lol, dat is raar ja.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond het vreemd dat ik elk jaar een oproep krijg omdat ik jaren geleden een keer eenmalig een longfoto heb laten maken
Nee, dat is niet standaard in NL.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha. Homo.
Heb je nog nooit Hep B inentingen gehad?
Oh jawel hoorquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:20 schreef Etsu het volgende:
Oh. Homo. Ze weten niet eens dat ik homo ben.
Als je homoseksueel, biseksueel, prostitué, drugsverslaafde of gezondheidsmedewerker bent wel.quote:
Oh, ik had SOA-test bij (studenten)huisarts gedaan, niet bij GGD.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je homoseksueel, biseksueel, prostitué, drugsverslaafde of gezondheidsmedewerker bent wel.
Als je een SOA-test bij de GGD doet vragen ze naar je geaardheid, en ik krijg altijd de vraag of ik mijn Hep B vaccinatie al heb (voltooid).
Heb jij anorexiaquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je homoseksueel, biseksueel, prostitué, drugsverslaafde of gezondheidsmedewerker bent wel.
Als je een SOA-test bij de GGD doet vragen ze naar je geaardheid, en ik krijg altijd de vraag of ik mijn Hep B vaccinatie al heb (voltooid).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |