Een algeneter?quote:

Ja ik dacht al, het ziet er net iets anders uit als een plectostomus, maar close enough!quote:Op woensdag 6 april 2016 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ancistrus...
en het worden er steeds meer

Ik wist niet dat die konden jongenquote:

Normaal alleen wat op het glas en stenen enzo zit. Ook een beetje op de plantjes, maar volgens mij niet die lange slierten.quote:

deze groeien niet uit de bak gelukkigquote:Op woensdag 6 april 2016 00:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik dacht al, het ziet er net iets anders uit als een plectostomus, maar close enough!
Tof man!

Ja ik had op een gegeven moment 4 volwassen plectostomussen; dat was wel wat enthousiast!quote:Op woensdag 6 april 2016 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze groeien niet uit de bak gelukkig

wordt aan gewerkt, en het lijkt in te dammenquote:Op woensdag 6 april 2016 00:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Die baardalg ziet er echt vreselijk scary uit

ik ken datquote:Op woensdag 6 april 2016 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
Ik herkende dat 'beest' alleen maar omdat ik dat de echte algeneters blijf vinden
Mijn pa had er twee in zijn tropische bak vroeger, en ik vond ze leuker dan de maanvissen en andere zooi die ie in de bak had

Voor mij zijn japanse algeneters gewoon "de" algeneters, hoewel ik plectostomussen vele malen gaver vind.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
Ik herkende dat 'beest' alleen maar omdat ik dat de echte algeneters blijf vinden
Mijn pa had er twee in zijn tropische bak vroeger, en ik vond ze leuker dan de maanvissen en andere zooi die ie in de bak had

Ik weet niet veel meer van tropische bakken, maar wat algen betreft weet ik nog wel dat zuurgraad en co2 gehalte er bepalend zijn voor wél of geen alg in de bak. En slakken.... zucht..... slakkenquote:Op woensdag 6 april 2016 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wordt aan gewerkt, en het lijkt in te dammen

idd, meerdere keren mijn bak tijdenlang 100% slakvrij gehad, tot ik een keer een plantje van een vriend kreeg of zo.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet veel meer van tropische bakken, maar wat algen betreft weet ik nog wel dat zuurgraat en co2 gehalte er bepalend zijn voor wél of geen alg in de bak. En slakken.... zucht..... slakken

Planten vervangen en CO2 omhoogquote:Op woensdag 6 april 2016 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet veel meer van tropische bakken, maar wat algen betreft weet ik nog wel dat zuurgraat en co2 gehalte er bepalend zijn voor wél of geen alg in de bak. En slakken.... zucht..... slakken

Dat bedoel ik, je kan van de ene plaag naar de andere gaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Planten vervangen en CO2 omhoog
en slakken is wel een oplossing, maar ook een gevaarlijke

en groot
 en groot  

Uh, valt toch wel mee?quote:

Er zijn mooie visjes die slakken eten, maar die vreten ook andere vissen op.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Planten vervangen en CO2 omhoog
en slakken is wel een oplossing, maar ook een gevaarlijke

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |