Was meer een algemene opmerking, geen aanval jegens jou.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik oordeel enkel op basis van de beschikbare informatie...
Damn. Welk aspect zou hij het beste kennen?quote:
Oké vooruitquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was meer een algemene opmerking, geen aanval jegens jou.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:22 schreef Kaas- het volgende:
Mijn deskundigheid op voedselgebied reikt niet veel verder dan dat m'n maag op een gegeven moment rammelt en ik dan op z'n Homer Simpsons denk 'mmm hungryyy'.
Serieus wel een chille.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je moet dit je UI maken:
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen: Probeer. Je kan ook gewoon een ge-kaasde homer pakken en dan de text onder je afbeelding: "mmm... cheese" maken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Serieus wel een chille.
Maar is dat wel leesbaar op UI-formaat?
Als ik weer thuis ben ff proberen op de laptop.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Probeer. Je kan ook gewoon een ge-kaasde homer pakken en dan de text onder je afbeelding: "mmm... cheese" maken.
Omroep Brabant dan hequote:Op dinsdag 5 april 2016 11:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
"Spaarstand" is grotendeels een mythe. Je lichaam gaat maar een klein beetje efficiënter werken. Energie is simpel. Inname - gebruik = afvallen/aankomen.
Als je lichaam 10% efficiënter gaat werken (wat echt al heel wat is), dan gaat je gebruik afnemen met 10%. Ik geloof dat wetenschappelijk onderzoek liet zien dat bij een dieet van 500kcal voor een lange tijd je lichaam 15% efficiënter gaat werken. Voor een gemiddelde man is dat dus:
500kcal inname - (2500*.85=)2.125= -1.625 kcal
[..]
Ik hoop 't. Ik woon in NB, als jullie op nu.nl een dode jongen vanwege crashdieet zien, dan blijkbaar niet
Succes. Ik hoop nog steeds dat ik de eerste R&M fan tegenkom hier. Maar volgens mij is het een verloren poging.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik weer thuis ben ff proberen op de laptop.
Oké oké vooruit. Zo belangrijk ben ik idd niet.quote:
Mja, je bent dan denk ik ook geen fervent sportschool bezoeker. Je moet eens in dat GYM topic komen. En ik maar denken dat vrouwen vaak over voedsel en kcal en hun dieet etc praten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:22 schreef Kaas- het volgende:
Mijn deskundigheid op voedselgebied reikt niet veel verder dan dat m'n maag op een gegeven moment rammelt en ik dan op z'n Homer Simpsons denk 'mmm hungryyy'.
Maar ik overleef al een kwart eeuw op deze methode.
Plus dat de opmerking over wonen in NB niet zo heel erg veel toevoegde als het voor nu.nl wasquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oké oké vooruit. Zo belangrijk ben ik idd niet.
R&M?quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Succes. Ik hoop nog steeds dat ik de eerste R&M fan tegenkom hier. Maar volgens mij is het een verloren poging.
Ahhh. Ja. Maar wie de fuck kijkt nou naar iets wat gemaakt is in Brabant. Zelfs ik filter alle lokale poep.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plus dat de opmerking over wonen in NB niet zo heel erg veel toevoegde als het voor nu.nl wasdat bedoelde ik meer
Rick & Morty.quote:
quote:
Helaas nietquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn. Welk aspect zou hij het beste kennen?
Ik ga vanavond naar de Helleveeg in de biosquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahhh. Ja. Maar wie de fuck kijkt nou naar iets wat gemaakt is in Brabant. Zelfs ik filter alle lokale poep.
Nou hallo, hier ben ik!quote:[..]
Rick & Morty.
Wat is helleveeg.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar de Helleveeg in de bios
(ff kijken of ik mezelf zie)
[..]
Nou hallo, hier ben ik!
Ik ben bij seizoen 1 aflevering 8.
Gisteren nogmaals ingeleverd. Ik had de opdracht echt 6x verkeerd doorgelezenquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je opdracht dit weekend?
Ooooohquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gisteren nogmaals ingeleverd. Ik had de opdracht echt 6x verkeerd doorgelezen
Ik moest blijkbaar 1 artikel kiezen en niet het hele boekwerk.
Ja. Was echter al bij het 5e artikelquote:
Wanneer hoor je er iets over?quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Desalniettemin chill en ik heb mijn best gedaan om dit zo goed mogelijk te maken.
Film in de bios. Boekverfilming. Opgenomen in Geldop en Eindhoven. Dus ergens fiets ik voorbij. En zit ik met Benja in de trein.quote:
Ja, kende t nog niet zo lang. Dus ben nu bijna aan het einde van S1.quote:YAY! Omg. Seizoen 1 though. Ik ben zo fucking jaloers.
Nou... Ik kreeg gisteren een mail dat hij niet succesvol was ingeleverd, dus ik denk dat ze er snel mee aan de slag gaan. Max 6 weken, though.quote:
Dan doe je het fout. Rick & Morty moet je niet snappen, je moet je laten verrassen door de randomheid. Bob's Burgers is nice, maar vaak best wel voorspelbaar.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:07 schreef Rezania het volgende:
Rick & Morty snap ik niet. Bob's Burgers en Archer is tof.
Gazorpazorp. Met Morty Jr. Geniale episode.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Film in de bios. Boekverfilming. Opgenomen in Geldop en Eindhoven. Dus ergens fiets ik voorbij. En zit ik met Benja in de trein.
[ afbeelding ]
[..]
Ja, kende t nog niet zo lang. Dus ben nu bijna aan het einde van S1.
Geloof dat ik net die aflevering heb gehad met de planeet met die seksrobots en de agressieve mannen en de vrouwen die ze voor de gek houden.
''niet succesvol''?quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nou... Ik kreeg gisteren een mail dat hij niet succesvol was ingeleverd, dus ik denk dat ze er snel mee aan de slag gaan. Max 6 weken, though.
Naja, per e-mail dus gisteren opnieuw ingeleverd. Dus nu zal het hopelijk wel goed zitten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
''niet succesvol''?
Dat klinkt niet echt goed
Ik kan random best appreciëren van tijd tot tijd, maar bij Rick & Morty lijkt het wel of de schrijvers constant aan de LSD zitten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dan doe je het fout. Rick & Morty moet je niet snappen, je moet je laten verrassen door de randomheid. Bob's Burgers is nice, maar vaak best wel voorspelbaar.
Sinds wanneer is dat een slecht iets?quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan random best appreciëren van tijd tot tijd, maar bij Rick & Morty lijkt het wel of de schrijvers constant aan de LSD zitten.
Niet aan mij besteed in dit geval.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een slecht iets?
Lekker maatschappijkritisch ookquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gazorpazorp. Met Morty Jr. Geniale episode.
"I am here if you need to talk"
Ik vind het zo grappig dat ze het "the sound that shall not be spoken of because it doesn't exist" noemen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker maatschappijkritisch ook
Vind alleen dat geboer en gescheet een beetje flauw.
Dat welquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig dat ze het "the sound that shall not be spoken of because it doesn't exist" noemen.
Ohh ja, hoort gewoon een beetje bij de eikel die hij is. Moet daar ook zeker niet om lachen. Nooit bij nagedacht dat 't grappig moest zijn :squote:Op dinsdag 5 april 2016 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat welMeer verder meer het random geburp van Rick.
Poep en pies en scheet humor kan me gestolen worden (bij de Simpsons en Futurama etc ook).
Maar de rest is heerlijk sarcastisch
Ken je Drawn Together?
Ook wel lekker grof en satirisch. Wel iets platter. En erg politiek incorrect.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh ja, hoort gewoon een beetje bij de eikel die hij is. Moet daar ook zeker niet om lachen. Nooit bij nagedacht dat 't grappig moest zijn :s
Nope nog nooit van gehoord. Vergelijkbaar?
Klinkt cool! Ik ga het proberen!quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook wel lekker grof en satirisch. Wel iets platter. En erg politiek incorrect.
Gaat over een berg cartoon characters in een Big Brother huis.
[ afbeelding ]
Parodie op betty Boop, Pokémon, Spongebob, superhelden, Disney, Zelda, flashcartoons en scoobydoo.
Ling-Ling into battle go!quote:
Haha, tuurlijk. Ik kijk niet naar Sodiumquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:49 schreef wonderer het volgende:
Zat er geen zout in die gerookte kip?
Toen je proteine zei, dacht ik echt dat je shakes naar binnen werkte. Kip is wel lekker.
Low carb en low fat.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:57 schreef wonderer het volgende:
Yeah, en dan krijg je ook nog wat andere voedingsstoffen mee.
Maar eigenlijk eet je dus geen carbs.
Vergeet je lepel (olijf)olie niet, je hebt vet nodig voor je vitaminen.
Je zit 1500 onder je doel gekquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ieww... Zwarte thee is ook al de minst lekkere thee
[ afbeelding ]
Dieet gaat lekk0r
Meh dat is niet mijn doel deze week. 2000 is normaal mijn doel. Maar ik vul ook altijd beweging enzo in als bonus. Ik zit standaard 400-500 onder mijn "doel"quote:
Er komt geen groene uit de automaatquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Diner: kipfilethaasjes, gepaneerd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
Dieet gaat lekk0r
Thee uit een automaat??quote:
Dat kleine reepje kipfilet wat vaak vast zit aan een stuk kippenborstfilet. Het is net een stukje malser en dat dan gepaneerd in paneermeel.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Diner: kipfilethaasjes, gepaneerd.
And that's it?
Snap ik. Weet wel wat t is, maar doelde meer op: That's all? Geen groenten erbij of iets anders? Alleen die kleine reepjes?quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat kleine reepje kipfilet wat vaak vast zit aan een stuk kippenborstfilet. Het is net een stukje malser en dat dan gepaneerd in paneermeel.
Dat lijkt me echt niet oké.quote:
Ohhh ja. Dat is alles. Ik zit nu nog echt kneitervol van de lunch-salade zonder pasta, met extra kip. Ik denk dat het een laat dinertje wordt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap ik. Weet wel wat t is, maar doelde meer op: That's all? Geen groenten erbij of iets anders? Alleen die kleine reepjes?
(er stond "and that's it?" en niet "and that is?")
Als je 300g+ kip weghapt zit je echt wel even vol.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:48 schreef wonderer het volgende:
Man... ik zou echt na een uur weer honger hebben
Ik kom meestal niet verder dan 200 gram (plus 400g groenten) dus daar kun je gelijk in hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je 300g+ kip weghapt zit je echt wel even vol.
Redelijk logisch. Dat is vaak 2 kleine kipfilets.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kom meestal niet verder dan 200 gram (plus 400g groenten) dus daar kun je gelijk in hebben.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:48 schreef wonderer het volgende:
Man... ik zou echt na een uur weer honger hebben
Nee. Ik dus niet. Dat eet ik zo weg.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je 300g+ kip weghapt zit je echt wel even vol.
Ik ook, maar het is niet alsof ik dan een uurtje later honger heb... Dat is wel extreem.quote:
Ik moet ook trager gaan eten, want ik slik alles zo hoepla zonder gag reflex (wink wink nudge nudge) door en dan heb ik een uur na t eten altijd al weer honger. Hoe vol ik ook zit. Trager eten en meer kauwen schijnt te helpen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is niet alsof ik dan een uurtje later honger heb... Dat is wel extreem.
Honger, trek. T knort en er kan weer een halve maaltijd inquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik merk bij mezelf dat koolhydraten mij een stuk minder vullen dan eiwitten. Weet niet of dit normaal is hoor, maar ik merk dat als ik koolhydraat arm eet, dat mijn kwantiteit een flink stuk afneemt en dat ik me continue vol voel zonder veel kcal te consumeren.
Trager eten en kauwen helpt altijd. Kauwen is namelijk een voldoener voor je hersens.
Honger en trek is niet hetzelfde though.
quote:
Alles kan wennen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:18 schreef wonderer het volgende:
Knorrende maag honger.
Maar mijn ingewanden werken sowieso een beetje raar. Vroeger at ik bijna niks.
Yup. En ik zal er sowieso wel aan moeten binnenkort van met alleen een veranderd fitness-regime krijg ik die speklaag niet weg.quote:
Is het zo erg?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yup. En ik zal er sowieso wel aan moeten binnenkort van met alleen een veranderd fitness-regime krijg ik die speklaag niet weg.
Het is maar wat je belangrijk vindt. Toch?quote:
Er kan wel wat af, ja. Zonder zwembandje blijf ik ook wel drijven...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is maar wat je belangrijk vindt. Toch?
Dat is toch normaal?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er kan wel wat af, ja. Zonder zwembandje blijf ik ook wel drijven...
Dat is echt een meer dan prima bmi? Daar is niks slechts aan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:00 schreef Ang3l het volgende:
• Gestopt met 2x in de week trainen voor demo team
• 35+ geworden
• Knie blessure dus minder cardio aankunnen
Die 3 samen zijn niet zo goed voor mijn vetpercentage
Maar goed, weeg nog steeds maar 68kg (op 1.83m). Dus nog geen ramp.
Oeehhh the famous amerika kilo's! Te van alles is inderdaad fout.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:11 schreef wonderer het volgende:
Ik vreet te veel (wel gezond, maar te veel) en sport(te) te weinig. Plus de laatste Amerika-kilo's...
Netjes! Dat is echt knap!quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:06 schreef Peter het volgende:
Ik houd sinds een paar weken mijn eten niet meer zo precies bij. Daarvoor was mijn streefinname zo'n 1650 Kcal/dag. Ben er toch al ruim 10 kilo mee afgevallen in een jaar.
Hehe nice. Al klopt je zin niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:18 schreef Kaas- het volgende:
Ik genoeg gewoon erg van eten, bier drinken en veel sporten, zonder op een van de drie echt te letten.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:38 schreef Rezania het volgende:
Ik let er niet op en viel af, zo kan het ook.Arme beentjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb massieve benen, want ik fiets veel...
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Ja, ik fietste dus ook heel veel, en toen plots niet meer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hehe nice. Al klopt je zin niet.
[..]
Arme beentjesIk heb massieve benen, want ik fiets veel...
Plots. What happened? Auto?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik fietste dus ook heel veel, en toen plots niet meer.
Verhuisde, afstand naar de uni werd een stuk minder.quote:
Ja, maar niet alles wat normaal is, is wenselijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Dat is toch normaal?
In augustus sta ik op een boot tijdens de Pride én met een beetje mazzel komt er media aandacht en dan wil ik er gewoon goed uitzien.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Oeehhh the famous amerika kilo's! Te van alles is inderdaad fout.
Ahhh. Toch fijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verhuisde, afstand naar de uni werd een stuk minder.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar niet alles wat normaal is, is wenselijk.
[..]
In augustus sta ik op een boot tijdens de Pride én met een beetje mazzel komt er media aandacht en dan wil ik er gewoon goed uitzien.
't Is pure ijdelheid. Plus een leuke trainer die een nieuw workout schema voor me in elkaar heeft gedraaid.
Pics van benen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hehe nice. Al klopt je zin niet.
[..]
Arme beentjesIk heb massieve benen, want ik fiets veel...
Wordt mooi man, die boot.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar niet alles wat normaal is, is wenselijk.
[..]
In augustus sta ik op een boot tijdens de Pride én met een beetje mazzel komt er media aandacht en dan wil ik er gewoon goed uitzien.
't Is pure ijdelheid. Plus een leuke trainer die een nieuw workout schema voor me in elkaar heeft gedraaid.
Damn.... Dat heb ik niet?quote:
Hoe weet jij dat nou?quote:
Nee, maar gezien leeftijd gaat het vet zich niet echt heel goed verdelenquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is echt een meer dan prima bmi? Daar is niks slechts aan.
Oh, okquote:Op woensdag 6 april 2016 09:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is altijd mooi dus wordt het nu ook mooi.
Dat probleem herken ik, ondanks mijn leeftijd. Sowieso hebben mannen echt vaak een buikje, al is de rest zo mager als maar kan.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar gezien leeftijd gaat het vet zich niet echt heel goed verdelen![]()
Ik heb er nog nooit aan gedacht om een foto van mijn benen te makenquote:
Ik wel, ik heb best mooiequote:Op woensdag 6 april 2016 11:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit aan gedacht om een foto van mijn benen te maken
Ik ben ook blij met mijn benen, maar zou er geen foto van maken.quote:
En ik sta enorm met een holle rug. Als ik m'n rug rechttrek en heupen kantel (zoals moet), dan is het allemaal best wel prima. Al zijn de abs van "vroegah" wel weg. Nou ja, niet weg. Ze zitten hoog. Stom.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat probleem herken ik, ondanks mijn leeftijd. Sowieso hebben mannen echt vaak een buikje, al is de rest zo mager als maar kan.
Ik heb lange slanke. Weet nog dat toen ik voor de rol van Angel een panty aan moest dat alle dames in de cast jaloers waren.quote:
Ze zitten hoog? Bij mij ook. Duidelijke blokjes richting mijn borst, duidelijke vetpens verder naar beneden. Heb liever: Des te verder naar beneden des te beter. Mijn rug is volgens mij echt heel goed, maar dat kan ik zelf niet goed beoordelen.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik sta enorm met een holle rug. Als ik m'n rug rechttrek en heupen kantel (zoals moet), dan is het allemaal best wel prima. Al zijn de abs van "vroegah" wel weg. Nou ja, niet weg. Ze zitten hoog. Stom.
Ik heb er nog nooit moeite voor hoeven te doen, dus vind een "goed stevig onderstel" niet zo heftig.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:57 schreef wonderer het volgende:
Ik hou van een goed stevig onderstel. Brede rug en stevige poten, spierballen of pecs hoeft niet eens
Ja dat dusquote:Op woensdag 6 april 2016 13:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ze zitten hoog? Bij mij ook. Duidelijke blokjes richting mijn borst, duidelijke vetpens verder naar beneden. Heb liever: Des te verder naar beneden des te beter.
Ik heb afgelopen vrijdag een vrijwel naakte fotoshoot gehad, dus ze zijn onderweg.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:43 schreef Kaas- het volgende:
tl;dr
Jullie posten allemaal maar gewoon pics ter illustratie van het geschrevene.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal kijken of de nieuwe shoot uberhaubt social media en internet waardig is!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Daar is echt... niks vreemds/niet ideaals aan. ik vind dat het hebben van een sixpack boven 7% lichaamsvet echt een zieke aantoning van dedication is.quote:
True, maar ik heb 'm altijd gehad en sinds een paar jaar niet mee.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Daar is echt... niks vreemds/niet ideaals aan. ik vind dat het hebben van een sixpack boven 7% lichaamsvet echt een zieke aantoning van dedication is.
Persoonlijk vind ik een sixpack omdat je te mager bent als tieten omdat je te dik bent: Het telt niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True, maar ik heb 'm altijd gehad en sinds een paar jaar niet mee.
Dat ik hem vroeger had omdat ik te mager was en een BMI in 't rood had, dat ff daargelaten
quote:Op woensdag 6 april 2016 16:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik een sixpack omdat je te mager bent als tieten omdat je te dik bent: Het telt niet.
quote:Op woensdag 6 april 2016 16:00 schreef Ang3l het volgende:
De laatste keer dat ik zo'n shoot had was ik nog een scharminkeltje.
Pre fitness tijdperk en pre 35+ tijdperk!Wat een poepieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal kijken of de nieuwe shoot uberhaubt social media en internet waardig is!![]()
Shht. 5 jaar geleden!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2016 13:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar inmiddels sta je met 1 been in het graf begrijp ik?
natuurlijk. Als je 40 wordt stuurt Grindr je automatisch al een akte van overlijden. Ik ben nu 37, dus 1 been staat er al jaquote:Op donderdag 7 april 2016 13:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar inmiddels sta je met 1 been in het graf begrijp ik?
Omg nee! Snel! Purge!!quote:Op donderdag 7 april 2016 14:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb net een eetlepel agave siroop opStomme ik.
Ik kan inderdaad best veel hebben. Pun intended.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe. Ang3l kan zo'n geintje wel hebben.
Beter dan. Ik word al sinds m'n puberjaren ouder geschat dan ik ben, maar ik heb de naïeve hoop dat dat ergens tegen die tijd om zal draaien, zoals bij een George Clooney ofzo.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
natuurlijk. Als je 40 wordt stuurt Grindr je automatisch al een akte van overlijden. Ik ben nu 37, dus 1 been staat er al ja
Niet dat iemand me ooit 37 schat. Maar toch. De realiteit is er
quote:Op donderdag 7 april 2016 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad best veel hebben. Pun intended.
quote:
Toch wel knap van die slechte app, aangezien je niet eens een geboortedatum hoeft in te vullen, alleen een leeftijd, die nooit automatisch verhoogd wordt. (Sommige mensen zijn dus al jaren 28 op Grindr, zonder dat ze daar enige moeite voor hoeven te doen.)quote:Op donderdag 7 april 2016 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
natuurlijk. Als je 40 wordt stuurt Grindr je automatisch al een akte van overlijden.
Ja, dom he?quote:Op donderdag 7 april 2016 15:22 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Toch wel knap van die slechte app, aangezien je niet eens een geboortedatum hoeft in te vullen, alleen een leeftijd, die nooit automatisch verhoogd wordt. (Sommige mensen zijn dus al jaren 28 op Grindr, zonder dat ze daar enige moeite voor hoeven te doen.)
Ik krijg van die gastjes van 22/23 op Grindr die dan vragen "Ben je echt 37?"quote:Op donderdag 7 april 2016 14:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beter dan. Ik word al sinds m'n puberjaren ouder geschat dan ik ben, maar ik heb de naïeve hoop dat dat ergens tegen die tijd om zal draaien, zoals bij een George Clooney ofzo.
Neuh dat niet, maar van buitenaf leek het even zo alsof dat hier gaande was.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:42 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Heb je daar een cursus voor nodig dan?
Oh ok.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar van buitenaf leek het even zo alsof dat hier gaande was.
spreek jij die gastjes zelf aan?quote:Op donderdag 7 april 2016 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg van die gastjes van 22/23 op Grindr die dan vragen "Ben je echt 37?"
Nee dat zal ik er inzetten als ik t niet ben!Jonger voordoen, oke
behoefte aan erkenning?quote:Op donderdag 7 april 2016 18:55 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Oh ok.
Nou ja, als er wel een cursus van was, dan wil ik wel een echt certificaat als ik het examen heb gehaald...
Ik zeg niksquote:Op donderdag 7 april 2016 19:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zal wel voor Pax zijn. Of Mortaxx. Of iemand van 37 die eruit ziet als 22.
Ik wil iemand zijn die heel goed om kan gaan met nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met die homo's he :s
Nee hoor, ik doe nu boodschappenquote:Op donderdag 7 april 2016 19:07 schreef Jopie78 het volgende:
Mag hopen dat je nu een heel lang verhaal aan het tiepen bent, waarom je hier lurkt.
Ben jij niet die user over wie ik hier eens toen ik nog niemand hier kende een lang fantasieverhaal had geschreven n.a.v. een fittie alhier?quote:
Ja. Nouja. Hoe mijn date met een user hier verliep.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben jij niet die user over wie ik hier eens toen ik nog niemand hier kende een lang fantasieverhaal had geschreven n.a.v. een fittie alhier?
Oh, dan wil je mij niet kennen.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je bedoelt kinderen?
Nee, niet echt.
Aah.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Nouja. Hoe mijn date met een user hier verliep.
Alsof ik alleen mensen wil leren kennen die ik "hot" vind. Dan zou ik alleen met Matt Bomer in gesprek kunnen.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dan wil je mij niet kennen.
Al zou ik mezelf niet als een twink zien, maar wat dan wel, geen idee...
Curieuze woordkeuze.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:23 schreef Etsu het volgende:
Is dat het enige wat is blijven hangen bij het lezen van mijn naam?
Maar wat is een 21-24 jarige met een klein beetje borsthaar en baardgroei?quote:Op donderdag 7 april 2016 19:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Alsof ik alleen mensen wil leren kennen die ik "hot" vind. Dan zou ik alleen met Matt Bomer in gesprek kunnen.![]()
Bij twink zie ik een 16 jarig jongetje voor me, met zo'n iel kippenborstje en nog nergens haar. Vond ik 20 jaar geleden geil.
Gewoon lekker..quote:Op donderdag 7 april 2016 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar wat is een 21-24 jarige met een klein beetje borsthaar en baardgroei?
Dat is geen twink. Maar blijkbaar denk jij gewoon bij willekeurige woorden aan 16-jarige jongetjes?quote:Op donderdag 7 april 2016 19:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Alsof ik alleen mensen wil leren kennen die ik "hot" vind. Dan zou ik alleen met Matt Bomer in gesprek kunnen.![]()
Bij twink zie ik een 16 jarig jongetje voor me, met zo'n iel kippenborstje en nog nergens haar. Vond ik 20 jaar geleden geil.![]()
Big brother?quote:Op donderdag 7 april 2016 19:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is geen twink. Maar blijkbaar denk jij gewoon bij willekeurige woorden aan 16-jarige jongetjes?
Dan zou ik hem laten staan.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik mn baardje eraf scheer, lijk ik idd 5 jaar jonger.
Een twink is in de homoseksuele porno-industrie de term voor een jong uitziende man, in de leeftijd van 18 tot 23 jaar, met weinig tot geen lichaams- en gezichtsbeharing en weinig mannelijke kenmerken, zoals spiermassa.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2016 19:29 schreef Kaas- het volgende:
Mijn trimmer is kapot, dus als ik op een bepaalde dag er getrimd uit wil zien scheer ik me een of twee dagen van tevoren.
Zie DM.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]![]()
Heb net wel gegoogeld op twinks. Misschien zat je er tussen!?
dit doe ik ook wel eensquote:Op donderdag 7 april 2016 19:29 schreef Kaas- het volgende:
Mijn trimmer is kapot, dus als ik op een bepaalde dag er getrimd uit wil zien scheer ik me een of twee dagen van tevoren.
En weer zo'n diepe, inspirerende comment. woooquote:Op donderdag 7 april 2016 19:46 schreef Jopie78 het volgende:
Uiteindelijk is het allemaal niet belangrijk.
Zwart haar?quote:Op donderdag 7 april 2016 19:48 schreef Kaas- het volgende:
In mijn beleving althans, ik heb ongeveer 24 uur nodig om van een babybilletje naar een alluhaakhbarbaard te gaan.
Ah, kijk.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het groeit langzaam bij mij. Ik trim 1x per week
Je hoeft er niet elke keer bij stil te staan, heur. Dan blijf je bezig.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En weer zo'n diepe, inspirerende comment. wooo
niets is belangrijker dan iets andersquote:Op donderdag 7 april 2016 19:46 schreef Jopie78 het volgende:
Uiteindelijk is het allemaal niet belangrijk.
Klopt, best een groot verschil.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, ik donkerblondDan valt het ook minder op.
oranje is datquote:Op donderdag 7 april 2016 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, ik donkerblondDan valt het ook minder op.
Niets is alles.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niets is belangrijker dan iets anders
Dat kan.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jopie kan bevestigen dat het niet oranje is
quote:Op donderdag 7 april 2016 19:54 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar dat zou een leugen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2016 19:57 schreef Kaas- het volgende:
Pic van Etsuhoe durf je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:16 schreef Jopie78 het volgende:
Want dat is het enige wat hommo's doen? Hosselen?
Heb een nieuwe baan! Dat dan weer wel!
quote:
Natuurlijk. Ik doe niks anders.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:16 schreef Jopie78 het volgende:
Want dat is het enige wat hommo's doen? Hosselen?
Heb een nieuwe baan! Dat dan weer wel!
Nee, dat valt wel mee. Heb geen Tinder en Grindr meer. Ik kom niet op de plekken waar hommo's komen.quote:
Is er een homonument?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee. Heb geen Tinder en Grindr meer. Ik kom niet op de plekken waar hommo's komen.
Althans. Met Koningsdag wil ik naar het Homomonument in A'dam.
Jatoch, daar ergens bij het water dacht ik. Ik was er vorig jaar ook, was opzich wel leuk.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Is er een homonument?Nooit geweest.
Je hebt groot gelijk. Lekker genieten van je vrijheid en de VS. Komen nog mannen genoeg voor je!
Dat ene water? Of dat andere?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jatoch, daar ergens bij het water dacht ik. Ik was er vorig jaar ook, was opzich wel leuk.
watjequote:Op donderdag 7 april 2016 20:37 schreef Etsu het volgende:
Je kon op de foto met de barmannenEen jongen was wel knap maar ik durfde niet echt
![]()
Ik heb geen idee. Enige wat ik nog weet is dat ik werd gehosseld en dat mijn date toen er ook was en we elkaar niet konden vinden en toen 3 maanden later elkaar pas zagen.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat ene water? Of dat andere?![]()
Waar mensen zijn is het gezellig, jatog.
Is bij het Anne Frankhuis. Op de Keizersgracht, aan die kant.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat ene water? Of dat andere?![]()
Waar mensen zijn is het gezellig, jatog.
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is bij het Anne Frankhuis. Op de Keizersgracht, aan die kant.
https://www.google.nl/map(...)0874b42a93c1a2?hl=en
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Enige wat ik nog weet is dat ik werd gehosseld en dat mijn date toen er ook was en we elkaar niet konden vinden en toen 3 maanden later elkaar pas zagen.
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is bij het Anne Frankhuis. Op de Keizersgracht, aan die kant.
https://www.google.nl/map(...)0874b42a93c1a2?hl=en
Ach joh, achteraf gezien ook maar goed zo.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:43 schreef Jopie78 het volgende:
[..]![]()
Dat laatste is op z'n minst best slordig te noemen.
Je raakt iemand niet voor niets kwijt. Desondanks wel slordig.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach joh, achteraf gezien ook maar goed zo.
Ach joh, die persoon stonk...quote:Op donderdag 7 april 2016 20:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je raakt iemand niet voor niets kwijt. Desondanks wel slordig.
Allebei een beetje. Sprak hem laatst nog, maar wel via de app. Da's lekker veilig (en fris).quote:Op donderdag 7 april 2016 20:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]![]()
Dan heet het ontlopen, niet kwijtraken.
Of je zegt het gewoon. Probleem opgelost en scharrel erbij.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allebei een beetje. Sprak hem laatst nog, maar wel via de app. Da's lekker veilig (en fris).
Wel mooi om een keer langs te gaan (niet met Koningsdag, gewoon).quote:Op donderdag 7 april 2016 20:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]![]()
Was niet serieus van plan te gaan kijken hoor.
Hoezo mooi? Het is toch gewoon een trapje het water in, met een plateau. Net als alle andere steigers die ik in mijn leven heb gezien?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel mooi om een keer langs te gaan (niet met Koningsdag, gewoon).
Nephommo.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:55 schreef Jopie78 het volgende:
Edit: Zie nu pas dat ik er ook al vaak langs gelopen ben. Herken nu de driehoeken.
Dacht altijd dat het hele gare skateboardramps waren.quote:
Net als dodenherdenking, oorlogsmonumenten, bla bla bla... Heb het idee dat mensen zich graag slachtoffer voelen. Alsof je niet kan herdenken zonder een of ander symbool.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:09 schreef Etsu het volgende:
Mja, eens wel hoor, ik was er vorig jaar ook voor het eerst en verder is het niet zo heel boeiend.
Mooi om even stil te staan bij het feit dat als je Jopie 1928 had geheten, dat monument misschien voor jou was opgericht.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hoezo mooi? Het is toch gewoon een trapje het water in, met een plateau. Net als alle andere steigers die ik in mijn leven heb gezien?
Edit: Zie nu pas dat ik er ook al vaak langs gelopen ben. Herken nu de driehoeken.
Dan was ik nu deaud en zou een monument daar niets aan veranderen.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mooi om even stil te staan bij het feit dat als je Jopie 1928 had geheten, dat monument misschien voor jou was opgericht.
Nee, zeker niet, dat ben ik zelf ookquote:
Niks mis mee.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:11 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Net als dodenherdenking, oorlogsmonumenten, bla bla bla... Heb het idee dat mensen zich graag slachtoffer voelen. Alsof je niet kan herdenken zonder een of ander symbool.
Ga plezier maken. Gekkies.
Je snapt dodenherdenking niet?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Stoor me er ook niet aan. Snap het gewoon niet.
Nou nee. Dood is dood. Ken die mensen niet. En de mensen die ik wel ken, die zijn overleden, gedenk ik wel op het moment dat het me treft.quote:
Mja, daar kan ik me wel iets in vinden. We zijn nu bijna 71 jaar verder, wanneer houdt het op? Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:26 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nou nee. Dood is dood. Ken die mensen niet. En de mensen die ik wel ken, die zijn overleden, gedenk ik wel op het moment dat het me treft.
Vind het vals sentiment.
Zegt iets over mij, dat ben ik me terdege bewust.
Er zijn honderden oorlogen geweest. People die. Get over it.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, daar kan ik me wel iets in vinden. We zijn nu 71 jaar verder, wanneer houdt het op? Ik bedoel maar.
Maar WO II is toch wel ietsje anders.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Er zijn honderden oorlogen geweest. People die. Get over it.
Iedereen vecht zijn eigen strijd in het leven. Vooruitkijken en stop met janken.
Waarom? Was je erbij?quote:
Met deze redenering zouden we geen geschiedenis meer krijgen op de middelbare. WOII komt 100% terug en dat is heus niet voor niks. Beetje algemene kennis mag ook wel, en een Dodenherdenking, tja, het kan/mag 'nog' wel wat mij betreft, zoveel is het niet gevraagd om mensen even te herdenken. Er zijn vast nog genoeg mensen die WOII hebben meegemaakt en NL heeft toch best een cruciale rol gespeeld in WOII.quote:
Maar serieus, laten we nu niet doen alsof zo'n dodenherdenking van een minuut per jaar (of twee zelfs toch?) dat laatste uitsluit.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Waarom? Was je erbij?
Mijn voorouders zijn Frankrijk uitgevlucht rond 1880.. Mijn opa is meegenomen door de Duitsers.. En het enige wat mijn opa en oma wilde na de oorlog was doorleven. Niet janken, schouders eronder en genieten.
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar serieus, laten we nu niet doen alsof zo'n dodenherdenking van een minuut per jaar (of twee zelfs toch?) dat laatste uitsluit.
Je viert je verjaardag altijd gewoon op een willekeurige dag dus?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:45 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Ben ook netjes stil elk jaar, omdat gewoonte, maar ben dan nergens mee bezig. Zal mijn autisme wel zijn. Zie het nut er gewoon niet van in. Ik ga niet op zoek naar plekken om iets te willen voelen, of kies niet een bepaalde tijd om ergens bij stil te staan. Als gedachten komen, dan deal ik er mee.
Lekker overzichtelijk.
Geschiedenis zouden feiten moeten zijn, geen emotie. Herdenken is emotie.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met deze redenering zouden we geen geschiedenis meer krijgen op de middelbare. WOII komt 100% terug en dat is heus niet voor niks. Beetje algemene kennis mag ook wel, en een Dodenherdenking, tja, het kan/mag 'nog' wel wat mij betreft, zoveel is het niet gevraagd om mensen even te herdenken. Er zijn vast nog genoeg mensen die WOII hebben meegemaakt en NL heeft toch best een cruciale rol gespeeld in WOII.
Ik vind het allemaal maar prima, maar op een gegeven moment moet het toch wel ophouden. Maar wanneer, dat is een discussiepunt.
Ik vier mijn verjaardag niet. Ga wel naar die van anderen.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je viert je verjaardag altijd gewoon op een willekeurige dag dus?
Wel overzichtelijk juist eigenlijk.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag niet. Ga wel naar die van anderen.
Zelfde principe. Omdat ik ergens een x aantal jaren geleden geboren ben, gaan we bij elkaar komen en taart eten. Is toch gek.
Overzichtelijker is als je elkaar opzoekt als er een behoefte is, of er voor open staat als er een behoefte is van de ander. Maar omdat vandaag.. Misschien heb ik vandaag wel geen zin in visite.quote:
Hiervoor is slechts 1 effectieve oplossing. Ik stel voor dat je per direct gaatquote:Op donderdag 7 april 2016 21:50 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Overzichtelijker is als je elkaar opzoekt als er een behoefte is, of er voor open staat als er een behoefte is van de ander. Maar omdat vandaag.. Misschien heb ik vandaag wel geen zin in visite.
Is helemaal niet overzichtelijk.
en gewoon lekker gaatquote:
quote:
Ik doe niet anders. Vandaar dat ik ook niet geef om sociale conventies.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hiervoor is slechts 1 effectieve oplossing. Ik stel voor dat je per direct gaat
[..]
en gewoon lekker gaat
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik doe niet anders. Vandaar dat ik ook niet geef om sociale conventies.
Dat zei je niet echt duidelijk.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik had het over plezier maken, schatje.
Bram zit onder m'n bureau, tussen m'n benen. Je ziet hem vanzelf wel weer.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:06 schreef Jopie78 het volgende:
Trouwens Bram nog niet gezien, maar je hangt hier nog steeds rond..
#curieus
mansigquote:Op donderdag 7 april 2016 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bram zit onder m'n bureau, tussen m'n benen. Je ziet hem vanzelf wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |