Maar ronde 1 is voor hemquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:41 schreef TheArt het volgende:
God, Peter heeft weer allerlei juryleden uit bananenrepublieken
Ierland een bananrepubliek TheArt?quote:
Buiten Ierland zijn het allemaal bananenrepubliekenquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Ierland een bananrepubliek TheArt?Puerto Rico heeft ook wel een rijke bokscultuur toch?
Ik zei toch al buiten Ierlandquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:56 schreef BrandX het volgende:
In het amateurboksen is Ierland verre van een bananenrubriek!
Het is ook pure onzin dat die finales gevochten worden natuurlijkquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:06 schreef bascross het volgende:
Hij heeft de finale 3-0 verloren. Kon zich blijkbaar niet meer motiveren, dat gaf hij gister al aan.
Hij kwam natuurlijk voor zo'n ticket, dat toernooi zegt hem niet veel, dus ik snap het wel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is ook pure onzin dat die finales gevochten worden natuurlijk
Ja maar dat geldt voor iedereen. Het enige waar dit toernooi voor is bedoeld zijn olympische tickets, dus dat de organisatie überhaupt finales plant vind ik maar raar. Dat zijn gewoon trainingspotjes.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:11 schreef bascross het volgende:
[..]
Hij kwam natuurlijk voor zo'n ticket, dat toernooi zegt hem niet veel, dus ik snap het wel.
Behalve als er een aantal boksters in de halve finale zitten die al geplaatst zijn, zoals Shields, Li, Fortin en Laurell. Dan kunnen ook kwartfinalisten zich kwalificeren. Hoe ze dat gaan bepalen, vraag ik me echter af.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:40 schreef heywoodu het volgende:
Het WK bij de dames begint morgen, met Nouchka Fontijn als enige Nederlandse.
In de klasse tot 75kg is ze als tweede geplaatst, dus helemaal aan de andere kant van het schema als Claressa Shields, niet verkeerd.
http://d152tffy3gbaeg.cloudfront.net/2016/02/C75WW75.pdf
Een plek in de halve finales = een plek op de Spelen.
Fontijn begint met een bye, waarna ze vrijdag in de tweede ronde staat. Die winnen, achtste finale winnen, kwartfinale winnen en het ticket is binnen.
Oh ja. Zal wel gaan via "wie verloor van wie" ofzo. Vier geplaatste boksters en vier niet geplaatste in de kwartfinales zou makkelijk zijnquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Behalve als er een aantal boksters in de halve finale zitten die al geplaatst zijn, zoals Shields, Li, Fortin en Laurell. Dan kunnen ook kwartfinalisten zich kwalificeren. Hoe ze dat gaan bepalen, vraag ik me echter af.
Dat kan alleen niet, want in het deel van Fontijn zit niemand die zich al geplaatst heeft.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja. Zal wel gaan via "wie verloor van wie" ofzo. Vier geplaatste boksters en vier niet geplaatste in de kwartfinales zou makkelijk zijn
Van Totallympics (die Canadees die het altijd wel goed doorheeft):quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat kan alleen niet, want in het deel van Fontijn zit niemand die zich al geplaatst heeft.
Daar gaat Fontijn weinig aan hebben, dus die moet gewoon de halve finales halen.quote:The top 4 boxers in each weight class will qualify, the world championship has priority so if an athlete has already qualified through the continental tournament the quota will be reallocated to the next best nation from the continental tournament.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:38 schreef TheArt het volgende:
Fontijn wint op punten met 3-0 van Celiskan en staat in de achtste finales. Nog 2 potjes moet ze winnen voor een ticket naar Rio. Volgende duel tegen de Poolse Lidia Fidura. Dat duel is zondag.
http://www.aiba.org/blog/watch-live-aibastana2016-session-8-2/quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Totallympics (die Canadees die het altijd wel goed doorheeft):
[..]
Daar gaat Fontijn weinig aan hebben, dus die moet gewoon de halve finales halen.
A of B?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
http://www.aiba.org/blog/watch-live-aibastana2016-session-8-2/
Volgens de planning begint ze bijna, zie link voor stream
Verdoriequote:Op zondag 22 mei 2016 16:36 schreef heywoodu het volgende:
Zowel in ring A als B eerst nog een ander gevecht
Ze ontloopt in ieder geval Marshall voor een duel om een ticketquote:Op zondag 22 mei 2016 16:37 schreef heywoodu het volgende:
Fontijn zal wel in B komen trouwens, Rani vs Marshall was daar net, Guerrier vs Guillen begint daar nu. Fontijn moet dan de volgende zijn![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk alles wat echt sterk is volgens mij..quote:Op zondag 22 mei 2016 16:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze ontloopt in ieder geval Marshall voor een duel om een ticket
Agressiever vooralquote:Op zondag 22 mei 2016 16:55 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Fidura een stuk beter in ronde 1..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |