welke dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:50 schreef heywoodu het volgende:
Tijd voor de eerste prof ooit op de Spelen, ik ben erg benieuwd.
Tommasone, hoewel hij als prof nou ook weer niet een grootheid is volgens mij. Later ook nog N'Djam N'Djikam (ofzo) en Ruenrong.quote:
ah http://boxrec.com/boxer/539219 mjaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tommasone, hoewel hij als prof nou ook weer niet een grootheid is volgens mij. Later ook nog N'Djam N'Djikam (ofzo) en Ruenrong.
Herhaling wielrennen van gisterenquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:56 schreef TLC het volgende:
Gaan we het boksen ook zien op de NOS of doen we maar een herhaling van het beachvolley ?
Op de streamsquote:
Ok.quote:
Na elke ronde laten ze wel de juryscore zien, dat is wel handig.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ok.
Ik snap niks van boksen en vind het niet leuk Dus zonder commentaar wordt dit vast niks.
Maar dat gebeurt dus vrijwel nooit bij de amateurs, dat er iemand KO gaatquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:01 schreef kilon het volgende:
Dit is een sport waar ik helemaal niks van snap. Als iemand KO gaat weet ik nog wel wie wint. Anders is het maar afwachten.
29-28quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:03 schreef heywoodu het volgende:
Lacruz was in elk geval favoriet bij de bookies voor dit gevecht.
Taipei tochquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:04 schreef marcodej het volgende:
Gelijkwaardige eerste ronde. Jury zal wel voor die Taiwanees kiezen.
3quote:
tot iemamd op de grond ligt toch?quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Net zolang doormeppen tot een k.o.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |