Haha nee, het valt ook wel mee. Maar Sticker heeft vanaf zijn geboorte nog onder de -2 lijn gezeten, het is even wennen dat hij ineens gemiddeld isquote:Op vrijdag 15 april 2016 08:08 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet veel klinken, hoor. Het duurt nog 3 maanden voordat ze 3 is, maar Nora weegt ook al 14kg. Ik weet niet precies hoe lang ze is, ik gok 94cm.
Maar goed, ik heb een referentiekader van 1
quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:41 schreef vencodark het volgende:
Ohja, en kennen jullie een dergelijke situatie:
Peuterlief plukte gisteren een doodsimpele bloem die hij achterop de fiets meenam.
Verloor hij zijn bloem! Gelijk in tranen en onvrede.
Speciaal gestopt om een nieuwe bloem te plukken. Wel erbij vertelt dat hij deze goed moest vasthouden en ik geen nieuwe meer ga plukken.![]()
Hoe blij hij daarvan wordt hè.![]()
En zo gaat het ook met takjes, boombladeren of zelfs maar een snippertje van mijn boodschappenlijstje.
Ja ik zat eens in de statistieken te kijken en Sticker is echt precies gemiddeld!quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha nee, het valt ook wel mee. Maar Sticker heeft vanaf zijn geboorte nog onder de -2 lijn gezeten, het is even wennen dat hij ineens gemiddeld is![]()
LB, dat is vast de beste taart ever als je een meisje van drie bent!
Eat that, achterblijvende groeicurve!quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:17 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ja ik zat eens in de statistieken te kijken en Sticker is echt precies gemiddeld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |