten ditquote:Op donderdag 7 april 2016 00:15 schreef Glider76 het volgende:
Ironisch toch. Door kinderachtig thuis te blijven zo proberen een drempel op te werpen en er dan zelf over struikelen. Wie een gat graaft voor een ander,....
Ja, ik heb het net ondertekend. Geen regels, ze willen natuurlijk 300 000 stemmen krijgen. Nu staat de teller op 60 000 - 70 000, het is zeker geen kansloze zaak.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:02 schreef Polyfemos het volgende:
[..]
Heb je TTIP petitie ondertekend, maar wat zijn de regels? Moest het niet minstens 10.000 stemmen in de eerste week zijn etc, ?
Het klopt ook niet hè.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:16 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het verschil tussen kunnen leren en kunnen snappen.
In de meeste gevallen en zeker als het op het Europese continent ligt. Dit is weer zo'n dooddoener.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dus bijvoorbeeld Chili kan binnenkort ook EU-lid worden?
Zelf ingenomen stuk strontquote:Op donderdag 7 april 2016 00:06 schreef speknek het volgende:
Amsterdam, Utrecht, Groningen, LeidenLeiden, Wageningen voor, de rest tegen.
Duidelijke tegenstelling. Rijke jonge intelligente mensen zijn voor, vergrijsde domme navelstaarders tegen.
Jammer dat ik het land moet delen met de tweede groep. Maar goed, iemand moet mijn plee schoonmaken. Ik had graag gewild dat de Oekrainers dat waren, maar ik geloof dat ik het nog even met jullie moet doen.
Nee. Oekraine heeft volgens mij al eerder een aanbod gekregen om tot Europa toe te treden. De uitspraak lijkt mij dus hier wel van toepassing.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring ook ja. Ze blaten gewoon na wat hun favoriete politicus ze voorschotelt. Maar discussie op argumenten is aan veel van die mensen niet besteed. De mensen die ik ken die zich er een beetje in hebben verdiept stemden ook allemaal tegen.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vraag ze eens om beargumentatie waarom je voor had moeten stemmenDat is lachen man, vandaag ook bij een paar manden gedaan. Beginnen ze raar te prevelen en warrige zinnen te construeren. Uiteindelijk komt het neer op "het is goed voor de handel!". Beargumentatie blijft echter achterwege, want dan vervalt men weer in totaal irrelevant gezaag over PVV-tokkies
Chili ligt niet in Europaquote:Op donderdag 7 april 2016 00:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet zo in, die zijn gewoon stiekem Voor gaan stemmen alleen het zijn er niet zoveel. Ze krijsen wel hard dat wel.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:20 schreef Slobeend het volgende:
Benieuwd hoe het was afgelopen zonder strategische niet-stemmers. Ja-kamp was een zooitje.
Dat begrijp ik. Zij wonen niet in een volkswijk of in een achterstandsbuurt.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ouch wat zuur.
Naïeve linkse bakfietstrutten zijn voor. De types ook zo dol zijn op de multiculturele samenleving, zelfs als de door een horde asielzoekers verkracht worden, totdat ze school voor hun kind moeten kiezen..
Dat het stembiljet onduidelijk is, is m.i onzin. Ik heb vandaag als stembureaulid gezeten. 688 stemmen, waarvan 2 ongeldig. Een keer een groot kruis door het biljet, een keer 2 stippen ingekleurd. In beide gevallen waarschijnlijk een bewuste actie. Wel veel kiezers die opmerkten "Hoe kan iemand dit stembiljet nou onduidelijk vinden?"quote:Op donderdag 7 april 2016 00:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Hoewel ik blij ben met de uitslag, vind ik de opkomst laag.
Deels valt dit te wijten aan sabotage-acties van het JA-kamp: Oproepen om de democratie te boycotten en geintjes uithalen met onduidelijke formulieren en het schrappen van stembureaus. Een grof schandaal, dat wat mij betreft niet zonder sancties blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |