hihi ja hzawquote:Op maandag 4 april 2016 21:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch bewust om je geen kut gevoel te geven maar eigenlijk ben je gewoon een homo
snap je
Ah, sund. Jij vond het wel wat?quote:Op maandag 4 april 2016 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niks geworden, hij vond dat er geen klik was, maar hij vond mij wel een schatje dus da's wel positief.
pep bedoel jequote:Op maandag 4 april 2016 21:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Snelle stofwisseling, nergens last van
Omg jijquote:Op maandag 4 april 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Omg witte chocolade eieren met framboosvulling![]()
TR, chocolade hoort bruin te zijnquote:Op maandag 4 april 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Zou je dat graag willen zien ja?quote:Op maandag 4 april 2016 21:10 schreef Kurovski het volgende:
Hey Crip, wanneer maak je 'ns wat kook-vlogs?
Beter de chemie tussen ons bestuderen ja tochquote:Op maandag 4 april 2016 21:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Klinische chemie mag echt zika krijgen
feed me bbyquote:Op maandag 4 april 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Jij ben gekquote:Op maandag 4 april 2016 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eerste post van jou ooit waar ik om moest glimlachen.
Mja, ik vind het erg lastig om te beoordelen na de eerste ontmoeting. Ik vond hem wel interessant en hem wel beter willen leren kennen. Maar goed, weer ervaring rijker en misschien ben ik gewoon helemaal niet toe aan daten/jongens.quote:Op maandag 4 april 2016 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ah, sund. Jij vond het wel wat?
Ja heb ze uitgeprint en voor het slapen lees ik altijd even bij.quote:Op maandag 4 april 2016 21:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij ben gek
Heb je ze alle 3601 gelezen dan
Dat heeft te maken met oxytocin, oestrogeen en testosteron.quote:Op maandag 4 april 2016 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beter de chemie tussen ons bestuderen ja toch
Ik zou ze wel kijken ja. Tenminste, ik hou niet van zoetigheid, maar uitheemse gerechten ben ik wel geinteresseerd in.quote:
Zal je wel verknipt slapenquote:Op maandag 4 april 2016 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja heb ze uitgeprint en voor het slapen lees ik altijd even bij.
Oh. Nou goed gesprek, moeten we vaker doen.quote:Op maandag 4 april 2016 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met oxytocin, oestrogeen en testosteron.
Einde chemieverhaal tussen ons.
Zullen we de sletjes uithangen in de blauwe engel terwijl we genieten van onze vrijgezellenleef?quote:Op maandag 4 april 2016 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, ik vind het erg lastig om te beoordelen na de eerste ontmoeting. Ik vond hem wel interessant en hem wel beter willen leren kennen. Maar goed, weer ervaring rijker en misschien ben ik gewoon helemaal niet toe aan daten/jongens.![]()
Vrijgezel zijn is betah.
tussen ons zou er ook gamma hydroxy boterzuur aan te pas moeten komen vrees ikquote:Op maandag 4 april 2016 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met oxytocin, oestrogeen en testosteron.
Einde chemieverhaal tussen ons.
alleen als Frass meegaat.quote:Op maandag 4 april 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we de sletjes uithangen in de blauwe engel terwijl we genieten van onze vrijgezellenleef?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |