Nu zou ik zeggen nepnieuws, toen desinteresse in de zaak of te laks zijn om erover na te denken.quote:Op maandag 23 januari 2017 15:34 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Die foto is eigendom van het Algemeen Dagblad ( © ): http://www.ad.nl/amersfoo(...)-wc-papier~a76839b8/
Vast ergens in 2014 genomen?
In hun interview hebben journalisten Rachel v. K. en Marco W. niet gevraagd over het tijdsverschil van de eerste oproep! (Waarom?)
Nee, die zijn nog niet besproken of genoemd, goed gevonden.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 08:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vast al een keer genoemd maar het doet me allemaal een beetje denkennaan de zogenaamde missing 411 zaken.
Kan gerust een topic over geopend worden, sommige van die zaken zijn echt regelrecht bizar.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, die zijn nog niet besproken of genoemd, goed gevonden.
http://www.canammissing.com/missing_411.html
https://en.wikipedia.org/wiki/David_Paulides
Wel een flappie, die David. Van Bigfoot naar zaken over vermiste personen onder verdachte omstandigheden in Nationale Parken en bossen.
Ik zoek al even naar een inhoudelijke link van de zaken, het is zeker interessant deze eens goed te bekijken. Heb jij er een?quote:Op woensdag 25 januari 2017 12:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Kan gerust een topic over geopend worden, sommige van die zaken zijn echt regelrecht bizar.
Mensen die echt zonder enige tastbare vorm van sporen verdwijnen onder omstandigheden die op geen enkele rationele wijze te verklaren zijn.
En het word daar compleet in de doofpot gestopt lijkt het haast wel en 9 van de 10x ook steeds in nationale parken.
Vandaar dat het me aan deze zaak deed denken eigenlijk, soortgelijke omstandigheden waarin normaal gesproken niets aan de hand is geweest maar uiteindelijk de vermiste personen veeeeeel verder weg worden gevonden dan enigszins logisch is.
quote:Op woensdag 25 januari 2017 12:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zoek al even naar een inhoudelijke link van de zaken, het is zeker interessant deze eens goed te bekijken. Heb jij er een?
https://www.youtube.com/user/canammissingprojectquote:Op woensdag 25 januari 2017 12:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zoek al even naar een inhoudelijke link van de zaken, het is zeker interessant deze eens goed te bekijken. Heb jij er een?
Het AD heeft geen nepnieuws gebracht. Het heeft gewoon een interview afgenomen en een -belangrijke- vraag niet gesteld. Die afwijkende tijd hebben ze vast (of misschien) over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nu zou ik zeggen nepnieuws, toen desinteresse in de zaak of te laks zijn om erover na te denken.
Wie gaat het ze vragen?
Die is al eens in websleuths ter sprake gekomen (door DutchTreat).quote:Op dinsdag 24 januari 2017 08:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vast al een keer genoemd maar het doet me allemaal een beetje denkennaan de zogenaamde missing 411 zaken.
Als jij je voet gebroken hebt, dan hou jij je schoenen zo strak mogelijk aan hoor. Als je in een vervelende situatie zit, trek jij je schoenen echt niet uit, als je dat wel doet is de schade in sommige gevallen niet te overzien.quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:06 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dat je je schoen uitdoet nadat ie gebroken is klinkt inderdaad logisch. Nog niet eerder aan gedacht.
Als ze vanwege dat het laat werd al om 16.39 uur het noodnummer gingen bellen kan maar het was op dat moment nog niet donker.
Bovendien zou je dan zeggen dat je het even later weer probeert in ieder geval om te kijken of je op dat punt wel bereik hebt. En dat hebben ze niet gedaan.
De telefoons werden uit gedaan en pas de volgende ochtend weer aangedaan.
En dat gaat er bij mij niet in.
Zeker weten van niet. Bij minder letsel gaat ie bij mij al uit. Dit is overigens eenvoudig na te vragen bij iemand die het zelf meegemaakt heeft. Of bij een ziekenhuis. Hoeveel mensen, die bij bewustzijn zijn, melden zich met dergelijke botbreuken in de voet bij de balie met de schoen aan?quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:17 schreef Rode_banaan het volgende:
Als jij je voet gebroken hebt, dan hou jij je schoenen zo strak mogelijk aan hoor.
Als je voet bezeerd, trek je inderdaad snel je schoen uit, al is het alleen maar om de schade te bekijken, je voet te verzorgen en te koelen. Pas na uittrekken van de schoen kun je een conclusie trekken over de verwonding. Daarom trekt 99% zijn schoen toch uit, ongeacht het beter is of niet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:32 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zeker weten van niet. Bij minder letsel gaat ie bij mij al uit. Dit is overigens eenvoudig na te vragen bij iemand die het zelf meegemaakt heeft. Of bij een ziekenhuis. Hoeveel mensen, die bij bewustzijn zijn, melden zich met dergelijke botbreuken in de voet bij de balie met de schoen aan?
Weet jij hoelang en hoe koud een nacht daar is?quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:17 schreef Rode_banaan het volgende:
[..]
Als jij je voet gebroken hebt, dan hou jij je schoenen zo strak mogelijk aan hoor. Als je in een vervelende situatie zit, trek jij je schoenen echt niet uit, als je dat wel doet is de schade in sommige gevallen niet te overzien.
En telefoon kan toch prima uitgezet worden in het donker, wetende dat als ze al in het donker zoeken, ze weinig zullen zien.....
Het was na de eerste noodoproep om 16.40 uur nog niet donker. Dat was het pas 2 uur later.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:17 schreef Rode_banaan het volgende:
[..]
Als jij je voet gebroken hebt, dan hou jij je schoenen zo strak mogelijk aan hoor. Als je in een vervelende situatie zit, trek jij je schoenen echt niet uit, als je dat wel doet is de schade in sommige gevallen niet te overzien.
En telefoon kan toch prima uitgezet worden in het donker, wetende dat als ze al in het donker zoeken, ze weinig zullen zien.....
dit is voor naive mensen(bedoel niet jou)quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
In dit artikel van afgelopen augustus staat één en ander op een rijtje:
The Lost Girls of Panama: The Camera, the Jungle, and the Bones
The mysterious deaths of two young tourists in Panama puzzled examiners and shocked nations on both sides of the Atlantic; now secretly leaked documents reveal what happened.
http://www.thedailybeast.(...)e-and-the-bones.html
ik denk dat velen zich vergissen over de hele situatiequote:Op donderdag 19 januari 2017 18:50 schreef ootjekatootje het volgende:
heeft aantoonbaar bewijs dat er met tenminste 1 foto flink gerommeld is. Waarom, geen idee.
Het vreemde is dat de rode truck in meerdere scenario's terugkomt, er zijn internationaal nog veel mensen met deze zaak bezig.
Mooie post, en eens.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:42 schreef A_S_R het volgende:
[..]
ik denk dat velen zich vergissen over de hele situatie
ik denk dat de zoektocht in de natuur,bos,jungle of hoe mag alles heten, geen zin had omdat meiden ontvoerd en meegenomen naar finca of huisje zijn
honden konden niets ruiken,niemand zag het niets.helikopters,leger,gidsen,vrijwilligers,toeristen,boeren,indianen..
dat was ook de reden dat ze van de aardbol verdwennen zijn
ze zijn in mijn ogen meteen de eerste dag na hun oproepen om hulp van hun vrijheid beroofd,en waren voor niemand meer te zien behalve voor hun ontvoerder/s
Een deel ervan staat leeg, altijd zijn de luiken dicht. 'Al die huizen zijn niet doorzocht door de politie. Niemand weet wie er woont, óf er iemand woont. Je kan er zomaar twee meisjes verstoppen.'
http://www.ad.nl/buitenla(...)ten-huizen~a9d4fdd2/
Misschien ook vragen aan alle mensen in Boquete om zich op te geven vrijwillig hun huis/tuin door te laten zoeken en kijken wie zich er niet voor opgeeft?
http://www.misdaadjournal(...)ichtig-manoeuvreren/
toeval dat 2 belangrijke mensen uit deze zaak uit deze stadje over huizen hebben?nee
als de meisjes meegenomen zijn dan kan je 2 jungles ,riviers,senderos uitkammen,zal je nooit iets vinden
conclusie:
1.in de niemandsland onbekende tegengekomen
2.vrijwillig meegegaan
3.in finca /huis opgesloten
4.hun spullen heeft men rondgegooid,foons gebruikt,fotos in donker gemaakt
5.meiden gedood
Ootje, wat vind jij zo opmerkelijk aan deze foto? Heb je nog niet verteld.quote:Op zondag 22 januari 2017 23:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Rapa, wat vind jij van deze foto? Geplaatst bij een interview met Kryt in de Gelderlander... Opmerkelijk, toch?
[ afbeelding ]
Ik vind het erg opmerkelijk dat hij Feliciano op de foto heeft, hij zou hem niet te spreken hebben gehad. Zelf heeft meneer 4 weken onderzoek gedaan in Boquete en naar eigen zeggen een deel van de route hebben gelopen. Waarom dan geen foto uit eigen archief?quote:Op zondag 5 februari 2017 15:44 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Ootje, wat vind jij zo opmerkelijk aan deze foto? Heb je nog niet verteld.
Op die fiets. Maar: Kryt heeft die foto niet gemaakt. Hij heeft die foto ook niet geplaatst. Die foto is niet van Kryt. Die foto is gemaakt door iemand van het AD en het AD heeft die foto geplaatst bij hun interview met Kryt.quote:Op zondag 5 februari 2017 19:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind het erg opmerkelijk dat hij Feliciano op de foto heeft, hij zou hem niet te spreken hebben gehad.
Eens. Hij had ook naar de kabelbruggen kunnen gaan, maar nee.quote:Op zondag 5 februari 2017 19:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Zelf heeft meneer 4 weken onderzoek gedaan in Boquete en naar eigen zeggen een deel van de route hebben gelopen. Waarom dan geen foto uit eigen archief?
Ik vind zoals gezegd het opmerkelijk dat er bij een stuk met een interview met hem een foto van Feliciano staat, en geen foto van zijn eigen bevindingen in die 4 weken.quote:Op zondag 5 februari 2017 19:45 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Op die fiets. Maar: Kryt heeft die foto niet gemaakt. Hij heeft die foto ook niet geplaatst. Die foto is niet van Kryt. Die foto is gemaakt door iemand van het AD en het AD heeft die foto geplaatst bij hun interview met Kryt.
Of bedoel je eigenlijk: je vindt het opmerkelijk dat het AD die foto heeft gebruikt terwijl Kryt gids F. niet eens heeft ontmoet. (Op die foto staat Kryt er niet op.)
[..]
Eens. Hij had ook naar de kabelbruggen kunnen gaan, maar nee.
Dat is de Nederlander die in Colombia vermist wasquote:Op zondag 5 februari 2017 20:28 schreef A_S_R het volgende:
http://www.ad.nl/home/ver(...)s-gevonden~afd6dd79/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |