Enig idee waarom ze daar zo a-typisch zijn ?quote:
Nuja, 3% minder opkomst dan met de Europese verkiezingen en wel 75% minder stemhokjes als toen..quote:Op woensdag 6 april 2016 22:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jammer, had gehoopt op een veel hogere opkomst... Maar goed, 30+%
Maar Antillianen hebben daar een patent op.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:51 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Z`n vader heeft zijn moeder achtergelaten zoals een echte Marokkaan
Er zijn al veel grote steden geweest. Misschien dat Islamsterdam er nog een procentje van af haalt door het grote inwonertal, maar we blijven echt wel boven de 30%.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:51 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Wacht maar op de grote steden....
Code rood!quote:
best wel jammer dat dit de gedachte is, of zelfs smoes word. Al zouden ze goed campagne gevoerd hebben. Wat dan, de uitslag negeren?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:50 schreef Vasilevski het volgende:
'Ze hebben goed campagne gevoerd.' Hij vergeet daaraan toe te voegen: '...en wij hebben nauwelijks campagne gevoerd.'
Wel nee joh.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:51 schreef Geralt het volgende:
Klaver gaat vanavond die kut met kort haar doormidden klieven met zijn schwanz volgens mij.
Zag je hoe die keken?
Alleen Amsterdam kan nog iets. Utrecht en Den Haag zitten al zo dicht tegen de 30% dat die ook niet echt wat gaan doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:51 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Wacht maar op de grote steden....
Veel mensen op het laatste moment denk ik.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:50 schreef Infection het volgende:
Bewaren ze Amsterdam expres tot het laatst ofzo?
Ik denk 31% als ik het zo zie.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er zijn al veel grote steden geweest. Misschien dat Islamsterdam er nog een procentje van af haalt door het grote inwonertal, maar we blijven echt wel boven de 30%.
Straks horen we dat er in Amsterdam minus 1574 personen gestemd hebben en dat daardoor het totale percentage 29,95 wordt.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ze zijn aan het wachten of ze het midden "fraude" moeten inzetten om alsnog de opkomst onder de 30% te trekken.
Geheel in de lijn van de EU gedachte. Nog meer vreemdelingen in Nederland en de opkomst wordt vanzelf lager.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:48 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Rotterdam was ook heel slecht...
Die lagen in de oorlog ook als eerste plat.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Veel mensen op het laatste moment denk ik.
Dat Rotterdam zo snel werd gedaan is voor mij een raadsel.
Die havenslaven kennen wel tellen he, ik bedoel, die stad van jou kan niet eens geld tellen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Veel mensen op het laatste moment denk ik.
Dat Rotterdam zo snel werd gedaan is voor mij een raadsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |