Hopen dat het minder wordt. En morgen sowieso even bellen. Als het maar niet gaat ontstekenquote:
oowh neee!!! alsjeblieft geen ontstekingquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Hopen dat het minder wordt. En morgen sowieso even bellen. Als het maar niet gaat ontsteken
Dat is de vraag, is natuurlijk vol vieze mondbacterien daar. Lastig in te schatten ook wanneer het geen normaal genezingsproces meer is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Hopen dat het minder wordt. En morgen sowieso even bellen. Als het maar niet gaat ontsteken
Vooralsnog heb ik het idee dat het alleen maar erger wordt. Volgens mij is het nu dikker dan na het verwijderen van mijn verstandskiezenquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is de vraag, is natuurlijk vol vieze mondbacterien daar. Lastig in te schatten ook wanneer het geen normaal genezingsproces meer is.
Bij twijfel gewoon even bellen met de huisartsenpost.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik het idee dat het alleen maar erger wordt. Volgens mij is het nu dikker dan na het verwijderen van mijn verstandskiezen
* Hips*quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:07 schreef Stranger het volgende:
Zelfverdoving met een flinke dosis sterke drank.
Sterkte ole
zal morgen wat halen. Goed ideequote:Op dinsdag 5 april 2016 22:50 schreef valentijn101 het volgende:
Wangen helen erg snel. Dus geen paniek. Ontsteken is een ander probleem, misschien dat een goede mondspoeling helpt?
Alle ¤0,33 die je aan paracetamol in je mik hebt gestopt?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:40 schreef Luxuria het volgende:
Nou lekkere tandarts zeg.
Ik zou alle kosten die je maakt voor pijnstilling e.d. op hem proberen te verhalen op de een of andere manier.
Dat niet natuurlijk, maar als ze extra kosten zou maken voor bijv. huisartsenpost/bepaalde medicatie zou ik daar toch wel even mee naar de tandarts gaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Alle ¤0,33 die je aan paracetamol in je mik hebt gestopt?![]()
Heel vervelend dat zoiets gebeurt, maar om daar nou meteen een slaatje uit te gaan slaan..
Hoe is het nu?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:59 schreef Ole het volgende:
Ik leef nog![]()
Hij wilde er nu niet in gaan snijden. Wel moet ik spoelen en als het erger wordt meteen bellen. En ze hebben een (gewone) foto gemaakt. Misschien krijgt mijn tandarts nu wel op zijn kop
Niet veel beterquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |