Ik was er al een hele tijd. Alleen doe ik wel eens aan intellectuele verrijking. Beetje artikeltjes lezen over het foebelle en alles.quote:
Als je me een redelijke fiets geeft welquote:Op maandag 4 april 2016 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gemiddelde van 30 km/u moet toch wel lukken?
Moet ook gebeuren! Leuk dat je er bent.quote:Op maandag 4 april 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was er al een hele tijd. Alleen doe ik wel eens aan intellectuele verrijking. Beetje artikeltjes lezen over het foebelle en alles.
voetbal en intellectuele verrijkingquote:Op maandag 4 april 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was er al een hele tijd. Alleen doe ik wel eens aan intellectuele verrijking. Beetje artikeltjes lezen over het foebelle en alles.
Stijn is volgens mij meer een jonge René van der gijp. Alleen voetbal is interessantquote:Op maandag 4 april 2016 21:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voetbal en intellectuele verrijking
wat klopt hier niet
Nee, ik kan je vertellen dat dit niet helemaal klopt. Die jongen heeft veel meer interesses dan alleen voetbal.quote:Op maandag 4 april 2016 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn is volgens mij meer een jonge René van der gijp. Alleen voetbal is interessant
Oh ja? Ik hoor hier graag meer overquote:Op maandag 4 april 2016 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik kan je vertellen dat dit niet helemaal klopt. Die jongen heeft veel meer interesses dan alleen voetbal.
Ja oke, buiten darten en voetbal danquote:
Konijnen?quote:
..quote:
Er bestaan dan ook weinig saaiere sportenquote:Op maandag 4 april 2016 22:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zie Stijn nooit in de schaatstopics, dus denk het niet
Iemand die geniet van de lammen en blinden die pijltjes gooien kan schaatsen ook wel aanquote:Op maandag 4 april 2016 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er bestaan dan ook weinig saaiere sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |