abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164352395
Net laatste deel gelezen......

http://www.thedailybeast.(...)e-and-the-bones.html

Zeer goed stuk en de conclusie kan ik me volledig in vinden.

*koude rillingen tijdens het lezen*
pi_164431659
mss zullen onze deutsche freunden wel een dader vinden?
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_164457078
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:02 schreef A_S_R het volgende:
mss zullen onze deutsche freunden wel een dader vinden?
Er is geen andere dader dan de Jungle zelf...............
pi_164541236
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:19 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Er is geen andere dader dan de Jungle zelf...............
There is no evidence that the pictures were even taken by the girls.
Therefore, we do not even know that Kris and Lisanne died on the Serpent River.

´´ As an expert photographer/analyst there is no way you can say who took those pictures in the dark, period.´´

http://boquete.ning.com/f(...)s?xg_source=activity
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_165059331
quote:
Er staat dat er een foto is waar Kris op staat met een hoofdwond. De halve foto met alleen het rode haar?
Een zware hoofdwond beperkt weer wat scenario's en maakt het zeker dat Kris gevallen is.
Wie dit leest is gek
pi_165063382
quote:
Die stukken van Jeremy Kryt had ik op 9 augustus gepost.

Zeer goede en geloofwaardige reconstructie wat mij betreft. :)
pi_165063553
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 september 2016 17:18 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Er staat dat er een foto is waar Kris op staat met een hoofdwond. De halve foto met alleen het rode haar?
Een zware hoofdwond beperkt weer wat scenario's en maakt het zeker dat Kris gevallen is.
Die foto is niet openbaar gemaakt.

Jeremy Kryt zegt in het bezit te zijn van alle foto's en dat is vooral erg belangrijk qua tijdslijn zoals hij in zijn reconstructie aangeeft.

The Lost Girls of Panama: The Camera, the Jungle, and the Bones

pi_165090617
Hoe zit dat hier nou met de arm van Lisanne op deze selfie van K en L?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165099538
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:57 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Die foto is niet openbaar gemaakt.

Jeremy Kryt zegt in het bezit te zijn van alle foto's en dat is vooral erg belangrijk qua tijdslijn zoals hij in zijn reconstructie aangeeft.

The Lost Girls of Panama: The Camera, the Jungle, and the Bones

Ontzettend verdrietig om die reconstructie te lezen. Als het inderdaad zo gebeurd is breekt het m'n hart dat één van de twee zoveel langer in leven is geweest, kan me niet voorstellen waar zij allemaal wel niet doorheen gegaan is...
pi_165102255
quote:
6s.gif Op zondag 4 september 2016 20:49 schreef bladwijzer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er met die arm ?
pi_165102365
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 13:14 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Wat is er met die arm ?
De arm waarmee ze het fototoestel/camera vasthoudt, ik vind dat er zo raar uitzien.
Heb geprobeert het na te doen maar lukt me niet zal wel aan mij liggen daarom vraag ik het
pi_165102460
quote:
6s.gif Op maandag 5 september 2016 13:20 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

De arm waarmee ze het fototoestel/camera vasthoudt, ik vind dat er zo raar uitzien.
Heb geprobeert het na te doen maar lukt me niet zal wel aan mij liggen daarom vraag ik het
Het maken van een selfie met een fototoestel,

Net 1 zelf gemaakt als test, afdrukken met wijsvinger gaat heel natuurlijk.

Zie niks vreems aan de foto....
pi_165104518
Ante la cantidad de argumentos válidos esgrimidos por abogados y otros, que todavía no son aclarados vs la insistencia de las autoridades de que se trata de un accidente o ataque de animales, da la impresión de que algo quieren ocultar o a alguien proteger. Creo que deben comenzar cambiando al grupo de investigadores del gobierno para aclarar este caso, de lo contrario, Panamá quedará muy mal parado y disminuirá el turismo.

http://laestrella.com.pa/(...)-holandesas/23807780

Gezien het aantal geldige argumenten van de advocaten en anderen die nog niet zijn opgehelderd vs aandringen van de betrokken van een ongeval of een aanval dieren autoriteiten, het geeft de indruk dat iets wat ze wilt verbergen of iemand te beschermen. Ik denk dat ze moeten beginnen over te schakelen naar de overheid onderzoekers om deze zaak te verduidelijken, anders zal Panama zeer slecht en het toerisme te verminderen.

samenzwering
de rest,kranten,media,valtheorieen,Jeremys toilet papier etc zijn allemaal bijzakken om de waarheid voorlopig te verbergen
volgens vd Goot zijn ze in de RAVIJN van 40m gevallen,volgens Jeremy in RIVIER Culebra
ravijn en rivier zijn wel 2 verschillende plaatsen
het is nog een verse zaak,ooit zullen ze met de naam van de dader komen
men gelooft toch niet deze Jeremy dat paar dagjes in Boquete verbleef boven de inwoners van stadje dat ieder dag mensen daar over sprekken en weten hoe en wat
Jeremy is een van velen goedkope journalisten dat geilt op aandacht om zoveel mogelijk zijn site thedailybeast te verkopen
´´What was the point of writing it?? A well-known American newspaper doing a big story, bringing in several American as well as Panamanian presumed experts, most supporting the theory that the girls were lost and there was no foul play. ´´
This conclusion is faulty based on the fact that:

There is no evidence that the pictures were even taken by the girls.

1.There is no picture of the girls, lost and in the dark.
2.Therefore, someone who got their camera could have stood in the same spot and clicked the camera repeatedly, and even changed the date and time while doing so.
3.None of the pictures are clear, so the writer had to draw in and explain in great detail what we are supposed to think about them.
4.Therefore, we do not even know that Kris and Lisanne died on the Serpent River.

Boquete, the authorities of Panama, local resident expats, the school/hostel who received them, are all responsible to take care of guests who come as tourists, or to do volunteer work. If there was a failure, then it is the responsibility of those in the community to submit the facts of what is known for the safety and decency of the community. Further, if this is a crime, the perpetrator went too far this time, and the international community will find out what happened. He/they left too many clues.

http://boquete.ning.com/f(...)1200&page=1#comments
pi_165107324
Zie nu pas dat dit topic in BNW staat,

Dat verklaart een aantal reacties...

:|W
pi_165108040
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 13:25 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Het maken van een selfie met een fototoestel,

Net 1 zelf gemaakt als test, afdrukken met wijsvinger gaat heel natuurlijk.

Zie niks vreems aan de foto....
Tis niet dat ik nooit een selfie gemaakt had :D
Maar ik vind die arm er zo vreemd uit zien, ik bedoel dus dat ik probeer mijn arm ook zo in beeld te krijgen als op de foto, dat lukt me niet.
pi_165108104
quote:
6s.gif Op maandag 5 september 2016 18:01 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Tis niet dat ik nooit een selfie gemaakt had :D
Maar ik vind die arm er zo vreemd uit zien, ik bedoel dus dat ik probeer mijn arm ook zo in beeld te krijgen als op de foto, dat lukt me niet.
Canon Powershot SX270 kopen en kijken of het dan lukt :P
pi_165108441
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 18:04 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Canon Powershot SX270 kopen en kijken of het dan lukt :P
Heeft niets met type camera te maken.
pi_165108594
quote:
6s.gif Op maandag 5 september 2016 18:14 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Dan blijft er maar 1 factor over....
pi_165119946
quote:
6s.gif Op zondag 4 september 2016 20:49 schreef bladwijzer het volgende:
SPOILER
Ik blijf het ook een vreemde houding vinden van haar arm,misschien toch geen selfie.
maar is deze foto door derde genomen.
pi_165121870
Er is werkelijk waar niets raars aan die arm.
pi_165121915
quote:
6s.gif Op maandag 5 september 2016 18:14 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft het soort camera en het gewicht te maken met hoe je je hand en arm houdt tijdens het maken van een selfie. Ik snap overigens nog steeds niet wat er onnatuurlijk aan deze foto zou zijn.
  dinsdag 6 september 2016 @ 09:36:49 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165121996
Ja, ik denk dat die ontvoerende indiaan ze heeft gedwongen ongedwongen op de foto's te staan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 6 september 2016 @ 11:12:44 #124
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165123546
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 00:51 schreef vronie het volgende:

[..]

Ik blijf het ook een vreemde houding vinden van haar arm,misschien toch geen selfie.
maar is deze foto door derde genomen.
Is gewoon een selfie

kijk na deze, ook rare vorm van arm, maar dat komt door de manier van vasthouden en de diepte wat je ziet
what a year!, and its only Januari!
pi_165123601
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:36 schreef Copycat het volgende:
Ja, ik denk dat die ontvoerende indiaan ze heeft gedwongen ongedwongen op de foto's te staan.
Dat denk ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')