Kutte is dus dat ik nu nog wakker moet blijven anders ben ik straks om 1 uur in de nacht weer wakker.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:37 schreef RRuben het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat slapen helpt tegen moeheid, misschien eens proberen?
om 1 uur vannacht ga ik lekker met je moeder in de weer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:42 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Kutte is dus dat ik nu nog wakker moet blijven anders ben ik straks om 1 uur in de nacht weer wakker.
Heb je het adres, ben wel in voor een flinke rammelpartijquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:44 schreef DerRabbit het volgende:
TS vind stront lekker, smerige vent is het ook!
Gelukkig is zijn moeder meer van de gigantische pen0rs
Haar adres heb je niet nodig, vannacht staat ze achter het station waar ze aan je 35cm likt voor een euro, helemaal fantastisch!quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:45 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heb je het adres, ben wel in voor een flinke rammelpartij
Ze heeft haar strap-on al voor je klaargezet hoor jochie. Dit keer niet weer zo gillen he ik wil wel nog wat slaap inhalen straks.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
om 1 uur vannacht ga ik lekker met je moeder in de weer.
Zal wel stormlopen dan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haar adres heb je niet nodig, vannacht staat ze achter het station waar ze aan je 35cm likt voor een euro, helemaal fantastisch!
Fok zal wel rustig worden als alle n00bs over de moeder van TS heen willen vannacht!quote:
Ik weet niet zij gilt als een speenvarken daar moet je wel wakker van worden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ze heeft haar strap-on al voor je klaargezet hoor jochie. Dit keer niet weer zo gillen he ik wil wel nog wat slaap inhalen straks.
Fok is sws al rustig en met uitsterven bedreigd, daar heb je de moeder van TS nie voor nodigquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fok zal wel rustig worden als alle n00bs over de moeder van TS heen willen vannacht!
Ja ja jij weet donders goed jongen. Jij wordt zwaar gedomineerd door mijn moeder jij vieze slet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik weet niet zij gilt als een speenvarken daar moet je wel wakker van worden.
Maar gelukkig mogen wij er wel vaker overheen. Hebben we nog iets te doen als we moeten wachten op reacties!quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:52 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Fok is sws al rustig en met uitsterven bedreigd, daar heb je de moeder van TS nie voor nodig
Gappie kom jij nou praten jou pielemuis werkt niet eens meer die heb je helemaal sufgerukt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar gelukkig mogen wij er wel vaker overheen. Hebben we nog iets te doen als we moeten wachten op reacties!
Jaja, en jij denkt dat juist dat de reden is waarom je moeder zo uitgewoond is!quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:56 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Gappie kom jij nou praten jou pielemuis werkt niet eens meer die heb je helemaal sufgerukt.
wat ?quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jaja, en jij denkt dat juist dat de reden is waarom je moeder zo uitgewoond is!
Mijne werkt nu ook even niet meer, zojuist weer mijn hele zaadvoorraad leeggezogen door je ma. Ze wil nog een keer maar er komt geen druppel meer uit kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:56 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Gappie kom jij nou praten jou pielemuis werkt niet eens meer die heb je helemaal sufgerukt.
Vraag maar aan je moeder als ze klaar is met het uitzuigen van een 35cm plus penis!quote:
arme drommel, doet jouw zaakje geen dienst meer. Geen geslacht hebben van +40cm die het altijd doetquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:56 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |