Een geschiedenis aan vreemdgaan. Daar stopte ik met lezen en heb maar 1 advies. Kap er mee. Niet meer aan hem denken. Op zoek naar een leuke vent.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:43 schreef Girlwiththepurplelipstick het volgende:
Sorry voor de slechte opbouw of spelfouten of het gebrek aan leestekens maar ik wil het op dit moment gewoon even van me afschrijven en snel advies hebben.
Ik ben 19 en hij is 21. We zijn al bijna 4 jaar nu samen en waren dus nog best jong toen we iets met elkaar kregen. Ook heeft is al 2 keer een paar maanden uit geweest en heeft hij een hele geschiedenis aan vreemdgaan. Voor hem was het altijd dat als ik geen bewijs had dat hij dus ook niet vreemd ging.
Nu heb ik dus recent (1 maand terug) op zijn bluestacks gekeken naar de whatsapp die hij erop had staan. En was het dit keer voor mij teveel hij bleek ondertussen andere meisjes bij hem thuis te hebben en daarheen te gaan als ik er niet was. Toen heb ik hem ook gezegt dat ik er klaar mee was en in eerste instantie bleef die volhouden dat ik wist dat dat niet waar was en dat hij dat echt niet had gedaan. opeens had hij spijt van nadat hij niet meer om z'n leugens heen kwam omdat alle feiten op tafel lagen. En toen wou hij opeens alles eraan doen zodat hij me kon houden om maar een paar dingen te noemen bijvoorbeeld:
- een facebook samen maken (dit heb ik niet gedaan omdat ik dat een beetje kinderachtig vond)
- Mij een sleutel geven van zijn huis
- Al zijn social media te verwijderen
- Hij gaf me het gevoel dat hij er echt voor wou gaan
- En ook gewoon toegegeven dat bijna zijn hele leven gewoon uit een grote leugen bestaat (dat hij dus heel veel bij elkaar liegt niet alleen met mij)
Nu ging het dus best al een paar weken gewoon weer goed tussen ons. Krijg ik gister een berichtje van een vriendin van mij dat een vriend van haar (ook een vriend van mijn en haar ex) haar heeft vertelt dat er anderhalfjaar terug een kwartet of hoe je dat ook noemt is gebeurt & gefilmd. Waaronder mijn ex, haar ex, die vriend, en nog drie andere jongens waar ze dus een meisje hebben geneukt met zijn allen.
Ik heb hem hierna opgebelt om te vragen of dit klopte en toen zei hij dus "nee" vervolgens zei ik "ik dacht dat we afgesproken hadden om vanaf nu eerlijk te zijn" waarop hij antwoorde: " ja nee" en toen zei ik dus "ik denk dat wij wel klaar zijn".
Vervolgens kreeg ik dit berichtje:
Oke ik ga niet verder erop in maar hoop je morgen te zien vind jammer dat gestress weer komt nu alles beetje oke is we zien het wel ik heb in oeder geval geen fb dus hoop je te zien dikke x
Waarop ik antwoorde:
Ik heb geen zin meer in jou leugens verstrikt te raken doei.
Dus vandaag werd ik opgebelt of ik wou komen slapen dus ik zei natuurlijk nee ik walg van je en hij zei kan je asjeblieft niet zo doen en toen heb ik opgehangen.
Vervolgens kreeg ik dit:
Pak aub de bus schatje. Ik mis je.
Waarop ik zei:
Nee
Toen zei die:
nou oké jammer hoop toch dat je komt ik zal om 20 over bij "de bushalte" zijn om te kijken of je er bent.
En ik zei:
Bespaar jezelf de moeite
Maar wat vinden jullie moet ik het gewoon vergeten en doorgaan waar we gebleven waren omdat het zo'n lange tijd terug is en ik het gevoel heb dat hij z'n best wil doen.
Of zal ik het doorzetten omdat hij de keuze heeft gemaakt om toch weer te liegen en probeert te doen alsof er niks aan de hand is.
Ik wil hem echt niet kwijt en ik hou super veel van hem maar ik weet gewoon echt niet wat ik ermee aanmoet.
Dit was ook het allereerste waar ik aan moest denken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:20 schreef redboyke het volgende:
klinkt wel als een marvin van temptation island en jij als een louise
Dit!quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:49 schreef matthias24 het volgende:
hij lijkt wel erg verlieft op je te zijn.
Kun je het vergeten? Zijn standpunt is kennelijk al jaren duidelijk en afgezien van wat zoete woordjes is er eigenlijk geen kut veranderd aan het serieus nemen van jouw gevoelens zo te zien.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:43 schreef Girlwiththepurplelipstick het volgende:
Maar wat vinden jullie moet ik het gewoon vergeten en doorgaan waar we gebleven waren omdat het zo'n lange tijd terug is en ik het gevoel heb dat hij z'n best wil doen.
Weer? Nog steeds..quote:Of zal ik het doorzetten omdat hij de keuze heeft gemaakt om toch weer te liegen en probeert te doen alsof er niks aan de hand is.
Waarom wil je hem niet kwijt? Wat zou je ermee willen dan?quote:Ik wil hem echt niet kwijt en ik hou super veel van hem maar ik weet gewoon echt niet wat ik ermee aanmoet.
Het is jouw topic. Reageer eens inhoudelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 05:15 schreef Girlwiththepurplelipstick het volgende:
Ik kan die domme opmerkingen best begrijpen maar domme kut? Aso
Van zijn perspectief is het waarschijnlijk jaren zo geweest van "ik ga wel vreemd keer op keer op keer, maar ondanks haar gezeur en geklaag vind ze het blijkbaar niet ZO erg anders had ze me wel gedumpt. DUS kan ik lekker doorneuken met alles met een hartslag en 2 benen, ze blijft toch wel bij me wat ik ook doequote:Op dinsdag 5 april 2016 22:43 schreef Girlwiththepurplelipstick het volgende:
Sorry voor de slechte opbouw of spelfouten of het gebrek aan leestekens maar ik wil het op dit moment gewoon even van me afschrijven en snel advies hebben.
Ik ben 19 en hij is 21. We zijn al bijna 4 jaar nu samen en waren dus nog best jong toen we iets met elkaar kregen. Ook heeft is al 2 keer een paar maanden uit geweest en heeft hij een hele geschiedenis aan vreemdgaan. Voor hem was het altijd dat als ik geen bewijs had dat hij dus ook niet vreemd ging.
Nu heb ik dus recent (1 maand terug) op zijn bluestacks gekeken naar de whatsapp die hij erop had staan. En was het dit keer voor mij teveel hij bleek ondertussen andere meisjes bij hem thuis te hebben en daarheen te gaan als ik er niet was. Toen heb ik hem ook gezegt dat ik er klaar mee was en in eerste instantie bleef die volhouden dat ik wist dat dat niet waar was en dat hij dat echt niet had gedaan. opeens had hij spijt van nadat hij niet meer om z'n leugens heen kwam omdat alle feiten op tafel lagen. En toen wou hij opeens alles eraan doen zodat hij me kon houden om maar een paar dingen te noemen bijvoorbeeld:
- een facebook samen maken (dit heb ik niet gedaan omdat ik dat een beetje kinderachtig vond)
- En ook gewoon toegegeven dat bijna zijn hele leven gewoon uit een grote leugen bestaat (dat hij dus heel veel bij elkaar liegt niet alleen met mij)
Nu ging het dus best al een paar weken gewoon weer goed tussen ons. Krijg ik gister een berichtje van een vriendin van mij dat een vriend van haar (ook een vriend van mijn en haar ex) haar heeft vertelt dat er anderhalfjaar terug een kwartet of hoe je dat ook noemt is gebeurt & gefilmd. Waaronder mijn ex, haar ex, die vriend, en nog drie andere jongens waar ze dus een meisje hebben geneukt met zijn allen.
Ik heb hem hierna opgebelt om te vragen of dit klopte en toen zei hij dus "nee" vervolgens zei ik "ik dacht dat we afgesproken hadden om vanaf nu eerlijk te zijn" waarop hij antwoorde: " ja nee" en toen zei ik dus "ik denk dat wij wel klaar zijn".
Oke ik ga niet verder erop in maar hoop je morgen te zien vind jammer dat gestress weer komt nu alles beetje oke is we zien het wel ik heb in oeder geval geen fb dus hoop je te zien dikke x
Waarop ik antwoorde:
Dus vandaag werd ik opgebelt of ik wou komen slapen dus ik zei natuurlijk nee ik walg van je en hij zei kan je asjeblieft niet zo doen en toen heb ik opgehangen.
Vervolgens kreeg ik dit:
Waarop ik zei:
Nee
Toen zei die:
nou oké jammer hoop toch dat je komt ik zal om 20 over bij "de bushalte" zijn om te kijken of je er bent.
En ik zei:
Bespaar jezelf de moeite
Of zal ik het doorzetten omdat hij de keuze heeft gemaakt om toch weer te liegen en probeert te doen alsof er niks aan de hand is.
Ik wil hem echt niet kwijt en ik hou super veel van hem maar ik weet gewoon echt niet wat ik ermee aanmoet.
Dit dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Meisje toch, je trapt al veel te lang in zijn mooie praatjes. Je verdient beter.
Iemand die zo vaak is vreemdgegaan en erover liegt, zal dat weer doen als hij denkt ermee weg te komen. Hij heeft geen respect voor jou.
Als je er tegen je vriendin niet inhoudelijk op in wil gaan i.p.v. heel duidelijk en serieus te zeggen dat het niet zo is... dan kan je je eigen conclusie ook trekken hequote:Op woensdag 6 april 2016 09:29 schreef Zolder het volgende:
Hoe weet je of die gangbang niet gewoon een roddel is
Ik bedoel, kom op zeg ... met zo iemand wil je toch geen relatie :squote:Ik ben 19 en hij is 21. We zijn al bijna 4 jaar nu samen en waren dus nog best jong toen we iets met elkaar kregen. Ook heeft is al 2 keer een paar maanden uit geweest en heeft hij een hele geschiedenis aan vreemdgaan. Voor hem was het altijd dat als ik geen bewijs had dat hij dus ook niet vreemd ging.
Ik had het al met de eerste zin... Ik ben 19 en al 4 jaar samen..quote:Op woensdag 6 april 2016 12:40 schreef probeer het volgende:
Ow en waarschijnlijk dacht 99% bij het lezen van de 2e alinea al iets als "dumpen!"
[..]
Ik bedoel, kom op zeg ... met zo iemand wil je toch geen relatie :s
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeextquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:43 schreef Girlwiththepurplelipstick het volgende:
Ik ben 19 en hij is 21. We zijn al bijna 4 jaar nu samen en waren dus nog best jong toen we iets met elkaar kregen. Ook heeft is al 2 keer een paar maanden uit geweest en heeft hij een hele geschiedenis aan vreemdgaan.
Heb ik al eens gezegt van een open relatie maar was hij het niet mee eens want hij kan het ook niet hebben als ik met een ander zou gaan maar jullie hebben ook wel gelijk en dat zag ik ook in nadat ik mijn eigen topic lasquote:Op woensdag 6 april 2016 12:32 schreef Lenny77 het volgende:
Je bent al 4 jaren kwijt geraakt met deze idioot.
Maak er niet nog 4 jaar van.
Je staat aan het begin van je leven joh!
Maar dat van die open relatie is misschien nog zo slecht niet om eens te vermelden tegen hem . Eens kijken hoe ie reageert als jij ineens ook aangeeft om rond te gaan krikken :-D. Wedden dat het dan circus is??
Ja dat dacht ik wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:10 schreef Girlwiththepurplelipstick het volgende:
[..]
Heb ik al eens gezegt van een open relatie maar was hij het niet mee eens want hij kan het ook niet hebben als ik met een ander zou gaan maar jullie hebben ook wel gelijk en dat zag ik ook in nadat ik mijn eigen topic las
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel.
Zelf alles mogen maar owee als de ander er nog maar aan denkt!
Loslaten, voorgoed. En ga lekker genieten van je jonge leven!
Op zich niet bijzonder dat hij er zo over denkt, maar wat ik wel opvallend vindt is dat hij kennelijk van mening lijkt te zijn dat hij zelf wel van twee walletjes mag eten.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:10 schreef Girlwiththepurplelipstick het volgende:
[..]
Heb ik al eens gezegt van een open relatie maar was hij het niet mee eens want hij kan het ook niet hebben als ik met een ander zou gaan maar jullie hebben ook wel gelijk en dat zag ik ook in nadat ik mijn eigen topic las
Met 7 mensen een kwartet hebben? En wat is bluestacks?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:43 schreef Girlwiththepurplelipstick het volgende:
Waarop ik antwoorde:
Vervolgens kreeg ik dit:
Waarop ik zei:
Nee
Toen zei die:
En ik zei:
Bespaar jezelf de moeite
Dat klopt, het is eigenlijk nauwelijks Nederlands.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:45 schreef Girlwiththepurplelipstick het volgende:
Ik probeer ondertussen wel de tekst aan te passen. Zie dat het gewoon bijna niet leesbaar is -_-
Dat vooral. Elke minuut is weggegooide tijd. En gaat je bovendien meer kosten dan alleen tijd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:57 schreef Copycat het volgende:
Zonde om nog meer tijd hieraan te verspillen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |