Was meer een algemene opmerking, geen aanval jegens jou.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik oordeel enkel op basis van de beschikbare informatie...
Damn. Welk aspect zou hij het beste kennen?quote:
Oké vooruitquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was meer een algemene opmerking, geen aanval jegens jou.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:22 schreef Kaas- het volgende:
Mijn deskundigheid op voedselgebied reikt niet veel verder dan dat m'n maag op een gegeven moment rammelt en ik dan op z'n Homer Simpsons denk 'mmm hungryyy'.
Serieus wel een chille.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je moet dit je UI maken:
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen: Probeer. Je kan ook gewoon een ge-kaasde homer pakken en dan de text onder je afbeelding: "mmm... cheese" maken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Serieus wel een chille.
Maar is dat wel leesbaar op UI-formaat?
Als ik weer thuis ben ff proberen op de laptop.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Probeer. Je kan ook gewoon een ge-kaasde homer pakken en dan de text onder je afbeelding: "mmm... cheese" maken.
Omroep Brabant dan hequote:Op dinsdag 5 april 2016 11:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
"Spaarstand" is grotendeels een mythe. Je lichaam gaat maar een klein beetje efficiënter werken. Energie is simpel. Inname - gebruik = afvallen/aankomen.
Als je lichaam 10% efficiënter gaat werken (wat echt al heel wat is), dan gaat je gebruik afnemen met 10%. Ik geloof dat wetenschappelijk onderzoek liet zien dat bij een dieet van 500kcal voor een lange tijd je lichaam 15% efficiënter gaat werken. Voor een gemiddelde man is dat dus:
500kcal inname - (2500*.85=)2.125= -1.625 kcal
[..]
Ik hoop 't. Ik woon in NB, als jullie op nu.nl een dode jongen vanwege crashdieet zien, dan blijkbaar niet
Succes. Ik hoop nog steeds dat ik de eerste R&M fan tegenkom hier. Maar volgens mij is het een verloren poging.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik weer thuis ben ff proberen op de laptop.
Oké oké vooruit. Zo belangrijk ben ik idd niet.quote:
Mja, je bent dan denk ik ook geen fervent sportschool bezoeker. Je moet eens in dat GYM topic komen. En ik maar denken dat vrouwen vaak over voedsel en kcal en hun dieet etc praten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:22 schreef Kaas- het volgende:
Mijn deskundigheid op voedselgebied reikt niet veel verder dan dat m'n maag op een gegeven moment rammelt en ik dan op z'n Homer Simpsons denk 'mmm hungryyy'.
Maar ik overleef al een kwart eeuw op deze methode.
Plus dat de opmerking over wonen in NB niet zo heel erg veel toevoegde als het voor nu.nl wasquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oké oké vooruit. Zo belangrijk ben ik idd niet.
R&M?quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Succes. Ik hoop nog steeds dat ik de eerste R&M fan tegenkom hier. Maar volgens mij is het een verloren poging.
Ahhh. Ja. Maar wie de fuck kijkt nou naar iets wat gemaakt is in Brabant. Zelfs ik filter alle lokale poep.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plus dat de opmerking over wonen in NB niet zo heel erg veel toevoegde als het voor nu.nl wasdat bedoelde ik meer
Rick & Morty.quote:
quote:
Helaas nietquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn. Welk aspect zou hij het beste kennen?
Ik ga vanavond naar de Helleveeg in de biosquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahhh. Ja. Maar wie de fuck kijkt nou naar iets wat gemaakt is in Brabant. Zelfs ik filter alle lokale poep.
Nou hallo, hier ben ik!quote:[..]
Rick & Morty.
Wat is helleveeg.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar de Helleveeg in de bios
(ff kijken of ik mezelf zie)
[..]
Nou hallo, hier ben ik!
Ik ben bij seizoen 1 aflevering 8.
Gisteren nogmaals ingeleverd. Ik had de opdracht echt 6x verkeerd doorgelezenquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je opdracht dit weekend?
Ooooohquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gisteren nogmaals ingeleverd. Ik had de opdracht echt 6x verkeerd doorgelezen
Ik moest blijkbaar 1 artikel kiezen en niet het hele boekwerk.
Ja. Was echter al bij het 5e artikelquote:
Wanneer hoor je er iets over?quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Desalniettemin chill en ik heb mijn best gedaan om dit zo goed mogelijk te maken.
Film in de bios. Boekverfilming. Opgenomen in Geldop en Eindhoven. Dus ergens fiets ik voorbij. En zit ik met Benja in de trein.quote:
Ja, kende t nog niet zo lang. Dus ben nu bijna aan het einde van S1.quote:YAY! Omg. Seizoen 1 though. Ik ben zo fucking jaloers.
Nou... Ik kreeg gisteren een mail dat hij niet succesvol was ingeleverd, dus ik denk dat ze er snel mee aan de slag gaan. Max 6 weken, though.quote:
Dan doe je het fout. Rick & Morty moet je niet snappen, je moet je laten verrassen door de randomheid. Bob's Burgers is nice, maar vaak best wel voorspelbaar.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:07 schreef Rezania het volgende:
Rick & Morty snap ik niet. Bob's Burgers en Archer is tof.
Gazorpazorp. Met Morty Jr. Geniale episode.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Film in de bios. Boekverfilming. Opgenomen in Geldop en Eindhoven. Dus ergens fiets ik voorbij. En zit ik met Benja in de trein.
[ afbeelding ]
[..]
Ja, kende t nog niet zo lang. Dus ben nu bijna aan het einde van S1.
Geloof dat ik net die aflevering heb gehad met de planeet met die seksrobots en de agressieve mannen en de vrouwen die ze voor de gek houden.
''niet succesvol''?quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nou... Ik kreeg gisteren een mail dat hij niet succesvol was ingeleverd, dus ik denk dat ze er snel mee aan de slag gaan. Max 6 weken, though.
Naja, per e-mail dus gisteren opnieuw ingeleverd. Dus nu zal het hopelijk wel goed zitten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
''niet succesvol''?
Dat klinkt niet echt goed
Ik kan random best appreciëren van tijd tot tijd, maar bij Rick & Morty lijkt het wel of de schrijvers constant aan de LSD zitten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dan doe je het fout. Rick & Morty moet je niet snappen, je moet je laten verrassen door de randomheid. Bob's Burgers is nice, maar vaak best wel voorspelbaar.
Sinds wanneer is dat een slecht iets?quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan random best appreciëren van tijd tot tijd, maar bij Rick & Morty lijkt het wel of de schrijvers constant aan de LSD zitten.
Niet aan mij besteed in dit geval.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een slecht iets?
Lekker maatschappijkritisch ookquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gazorpazorp. Met Morty Jr. Geniale episode.
"I am here if you need to talk"
Ik vind het zo grappig dat ze het "the sound that shall not be spoken of because it doesn't exist" noemen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker maatschappijkritisch ook
Vind alleen dat geboer en gescheet een beetje flauw.
Dat welquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig dat ze het "the sound that shall not be spoken of because it doesn't exist" noemen.
Ohh ja, hoort gewoon een beetje bij de eikel die hij is. Moet daar ook zeker niet om lachen. Nooit bij nagedacht dat 't grappig moest zijn :squote:Op dinsdag 5 april 2016 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat welMeer verder meer het random geburp van Rick.
Poep en pies en scheet humor kan me gestolen worden (bij de Simpsons en Futurama etc ook).
Maar de rest is heerlijk sarcastisch
Ken je Drawn Together?
Ook wel lekker grof en satirisch. Wel iets platter. En erg politiek incorrect.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh ja, hoort gewoon een beetje bij de eikel die hij is. Moet daar ook zeker niet om lachen. Nooit bij nagedacht dat 't grappig moest zijn :s
Nope nog nooit van gehoord. Vergelijkbaar?
Klinkt cool! Ik ga het proberen!quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook wel lekker grof en satirisch. Wel iets platter. En erg politiek incorrect.
Gaat over een berg cartoon characters in een Big Brother huis.
[ afbeelding ]
Parodie op betty Boop, Pokémon, Spongebob, superhelden, Disney, Zelda, flashcartoons en scoobydoo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |