Is óók lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Komkommer, munt en een citroentje doe ik vaakMunt en citroentje vind ik lekkor
maar Tong was al die gore frisdranken gewendquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:47 schreef chufi het volgende:
Ik vind het kraanwater zonder smaakje ook prima te drinken hier
goeie uitvinding is dat hč, dat ze dat nog niet in flessen hebben gestoptquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:47 schreef chufi het volgende:
Ik vind het kraanwater zonder smaakje ook prima te drinken hier
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:50 schreef sacha het volgende:
[..]
goeie uitvinding is dat hč, dat ze dat nog niet in flessen hebben gestopt
Goud geld lijkt mequote:Op dinsdag 5 april 2016 22:50 schreef sacha het volgende:
[..]
goeie uitvinding is dat hč, dat ze dat nog niet in flessen hebben gestopt
Ik heb zo'n ijsblokjes uit de ijskast deur... Verrekte handig.. Doe het ook door de witte wijn, scheelt ook weerquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Is óók lekkerpaar ijsblokjes er in voor de zomer
ik heb niet zo;n sjieke ijskastquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ijsblokjes uit de ijskast deur... Verrekte handig.. Doe het ook door de witte wijn, scheelt ook weer
Sommeliers vinden deze post niet leukquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ijsblokjes uit de ijskast deur... Verrekte handig.. Doe het ook door de witte wijn, scheelt ook weer
Ik drink ook goedkope wijn dus maak je niet drukquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Sommeliers vinden deze post niet leuk
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb niet zo;n sjieke ijskastmaar ik maak altijd ijsblokjes in die zakkies
![]()
werkt ookdat bakkie viel altijd om
die had ik ook, werkt ook goed hoor Tong...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef chufi het volgende:
Die zakjes kun je op elkaar leggen en zo kun je meer blokjes dan 1 bakje blokjes maken
Er was een op. Tong heeft die verwijderd.quote:Op woensdag 6 april 2016 08:02 schreef Deisyy het volgende:
IJsblokjes in je wijn![]()
Wat is eigenlijk het doel van dit topic? Ik mis een OP.
Het doel van dit topic was om Tong te helpen, maar iemand heeft hem gisternacht zwaar lopen te ontmoedigenquote:Op woensdag 6 april 2016 08:02 schreef Deisyy het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van dit topic? Ik mis een OP.
Ik zal maar niet zeggen wat ik daar van vind, maar ik hoop dat Tong zijn OP gewoon weer terugzetquote:Tong is sowieso te laat, dat wordt niks meer.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 6 april 2016 14:06 schreef FANN het volgende:
[..]ga jij ook meteen een paar kilootjes afvallen met alle tips, kan nooit slecht zijn
Ik sluit mij hier van harte bij aan!quote:Op woensdag 6 april 2016 14:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Het doel van dit topic was om Tong te helpen, maar iemand heeft hem gisternacht zwaar lopen te ontmoedigen
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik daar van vind, maar ik hoop dat Tong zijn OP gewoon weer terugzet
en zijn eet dagboek hier komt houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |