abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:02:34 #101
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_161203498
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Weet jij intussen wat homeopatie is?
Dementie slaat wel hard toe bij je Piet. Hoe kom je in vredesnaam nou weer bij homeopathie?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_161205477
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:24 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik zou het geweldig vinden als er nou eens gedegen onderzoek naar zou worden gedaan. :Y
Eigenlijk is er bij dit soort onderwerpen altijd te weinig bekend en zou dat beter ondezocht moeten worden, alhoewel ik liever heb dat er meer onderzoek gedaan werd naar echt belangrijke zaken. Liefst naar dingen die ook zinvol zijn. Zoals thoriumreactoren, vervangen van fossiele brandstof door iets wat niet concurreert met voedsel, co2 uitstoot verminderen/klimaatverandering vertragen, biodiversiteit hoog genoeg houden zodat de zee straks niet leeg is, een oplossing voor de plastic continenten in de oceanen... Niet dat ik jouw kat of hond niet een fijn leven gun.. maarja...
Whatever...
  dinsdag 5 april 2016 @ 21:32:59 #103
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_161206516
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:06 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Eigenlijk is er bij dit soort onderwerpen altijd te weinig bekend en zou dat beter ondezocht moeten worden, alhoewel ik liever heb dat er meer onderzoek gedaan werd naar echt belangrijke zaken. Liefst naar dingen die ook zinvol zijn. Zoals thoriumreactoren, vervangen van fossiele brandstof door iets wat niet concurreert met voedsel, co2 uitstoot verminderen/klimaatverandering vertragen, biodiversiteit hoog genoeg houden zodat de zee straks niet leeg is, een oplossing voor de plastic continenten in de oceanen... Niet dat ik jouw kat of hond niet een fijn leven gun.. maarja...
Gelukkig zijn er genoeg wetenschappers die zich daarmee bezig houden. Dan kunnen andere wetenschappers met onderzoek op het gebied van diervoeding bezig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_161206566
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er genoeg wetenschappers die zich daarmee bezig houden. Dan kunnen andere wetenschappers met onderzoek op het gebied van diervoeding bezig.
No way. We hebben nog geen oplossing gevonden. Dus lijkt me dat we onze prioriteiten stellen en dat is helaas en hopelijk niet het hondje van kees. Dat moet Kees zelf maar goed regelen.
Whatever...
pi_161206997
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik eigenlijk niet, wat ik zo lees wordt dat onderzoek gedaan door wolven dood te schieten en hun maaginhoud te analyseren.
:')

Onderzoek naar de verschillende soorten diervoer en hun langetermijneffecten. Bevolkingsonderzoek onder honden en katten, zeg maar.
pi_161207064
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:06 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.
pi_161207140
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:34 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

No way. We hebben nog geen oplossing gevonden. Dus lijkt me dat we onze prioriteiten stellen en dat is helaas en hopelijk niet het hondje van kees. Dat moet Kees zelf maar goed regelen.
Okee, dus we mogen alleen nog onderzoek doen naar dingen die belangrijk zijn. Wordt nog lastig bepalen wat wel en niet mag.
pi_161207191
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:50 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Okee, dus we mogen alleen nog onderzoek doen naar dingen die belangrijk zijn. Wordt nog lastig bepalen wat wel en niet mag.
Nee, hoor. Ik vind dat. Het hoeft niet perse :P
Whatever...
pi_161207370
Wie geeft een fuck om huisdieren? :')
  woensdag 6 april 2016 @ 05:13:29 #110
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_161214020
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:34 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Waar zeg ik iets over oplossing gevonden?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_161239220
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 05:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waar zeg ik iets over oplossing gevonden?
Dus er zijn niet genoeg wetenschappers bezig aan de serieuze problemen. Maar ik zal dit topic verder niet met mijn afwijkende mening bevuilen...
Whatever...
  dinsdag 12 april 2016 @ 18:39:43 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_161379051
De makers van 1Vandaag hebben ook De Volkskrant gelezen en hebben er vandaag een speciaal item aan besteed:
http://binnenland.eenvand(...)door_eten_rauw_vlees
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 12 april 2016 @ 21:43:27 #113
47102 Elvi
miemkwien
pi_161384654
Mn laatste hond heb ik ook rauw vlees gegeven. Maar dat was wel vermalen. Ik weet het merk niet meer, maar het waren een soort worsten en lagen in de diepvries. En je moest wel afwisselen zodat de hond alle voedingsstoffen binnen kreeg. Ze deed het er prima op, had minder haaruitval, mooiere vacht, en ze is 15 geworden :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')