Was meer een algemene opmerking, geen aanval jegens jou.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik oordeel enkel op basis van de beschikbare informatie...
Damn. Welk aspect zou hij het beste kennen?quote:
Oké vooruitquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was meer een algemene opmerking, geen aanval jegens jou.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:22 schreef Kaas- het volgende:
Mijn deskundigheid op voedselgebied reikt niet veel verder dan dat m'n maag op een gegeven moment rammelt en ik dan op z'n Homer Simpsons denk 'mmm hungryyy'.
Serieus wel een chille.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je moet dit je UI maken:
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen: Probeer. Je kan ook gewoon een ge-kaasde homer pakken en dan de text onder je afbeelding: "mmm... cheese" maken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Serieus wel een chille.
Maar is dat wel leesbaar op UI-formaat?
Als ik weer thuis ben ff proberen op de laptop.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Probeer. Je kan ook gewoon een ge-kaasde homer pakken en dan de text onder je afbeelding: "mmm... cheese" maken.
Omroep Brabant dan hequote:Op dinsdag 5 april 2016 11:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
"Spaarstand" is grotendeels een mythe. Je lichaam gaat maar een klein beetje efficiënter werken. Energie is simpel. Inname - gebruik = afvallen/aankomen.
Als je lichaam 10% efficiënter gaat werken (wat echt al heel wat is), dan gaat je gebruik afnemen met 10%. Ik geloof dat wetenschappelijk onderzoek liet zien dat bij een dieet van 500kcal voor een lange tijd je lichaam 15% efficiënter gaat werken. Voor een gemiddelde man is dat dus:
500kcal inname - (2500*.85=)2.125= -1.625 kcal
[..]
Ik hoop 't. Ik woon in NB, als jullie op nu.nl een dode jongen vanwege crashdieet zien, dan blijkbaar niet
Succes. Ik hoop nog steeds dat ik de eerste R&M fan tegenkom hier. Maar volgens mij is het een verloren poging.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik weer thuis ben ff proberen op de laptop.
Oké oké vooruit. Zo belangrijk ben ik idd niet.quote:
Mja, je bent dan denk ik ook geen fervent sportschool bezoeker. Je moet eens in dat GYM topic komen. En ik maar denken dat vrouwen vaak over voedsel en kcal en hun dieet etc praten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:22 schreef Kaas- het volgende:
Mijn deskundigheid op voedselgebied reikt niet veel verder dan dat m'n maag op een gegeven moment rammelt en ik dan op z'n Homer Simpsons denk 'mmm hungryyy'.
Maar ik overleef al een kwart eeuw op deze methode.
Plus dat de opmerking over wonen in NB niet zo heel erg veel toevoegde als het voor nu.nl wasquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oké oké vooruit. Zo belangrijk ben ik idd niet.
R&M?quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Succes. Ik hoop nog steeds dat ik de eerste R&M fan tegenkom hier. Maar volgens mij is het een verloren poging.
Ahhh. Ja. Maar wie de fuck kijkt nou naar iets wat gemaakt is in Brabant. Zelfs ik filter alle lokale poep.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plus dat de opmerking over wonen in NB niet zo heel erg veel toevoegde als het voor nu.nl wasdat bedoelde ik meer
Rick & Morty.quote:
quote:
Helaas nietquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn. Welk aspect zou hij het beste kennen?
Ik ga vanavond naar de Helleveeg in de biosquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahhh. Ja. Maar wie de fuck kijkt nou naar iets wat gemaakt is in Brabant. Zelfs ik filter alle lokale poep.
Nou hallo, hier ben ik!quote:[..]
Rick & Morty.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |