wats dat? Mag ik ook?quote:Op donderdag 7 april 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mag zometeen gelukkig weer tramadolgenot.
Omdat je op je bolletje bent gevallen?quote:Op donderdag 7 april 2016 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik word ook jodengek
En het jeukt men, verdommee
[..]
ohhhhhmaar dat kunt u!
Ja, nog een paar van zulke dagen en ik krijg doorligplekkenquote:
gaat t al wat beterquote:Op donderdag 7 april 2016 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, nog een paar van zulke dagen en ik krijg doorligplekken
wowquote:Op donderdag 7 april 2016 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, en het is nu ook ontstoken.
nouja
1tje dan
Weet ik niet, dat heb ik maar niet gezegd.quote:
ja, maarja was eigenwijsquote:Op donderdag 7 april 2016 16:51 schreef Etsu het volgende:
mja je had ook gewoon beter twee voor twee eruit moeten halen, 4 is ook best wel heftig hoor
Ja, werd wakker en nu heb ik geen eitje meer maar een compleet hartjes-voorhoofdquote:Op donderdag 7 april 2016 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je op je bolletje bent gevallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLEEEEEN, maar nee.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pijnstillers, moet je naar polen komen![]()
Ik heb wel beetje interesse in Polen door mn vele Poolse collega's maar neeooit ooit
Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 7 april 2016 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, werd wakker en nu heb ik geen eitje meer maar een compleet hartjes-voorhoofd
Denk dat het voornamelijk vocht is, maar hoofdpiiiiiijn![]()
En verder zal het ook wel gewoon beetje pijn doen want het is ook gewoon groenig, maar denk voornamelijk vocht enzoWowowowowowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kijkt er alsof je een arm om je heen kunt gebruiken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hahaha, ja.. en slaapquote:Op donderdag 7 april 2016 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wowowowowow
Je kijkt er alsof je een arm om je heen kunt gebruiken.
En het was nog superlekker weer ook de laatste dagen hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |