oke bedanktquote:Op maandag 4 april 2016 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Urb zie het net al : oprot filmpje voor Bjorn
Nee vooral geen oprot filmpje..quote:Op maandag 4 april 2016 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Urb zie het net al : oprot filmpje voor Bjorn
hier is romyquote:
Uitmelken. Aandacht aandacht aandacht.quote:Op maandag 4 april 2016 14:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat Dodo heel verheerlijkt over haar pestervaringen praat, alsof ze een spannend boek aan het uitleggen is.. ik zou bijna denken dat Do heel blij is dat ze "iets" heeft en dat aan het verkopen is
quote:Op maandag 4 april 2016 14:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hier is romy
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk zegt die drummer dat er niets gebeurd is, Dootje zal echt zijn eerst groupie niet zijn geweestquote:Op maandag 4 april 2016 14:18 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Uitmelken. Aandacht aandacht aandacht.
Niks onzekers aan die irritante Doos.
En bas heeft de drummer opgebeldHij gelooft haar dus niet op haar woord. Bij mij kon ie dan meteen opbokken
Het is dan ook een 15-maandenfilmpje.quote:Op maandag 4 april 2016 14:17 schreef xFleur het volgende:
[..]
Nee vooral geen oprot filmpje..
iedereen ging afscheid nemen en hem succes wensen voor buiten..
Maar zogenaamd weten we nog niet dat hij weg gaat
Utopiaanse logica![]()
Dat is invullen. Ik zie het meer dat hij het even voor iedereen en altijd uit de weg wil hebben. Geen vertrouwenskwestie.quote:Op maandag 4 april 2016 14:18 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En bas heeft de drummer opgebeldHij gelooft haar dus niet op haar woord. Bij mij kon ie dan meteen opbokken
Met een RRRRRR..........Ik een persoon die zelf gruwelijk werd gepest vroeger, word hier schijtziek van.......Dit is zo'n gescript zooitje, dat ik mij afvraag hoe oprecht dit is en ik weet het antwoord al.......Niet oprecht.quote:
Hij gelooft haar juist wel maar wil het uit de weg hebbenquote:Op maandag 4 april 2016 14:18 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Tsja het is echt weer zo'n Utopiaanse dag, vol met Utopiaanse logica'squote:Op maandag 4 april 2016 14:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt die drummer dat er niets gebeurd is, Dootje zal echt zijn eerst groupie niet zijn geweest
quote:Op maandag 4 april 2016 13:59 schreef flatflower het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe die drummer eruit ziet, is er eerder een foto van hem geplaatst?
Maar dit groepje is dus gepest of worden nog steeds gepest? incl de jongen/man?quote:Op maandag 4 april 2016 14:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met een RRRRRR..........Ik een persoon die zelf gruwelijk werd gepest vroeger, word hier schijtziek van.......Dit is zo'n gescript zooitje, dat ik mij afvraag hoe oprecht dit is en ik weet het antwoord al.......Niet oprecht.
quote:Op maandag 4 april 2016 14:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij gelooft haar juist wel maar wil het uit de weg hebben
De drummer zou toch nooit zeggen: ja, ik heb haar ff lekker gepaktquote:Op maandag 4 april 2016 14:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is invullen. Ik zie het meer dat hij het even voor iedereen en altijd uit de weg wil hebben. Geen vertrouwenskwestie.
En dan vragen ze zich nog af waarom ze gepest wordenquote:Op maandag 4 april 2016 14:24 schreef a_b het volgende:
[..]
Maar dit groepje is dus gepest of worden nog steeds gepest? incl de jongen/man?
Maar ze gaan dus een toneelstukje opvoeren over het pesten.
Ramona heeft een toneelstuk geschreven
Ik hoop dat ze er later niet mee gepest worden.. met hun optreden in Utopiaquote:Op maandag 4 april 2016 14:23 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Tsja het is echt weer zo'n Utopiaanse dag, vol met Utopiaanse logica's![]()
Ik heb de indruk dat Ramoon Doos ook vermoeiend vindt. Ze zette steeds een punt na een voorgelezen zin/stukje. Doos net: aaaaah wat liieeehieefOok bijna bij Ramoon op schoot kruipen.
Ramoon zit nu verder naar rechts. En bij de volgende zin: ik zet geen punt
De drummer zei dat hij begreep waar Bas voor belde ... en dat het niet waar isquote:Op maandag 4 april 2016 14:25 schreef kkka3 het volgende:
[..]
[..]
De drummer zou toch nooit zeggen: ja, ik heb haar ff lekker gepaktMaar heb het zelf niet gehoord.
Wat een saaie streams, of het pestclubje of zwijgers in het reisbureau
do ?quote:Op maandag 4 april 2016 14:27 schreef kkka3 het volgende:
Er zullen weer veel traantjes gaan vloeien vandaag vrees ik
Allemaal toneel .. en een soort reclame voor die a.s pest avond misschien?quote:Op maandag 4 april 2016 14:27 schreef kkka3 het volgende:
nostrak3damusquote:Op maandag 4 april 2016 14:27 schreef kkka3 het volgende:
Ja precies, want het slaat nergens op.quote:Op maandag 4 april 2016 14:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De drummer zei dat hij begreep waar Bas voor belde ... en dat het niet waar is
het klinkt als een toneelstukje en ik denk dat dat het ook is
Pesten is geen toneelstuk maar keiharde waarheid.....Ze moeten iemand uitnodigen die zwaar gepest is en zijn verhaal gaat houden daar. Dit is fucking bullshit wat ze nu aan het doen zijn...........Kan hier echt kwaad om worden.......Kutprogrammaquote:Op maandag 4 april 2016 14:24 schreef a_b het volgende:
[..]
Nee, dit zijn acteurs.quote:Op maandag 4 april 2016 14:24 schreef a_b het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze zal best dingen als pesten ervaren. Maar haar eigen gedrag kan een ander ook als pesten ervaren.quote:Op maandag 4 april 2016 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Allemaal toneel .. en een soort reclame voor die a.s pest avond misschien?
Ik geloof Do niet
Haar huilfrequentie is ook evenredig toegenomen naarmate de datum van het optreden dichterbij komtquote:Op maandag 4 april 2016 14:31 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze zal best dingen als pesten ervaren. Maar haar eigen gedrag kan een ander ook als pesten ervaren.
Die gaat nog heel veel janken. Misschien idd wel als reclame. Kind is ziek
ik dacht dat ze dat niet wou '' haar verhaal vertellen ''quote:Op maandag 4 april 2016 14:27 schreef a_b het volgende:
NU gaat het dus over Do.
Want in het verhaaltje komt voor dat ze plassen over de gepeste.
En de datum van de stemmingquote:Op maandag 4 april 2016 14:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Haar huilfrequentie is ook evenredig toegenomen naarmate de datum van het optreden dichterbij komt
Reclame maken voor het toneelstuk dusquote:Op maandag 4 april 2016 14:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Haar huilfrequentie is ook evenredig toegenomen naarmate de datum van het optreden dichterbij komt
Dat zei ze vanaf het begin alquote:Op maandag 4 april 2016 14:35 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik dacht dat ze dat niet wou '' haar verhaal vertellen ''
iig dat zei ze van de week tegen GJ
quote:
Het valt voor de zielige Doos allemaal perfect samen. Waardoor ze hoogstwaarschijnlijk weer weinig stemmen zal incasserenquote:Op maandag 4 april 2016 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Reclame maken voor het toneelstuk dus
Het is niet echt een type waar ik Do mee zou zien kussen eerlijk gezegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |