SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Niet de eerste die ze achtervolgt..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:24 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Niet de eerste die zie ze achtervolgt..Ja klopt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Niet de eerste die ze achtervolgt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
ik heb al bericht gezet in fbquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Je hebt de reeks verknald, mist een haakje.
[..]
Niet de eerste die ze achtervolgt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahahaha
quote:
Een echte victator doet dat gewoonquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:26 schreef Dotteke het volgende:
Vic beslist even dat er een rooster komt wie gaat koken, ivm inkopen boodschappen
Jip zonder blikken of blozenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:28 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Een echte victator doet dat gewoon
Gaat Bjorn (nog een keer) speechen?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gaat Bjorn (nog een keer) speechen?
Wat een drama queen, dit spelletje loopt al bijna 2 jaar, denkt ze nu echt dat zij er structuur in kan aanbrengen, dat wil de Febo ook niet, die wil drama, maar ja zij krijgt andere info, ze laten haar geloven dat ZIJ er verandering er kan in aanbrengenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:26 schreef Dotteke het volgende:
Vic beslist even dat er een rooster komt wie gaat koken, ivm inkopen boodschappen
1976 en te vaak gehoord.quote:
klopt!quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:32 schreef mootie het volgende:
Schandalig, Do danst. Lijkt me niet meer dan normaal dat de Cossers kotsend voor hun scherm zitten.
Jij begint weer met je dagelijkse dosis ouwe troep dumpen?quote:
Bij GJ ... Ik zie haar steeds meer naar GJ toetrekken...quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:28 schreef Dotteke het volgende:
Zie het verlegen onzeker meisje dansen, naveltruitje aan en sensueel dansen.
Ze danstquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij begint weer met je dagelijkse dosis ouwe troep dumpen?
GJ zijn muziek, vrees dat straks bjorn zijn muziek nog komtquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:35 schreef LLgetikt het volgende:
the eagles??????
een x wat anders dat kots en wijn
quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:32 schreef mootie het volgende:
Schandalig, Do danst. Lijkt me niet meer dan normaal dat de Cossers kotsend voor hun scherm zitten.
Ja Bas is niet zo feestbeest en het onzekere verlegen meisje mag ondanks dat ze niet wil dansen toch graag dansen en ondanks dat het onzekere meisje haar lijf zo lelijk vind trekt het verlegen meisje gewoon een naveltruitje aanquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:35 schreef snetje het volgende:
[..]
Bij GJ ... Ik zie haar steeds meer naar GJ toetrekken...
ahquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:35 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
GJ zijn muziek, vrees dat straks bjorn zijn muziek nog komt
ja en als bijkomstigheid zou het toch leuk zijn als bas een beetje jaloers is als ze met gj danst, ik kots nog steeds meequote:Op dinsdag 5 april 2016 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Bas is niet zo feestbeest en het onzekere verlegen meisje mag ondanks dat ze niet wil dansen toch graag dansen en ondanks dat het onzekere meisje haar lijf zo lelijk vind trekt het verlegen meisje gewoon een naveltruitje aan
Ik kots op die verhalen van haar zo onder tussen
Do is voorbereid, die heeft de kotsbak al naast zich staanquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:38 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
ja en als bijkomstigheid zou het toch leuk zijn als bas een beetje jaloers is als ze met gj danst, ik kots nog steeds mee
ik heb gedanst, zonder te bewegenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
De directie doet vrolijk mee
[ afbeelding ]
Kijk ernaar, lach erom, het is allemaal onzin, ze spelen allemaal een rol, zie het als een bewegende kijkdoosquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Bas is niet zo feestbeest en het onzekere verlegen meisje mag ondanks dat ze niet wil dansen toch graag dansen en ondanks dat het onzekere meisje haar lijf zo lelijk vind trekt het verlegen meisje gewoon een naveltruitje aan
Ik kots op die verhalen van haar zo onder tussen
+1quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:38 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
ja en als bijkomstigheid zou het toch leuk zijn als bas een beetje jaloers is als ze met gj danst, ik kots nog steeds mee
ach... valt allemaal niet mee hequote:Op dinsdag 5 april 2016 21:39 schreef DKUp het volgende:
Do mag niet huilen, dansen, praten, werken, eten etc.
Het is wat
Ze mag een ding, oprottenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:39 schreef DKUp het volgende:
Do mag niet huilen, dansen, praten, werken, eten etc.
Het is wat
Wat ben jij gemeenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:41 schreef Birthmark het volgende:
[..]
je bent te streng! gooi er iemand in die goed kan pesten
Of bas zijn chick van thuis mag ookquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:41 schreef Birthmark het volgende:
[..]
je bent te streng! gooi er iemand in die goed kan pesten
whahahahahahahaha stoppen nu!quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen![]()
Dan staat Juf Vic wel op om haar te kaderen en zo
oo ja hij had een ex he?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:41 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Of bas zijn chick van thuis mag ook
quote:
quote:
Als ze bestaatquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:44 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
die ligt thuis krom van het lachen
Frikandel, onze vegan.Snel SL.Row zag het en liep naar Basquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Bas en Do tongen iets vreetbaars over. Smakelijk.
sigaretten stankquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Bas en Do tongen iets vreetbaars over. Smakelijk.
Nee, Do had een bek vol vreten en gaf het uit haar mond al zoenend over aan Bas.quote:
Jah, was een zachtgekookt ei.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, Do had een bek vol vreten en gaf het uit haar mond al zoenend over aan Bas.
Die gaat los op zijn laatste avondquote:
Domy en Domboquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:51 schreef jovencita01 het volgende:
Qua plaatje zien Romy en Chemal er toch wel het leukste uit, die zijn goed gestyled
En dat zegt Cees, zei ik een paar dagen geleden nog over Ceesquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:54 schreef Raskolnikow het volgende:
Cees spreekt Bonzo erop aan dat ie elk gesprek naar zich toe trekt.
er is altijd met doquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:54 schreef mijntjexx het volgende:
Er zijn geen verhaallijnen meer,de vorige keer jaagden alle mannen nog op Romy..nu duidelijk met Cemal. De vorige keer voelde Do zich zo onzeker door Romy..niet meer. Dus wat zou er nog moeten gebeuren vanavond..geen idee? Ja Cemal en Romy die Cees zijn bed uit neuken
quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat zegt Cees, zei ik een paar dagen geleden nog over Cees
quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bjorn lekker vrolijk, tot die morgen buiten de poort staat![]()
Stop Hammer timequote:Op dinsdag 5 april 2016 21:58 schreef Raskolnikow het volgende:
Nu moet Cemal eigenlijk gaan dansen met de pinautomaat.
rustig maar volgens mij neemt bjorn het mengpaneel van 1600 mee naar huisquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG!!!! Wordt Rollademona de nieuwe huis-DJ???
[ afbeelding ]
Ik ben hier voor de fittiesquote:
Barcaquote:
Ben jij dat?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:10 schreef LLgetikt het volgende:
cossers nu los op dit muziekje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Bjorn fan's gaan ook los![]()
[ afbeelding ]
Lekker fris ben jijquote:
ah, nee zie haar al weerquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:21 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Roken, want Do heeft ernet een shotje in gegooid
vooral veel van hetzelfdequote:Op dinsdag 5 april 2016 22:21 schreef Dotteke het volgende:
Ben ie feestjes nu wel een keertje zat eerlijk gezegd
ben jij dat ghostbbuster ? wat kun je goed dansenquote:
Thanksquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ben jij dat ghostbbuster ? wat kun je goed dansen
I wanna piss on doquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:26 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Wat heeft iedereen toch met pissen vandaag
hij kon niet bij de wc komen of niet? daT MOEST VERANDERT WORDEN?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hij kon niet bij de wc komen of niet? daT MOEST VERANDERT WORDEN?
ik had hem nu met die kruk in zijn nek geslagen, in die rolstoel zitten, en gauw
Ach hij was breed sprakig, zeurde veel, liep altijd met de telefoon, is een ei, maar ja wat komt ervoor terug! Hij heeft ook zijn rol vervuld, en mag de poort uit lopen met een nieuw horloge, ik hoop dat HIJ blij is na 15 maandenquote:
i wanna piss on naomiquote:
ik hoop dat hij vanacht zo dronken wordt , dat hij wakker wordt met ramona en gabs in de wellness, dat hij een trio met hen heeft gehad en dat daar een filmpje van is die heel internet overgaatquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:28 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ach hij was breed sprakig, zeurde veel, liep altijd met de telefoon, is een ei, maar ja wat komt ervoor terug! Hij heeft ook zijn rol vervuld, en mag de poort uit lopen met een nieuw horloge, ik hoop dat HIJ blij is na 15 maanden
Zeikerd Cees had dan moeten koken, hij begrijpt nog steeds niet "go with flow"quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:24 schreef tonja het volgende:
Anderhalve kilo broccoli kan worden weggegooid, moppert Cees
Niemand is daar uiteraard ook maar enigszins van onder de indruk.
Team Cees!!
hij zoekt de hele tijd toenadering naar row, dus denk eerder iets met haarquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik hoop dat hij vanacht zo dronken wordt , dat hij wakker wordt met ramona en gabs in de wellness, dat hij een trio met hen heeft gehad en dat daar een filmpje van is die heel internet overgaat![]()
![]()
Ach ja, als de muziek is afgelopen is het ook al snel weer een saaie boel...quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:32 schreef kaatje50 het volgende:
Hebben ze nu dubbel lang muziek i.v.m. twee feesten?
Ik dacht dat het nu wel veilig zou zijn
ik heb geluid uitgezetquote:
Dat past niet in de rol, scriptquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Piskop: "Ik kan ook hakken hoor...."
Sta dan op en doe mee, achterlijke TRUT!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Laatste cap gemaakt van die LapSchwanz, morgen eindelijk ophoepelen met die josti.![]()
![]()
[ afbeelding ]
ja maar in zijn mooie wereldje komt vast geen dikke zwarte vrouw voor, laat staan 2 , die schande die onze mooiboy zou voelenquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:33 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hij zoekt de hele tijd toenadering naar row, dus denk eerder iets met haar
Dat is waar.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ach ja, als de muziek is afgelopen is het ook al snel weer een saaie boel...
bjorn is kieskeurigquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:34 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja maar in zijn mooie wereldje komt vast geen dikke zwarte vrouw voor, laat staan 2 , die schande die onze mooiboy zou voelen
Jij vindt volle donkere vrouwen schandalig?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:34 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja maar in zijn mooie wereldje komt vast geen dikke zwarte vrouw voor, laat staan 2 , die schande die onze mooiboy zou voelen
Wat?quote:
ik niet , maar in bjorn zijn wereldje komen alleen magere blonde vrouwen voor, voor het totaal plaatjequote:Op dinsdag 5 april 2016 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij vindt volle donkere vrouwen schandalig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |