Ja die kans heb ik nagelaten, ik moest begin januari nieuw paspoort. Beetje dom van mequote:Op dinsdag 5 april 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet gewoon zelf nieuwe paspoort halen en je dochter erin laten zetten toch
Dat is wel heel dom jaquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die kans heb ik nagelaten, ik moest begin januari nieuw paspoort. Beetje dom van me![]()
Haha. Homo.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:38 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 2 prikjes gehad
En moet nu bloedprikken en nog n prikje voor waterpokken![]()
En volgende week weer een en over n maand en halfjaar weer een voor hep B![]()
![]()
waar zou je die krijgenquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Heb je nog nooit Hep B inentingen gehad?
Als homozijnde wordt dat je aangesmeerd bij ieder soa-onderzoek.quote:
ja om hun eigen kas te spekkenquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als homozijnde wordt dat je aangesmeerd bij ieder soa-onderzoek.
heb je vaak van die onderzoeken?quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als homozijnde wordt dat je aangesmeerd bij ieder soa-onderzoek.
Het is gratis.quote:
Als ik niet in een relatie zit elke 6 maanden.quote:
Ze krijgen gewoon bigpharma geld voor iedere vaccinatie hoor.quote:
Lekker vast werkloos toch.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja hoewel ik wel toe ben aan beetje vastigheid
Ohh uiteraard, maar niet direct van mij.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze krijgen gewoon bigpharma geld voor iedere vaccinatie hoor.
Of denk je dat ze dat als charity doen
dat kloptquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh uiteraard, maar niet direct van mij.
Zou wat zijn: "Wij willen niet dat een lieve jongen zoals jij een of andere enge ziekte op loopt, hier een gratis injectie, omdat je zo lief bent."quote:
Ja, doe ik mooi niet aan mee. Mijn ouders vorig jaar wel, werden ze goed ziek vanquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Net zoals griepprik die ze iedereen aan willen smeren
Ik vond het vreemd dat ik elk jaar een oproep krijg omdat ik jaren geleden een keer eenmalig een longfoto heb laten makenquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, doe ik mooi niet aan mee. Mijn ouders vorig jaar wel, werden ze goed ziek van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |