abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161279321
Agos zo zielig als ze zoveel huilen.. en voor papa en mama lijkt me dat ook heel zwaar idd :{. Ik hoop dat kleine Stippel daar minder last van gaat krijgen dan. Fijn geregeld verder zo, ook prettig dat je werk zo flexibel is :Y.
pi_161279669
Woh goed bezig LB! Lekker film middagje doen!

Ik heb net al mijn zwangerschaps kleding uit de kast getrokken <3 nog paar broeken liggen er en 3 fijne shirts met voeden. Rest eruit dus weer lekker ruimte! Alles wat nog niet past onderin de kast. Het wordt denk ik een jurkjes zomer gezien de hoeveelheid broeken die nog net niet gaan :'D

E wordt net wakker.... Eindelijk ;) lekker knuffelen op de bank!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_161279919
ik moet steeds echt opnieuw lezen.

"kleine stippel"
Nee stippel dat ben jij niet :')
Schudden voor gebruik
pi_161280089
:D Misschien kan ik d'r beter Stipje noemen? Of gewoon K. :) Volgens mij zijn er nu geen andere K's hier toch?
pi_161281309
Nou, we hebben 3 kdv's bezocht... maar hoe kies je nu? Het zijn allemaal standaard kdv's, ze waren allemaal best gezellig en zo... niks sprong er echt uit. Hoe hebben jullie gekozen?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_161282022
Bij ons is het KDV zo'n 50 m van ons huis vandaan, dus dat gaf de doorslag (naast het feit dat het gewoon heel erg goed voelde, maar dat deden de andere ook).
pi_161282059
Ow en sporten: ik ben ook weer druk bezig, maar mijn instructrice zei dat het best ging, zolang het bij mij goed voelt. Sommige buikspieroefeningen skip ik nog bijvoorbeeld, want die voelen echt niet goed. Volgende week begin ik met tennisles!
pi_161282093
Zow, :W ik weer es hier?

Ik krijg een lange samenvatting niet voor mekaar maar :* en knufs voor wie het goed kan gebruiken ivm slaapgebrek of bacillenoverschot of anderzins ellende... Dat het maar snel over moge gaan!

KDV, geen idee... wij hadden geen keuze maar achteraf was het prima. Zijn later wel van locatie geswitcht omdat er dichterbij (lees in eigen durp) eindelijk een vestiging opende. En Fedde gaat gewoon ook weer daarheen.

Baby's op weegschalen, deed ik vanochtend ook:

"Im not fat, Im just big-boned..." :+

Verder wordt ie zo groot en wijs dat het al haast geen baby meer is. Hij stapt als een malle aan onze handen, langs de tafel en inmiddels is ie ook al een paar keer betrapt op los staan.
Staan is gewoon het nieuwe zitten.

En verder is ie gewoon mijn kleine baby'tje als ie in bed of in mijn armen ligt... O+
pi_161282344
Kdv kiezen: Wij wilden graag een agrarisch kdv en die zitten er hier 2. Qua locatie was de ene verder weg van de snelweg dan de andere (fijnstof). Verder had de tweede de slaapkamers in de kelder, dat voelde bedompt, en hielden ze voor mijn gevoel de oudere kinderen bezig, zonder dat er een visie achter zat die nr 1 duidelijk wel heeft. Dat waren onze overwegingen :)

Los staan, knap hoor, Fedde! En ook bij Kris een stameisje!

Lastig, een ei-allergie, maar fijn als je er achter bent, want dan kun je er wat aan doen. Hopelijk komen jullie ook snel achter de andere dingen waar ze niet tegen kan.

Dot, beterschap.

Rietjesbeker is hier een groot succes.
pi_161282472
Ooh wat is ie mooi Lijn!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_161282630
N. dronk net 50cc ranja. Wel sterk verdund, maar hoppa, daar gaan mijn principes. :') Ik stond een vreugedansje te doen omdat er eindelijk weer iets meer dan een half slokje in ging. *O*
pi_161282649
Wat is Fedde toch een grote knapperd Lijn! O+
  vrijdag 8 april 2016 @ 17:21:26 #138
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161282924
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:08 schreef Selvaria het volgende:
N. dronk net 50cc ranja. Wel sterk verdund, maar hoppa, daar gaan mijn principes. :') Ik stond een vreugedansje te doen omdat er eindelijk weer iets meer dan een half slokje in ging. *O*
Gefeliciteerd, dit was de eerste van vele keren oO<

Vocht is belangrijk, belangrijker dan geen suiker nu :Y
pi_161283777
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:21 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, dit was de eerste van vele keren oO<

Vocht is belangrijk, belangrijker dan geen suiker nu :Y
Dat principe hanteer ik nog steeds bij Minke... Tis gewoon geen drinker dus dan maar appelsap of fruitshoot als het zo uitkomt. Liever dat dan helemaal niks en uitdroging.
pi_161284234
Ik was er al bang voor. :D Ach, voor nu overheerst de euforie, ze drinkt weer! *O*
pi_161284439
Oww lijn kijk daar toch staan O+ wat knap!

Selvaria fijn dat ze iets gedronken heeft, al is het ranja. Hopelijk gaat ze nu weer gewoon drinken..

Oh mn meisje is heel erg hangerig, begint last vd spuitjes te krijgen denk ik. Sneu.
pi_161290868
Mies doet mee met de sta-baby's! *O*

pi_161292781
Drink en sta baby's *O*

Fedde wat ben je toch leuk.. Ik kom je binnenkort samen met je zus ophalen! Weet de weg :D

Mijn exemplaar deed weer een dagje.. Eat poop sleep repeat....
Op dit moment doet hij een halfslachtige poging wakker te worden ivm etenstijd.

Oh en *O* _O_ *O* voor kruitvatluiers! Eigenlijk is elke verschoning wel incl van die fijne gele verf maar nu was het even 1.5 dag geleden en zat hij tot het randje gevuld vanmiddag .... Het was bijna onmogelijk hoe netjes alles binnenboord was gebleven :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lamb29 op 08-04-2016 23:22:58 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_161297408
Hoe lang duurt tandjesleed? Ik ben er behoorlijk klaar mee!
pi_161297648
Ooh allemaal staande kindjes! Lief!

Y is niet wakker geweest vannacht! :)

Tandenleed duurde bij de oudste echt verschrikkelijk lang. Eerste tand pas bij 10 mnd, terwijl t er echt op leek dat die met 6/7 mnd al kwamen. En elke doorkomende tand had hij zo'n last van
pi_161297692
De eerste tand duurde hier twee weken, de tweede twee maanden, derde twee dagen. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_161297961
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 05:31 schreef Adrian4 het volgende:
tot de verstaande/verstandskiezen door zijn :')

tandjesleed sucks!
Schudden voor gebruik
pi_161297980
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 05:31 schreef Adrian4 het volgende:
De eerste 4 tandjes gaven veel last daarna ineens een heel gebit in dr mond en nu met het doorkomem van de laatste kiezen heeft ze weer meer last.

Dentinox en pcm en af en toe een washandje om op te bijten.
S. 2014
J. 2016
pi_161298019
Hier helemaal geen last van alle 8 tanden, het verschilt echt enorm.

Mijn trolbaby dacht na 3 supergoede nachten vandaag dat het wel weer genoeg was. :') Nadat ze pas om 10 uur sliep begon ze ineens weer te spoken om 1 uur en ging pas weer slapen na een fles. Daarna moest ik nog 1,5 uur haar speen teruggeven omdat ze hem elke 10 seconden kwijtraakte. |:(

En net om 7 uur klom ze wel weer vrolijk ons bed in dus team zombie is hier weer aanwezig! *O*
  zaterdag 9 april 2016 @ 09:00:26 #150
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_161298129
Hupje, gefeliciteerd met J! *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')