Ik poep in een fles en sla die stuk op je hoofd !quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vraag maar aan je moeder als ze klaar is met het uitzuigen van een 35cm plus penis!
Kan dat even wachten, je moeder wil zometeen zaad hebben dus dan moet ik haar weer komen geven!quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik poep in een fles en sla die stuk op je hoofd !
tering.. echt, dit soort humorquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:46 schreef DerRabbit het volgende:
Haar adres heb je niet nodig, vannacht staat ze achter het station waar ze aan je 35cm likt voor een euro, helemaal fantastisch!
Je wordt wel wat eentonig nu man beetje zwakjes dit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan dat even wachten, je moeder wil zometeen zaad hebben dus dan moet ik haar weer komen geven!
wil jij een verhaaltje voor mij voorlezen ? Volgens mij heb jij echt een zwoele stem.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:39 schreef RRuben het volgende:
[..]
betekent dat ts pussy is en niet durft te slapen
Prima, hoelaat? Om 23:00 ga ik over je moeder heen, dus iets daarvoor kan dan wel. Dan ben ik al in de buurt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
wil jij een verhaaltje voor mij voorlezen ? Volgens mij heb jij echt een zwoele stem.
Als je er niet zo kk lelijk van werd zou ik het wel doen denk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:04 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Niet dagelijks 20 gram speed naar binnen werken
Daarna mag ook hoor ! 23:02 afspreken dan maar ?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:19 schreef RRuben het volgende:
[..]
Prima, hoelaat? Om 23:00 ga ik over je moeder heen, dus iets daarvoor kan dan wel. Dan ben ik al in de buurt.
Nee, doe maar ervoor. Het duurt namelijk est wel lang om een 40+ paal naar binnen te schuiven.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Daarna mag ook hoor ! 23:02 afspreken dan maar ?
Ow ? Mijn 51cm schuift bij jou moeder altijd zo naar binnen. De vieze slet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:45 schreef RRuben het volgende:
[..]
Nee, doe maar ervoor. Het duurt namelijk est wel lang om een 40+ paal naar binnen te schuiven.
Ja allen sletten kan je krijgen. Jouw moeder heeft nog een lekker strak kutje, ik ben een van de weinige gelukkigen die toegang heeft.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:05 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ow ? Mijn 51cm schuift bij jou moeder altijd zo naar binnen. De vieze slet.
Hoerenzoonquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:09 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ja allen sletten kan je krijgen. Jouw moeder heeft nog een lekker strak kutje, ik ben een van de weinige gelukkigen die toegang heeft.
lekker boeiend, ze kan wel kinderen maken zeg! Jaren aan ervaring heeft geleid tot kwaliteitsuser RRubenquote:
Nee indica en sativa zijn het medicijn tegen insomnia maar niet amnesia.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Is insomnia een inidica of een sativa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |