SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jazeker, net even op de uni geweest. Koffie gehaald en naar de nabespreking van n tentamen geweest, toen weer weggegaan en nu thuisquote:
Nice, ik ben weg nuquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jazeker, net even op de uni geweest. Koffie gehaald en naar de nabespreking van n tentamen geweest, toen weer weggegaan en nu thuis![]()
Om 1330 naar GGD
Jij ookquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice, ik ben weg nu
Fijne middag
Soatestje?quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jazeker, net even op de uni geweest. Koffie gehaald en naar de nabespreking van n tentamen geweest, toen weer weggegaan en nu thuis![]()
Om 1330 naar GGD
Recentelijk gehad, was negatief.quote:
Ah joh! Een beetje prikken is toch heul nie zo ergquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Recentelijk gehad, was negatief.![]()
Nee, voor de vaccinaties voor de VS. En dat zijn er nogal wat en ik haat naalden.
Ew. :s Succes daarmee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Recentelijk gehad, was negatief.![]()
Nee, voor de vaccinaties voor de VS. En dat zijn er nogal wat en ik haat naalden.
Hoiquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah joh! Een beetje prikken is toch heul nie zo erg
Hai.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ew. :s Succes daarmee.
Negatief resultaat? Welke SOA's heb je allemaal, dan kan ik even kijken of ik er nog wat mis.
[ afbeelding ]
Mag ik in je handje knijpen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah joh! Een beetje prikken is toch heul nie zo erg
Hai.
M'n hand?quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat is echt zo'n bizar verhaal. Ik heb wel wat gedaan dit jaar met wat jongens enzo, en toen dacht ik dat ik een SOA had want ik had wat klachten. Toen heb ik me laten testen en blijkbaar was het geen SOA. Dat is het.
[..]
Mag ik in je handje knijpen?
Wat Bizarquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat is echt zo'n bizar verhaal. Ik heb wel wat gedaan dit jaar met wat jongens enzo, en toen dacht ik dat ik een SOA had want ik had wat klachten. Toen heb ik me laten testen en blijkbaar was het geen SOA. Dat is het.
[..]
Mag ik in je handje knijpen?
JE PEN0Rquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |