Dat is iets totaal anders dan er racistische denkbeelden op na houden.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Als een Pool een Pool tegenkomnt, dan is het ook gelijk connecten van dat is er 1 van mij
Maar dat is wel de kern waaruit Racisme ontstaat.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is iets totaal anders dan er racistische denkbeelden op na houden.
Ik wel, want ik denk dat bepaalde dingen inherrent in een mens zitten.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:33 schreef Elan het volgende:
Sowieso geloof ik niet in stellingen die iedereen betrekken.
behalve dat iedereen met Wajong maar gewoon uitkeringstrekker is tochquote:Op woensdag 6 april 2016 13:33 schreef Elan het volgende:
Sowieso geloof ik niet in stellingen die iedereen betrekken.
Dat is feitelijk juist ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:35 schreef Sked het volgende:
[..]
behalve dat iedereen met Wajong maar gewoon uitkeringstrekker is toch
Racisme komt voor uit ongenoegen over de eigen situatie . Niet uit verbroedering of herkenning met een landgenoot .quote:Op woensdag 6 april 2016 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat is wel de kern waaruit Racisme ontstaat.
Ik bedoel, als je wajong pakt pak je toch uitkeringquote:
Als je kunt FOK!en kun je ook in een bepaalde mate werken. Daar geloof ik oprecht in.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:35 schreef Sked het volgende:
[..]
behalve dat iedereen met Wajong maar gewoon uitkeringstrekker is toch
Welke groepering vind jij dan niet in grote mate racistisch.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Racisme komt voor uit ongenoegen over de eigen situatie . Niet uit verbroedering of herkenning met een landgenoot .
Je maakt het ze ook wel makkelijk nuquote:Op woensdag 6 april 2016 13:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Bedankt maar ik vroeg niet om een autistische reactie
Het gaat niet om groeperingen, het gaat om individuenquote:Op woensdag 6 april 2016 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke groepering vind jij dan niet in grote mate racistisch.
Pas op nu maak je Sked boos met je walgelijke aantijgingen .quote:Op woensdag 6 april 2016 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je wajong pakt pak je toch uitkering
?????
Het gaat om percentages van groeperingen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat niet om groeperingen, het gaat om individuen
Dit ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat niet om groeperingen, het gaat om individuen
Eigenlijk kan nagenoeg iedereen in bepaalde mate werken, alleen die mensen moet je net zo goed niet over een kam scherenquote:Op woensdag 6 april 2016 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je kunt FOK!en kun je ook in een bepaalde mate werken. Daar geloof ik oprecht in.
Nou jij stelt dat het een grondprincipe van het menszijn is. Omdat het in onze geest besloten zou liggen. Dat lijkt me ietwat overdreven?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat om percentages van groeperingen.
Mij niet. Ik ken namelijk oprecht niemand die niet een klein beetje racistisch is in 1 of andere vorm.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou jij stelt dat het een grondprincipe van het menszijn is. Omdat het in onze geest besloten zou liggen. Dat lijkt me ietwat overdreven?
Ja maar jij vind het al racisme als er in een Turkse winkel geen Nederlander werktquote:Op woensdag 6 april 2016 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mij niet. Ik ken namelijk oprecht niemand die niet een klein beetje racistisch is in 1 of andere vorm.
Neem het Wajongtrekkers ook niet kwalijk hoor. Regering des te meer.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Eigenlijk kan nagenoeg iedereen in bepaalde mate werken, alleen die mensen moet je net zo goed niet over een kam scheren
maar was gewoon benieuwd of je daarin nou wel of niet generaliseert
Nee, als ze die niet aannemen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar jij vind het al racisme als er in een Turkse winkel geen Nederlander werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |