quote:Op woensdag 6 april 2016 23:03 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Wel weer vaker gaan posten, meid!![]()
Dat uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja!
Je kan het ook positief zienquote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan het ook positief zien
Nog maar 330.944 posts en de Tong80 lijst wordt de ToT lijst genoemd
Zie het zo: Nu heb je weer een ander doelquote:Op woensdag 6 april 2016 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
!
Ja de bedoeling was dat mijn postgemiddelde de komende 3 maanden volkomen zou instorten.
tong80 overtreffen?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zie het zo: Nu heb je weer een ander doel
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan het ook positief zien
Nog maar 330.944 posts en de Tong80 lijst wordt de ToT lijst genoemd
Heb ik altijdquote:Op woensdag 6 april 2016 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
tong80 overtreffen?
Meh, misschien maar een lange vakantie.
quote:
Same here, hoe denk je anders dat ik aan deze postcount kom?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:03 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Wel weer vaker gaan posten, meid!![]()
Steeds beter. Maar er haperen nog cruciale dingen. Kan weinig inspanning leveren, erg kort ademig. Hoofdpijn en moe. Maar ik heb geen pijn meer en lig niet meer hele dagen in bed te zweten. Ook zijn de parasieten uit m'n lijf.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, hoe denk je anders dat ik aan deze postcount kom?
Hoe staat het nu trouwens met je gezondheid?
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op dinsdag 12 april 2016 14:38 schreef tailfox het volgende:
Na bijna 2 jaar hier te zitten. yvonne wil je een keer antwoord geven op mijn vraag toen?
quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Steeds beter. Maar er haperen nog cruciale dingen. Kan weinig inspanning leveren, erg kort ademig. Hoofdpijn en moe. Maar ik heb geen pijn meer en lig niet meer hele dagen in bed te zweten. Ook zijn de parasieten uit m'n lijf.
er is er maar eenquote:
Dus je had al met <6K posts een permban te pakken?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:26 schreef 1marcelfilms het volgende:
mensen met meer dan 10000 posts![]()
[..]
er is er maar een
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |