Dementie slaat wel hard toe bij je Piet. Hoe kom je in vredesnaam nou weer bij homeopathie?quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Weet jij intussen wat homeopatie is?
Eigenlijk is er bij dit soort onderwerpen altijd te weinig bekend en zou dat beter ondezocht moeten worden, alhoewel ik liever heb dat er meer onderzoek gedaan werd naar echt belangrijke zaken. Liefst naar dingen die ook zinvol zijn. Zoals thoriumreactoren, vervangen van fossiele brandstof door iets wat niet concurreert met voedsel, co2 uitstoot verminderen/klimaatverandering vertragen, biodiversiteit hoog genoeg houden zodat de zee straks niet leeg is, een oplossing voor de plastic continenten in de oceanen... Niet dat ik jouw kat of hond niet een fijn leven gun.. maarja...quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou het geweldig vinden als er nou eens gedegen onderzoek naar zou worden gedaan.
Gelukkig zijn er genoeg wetenschappers die zich daarmee bezig houden. Dan kunnen andere wetenschappers met onderzoek op het gebied van diervoeding bezig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:06 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Eigenlijk is er bij dit soort onderwerpen altijd te weinig bekend en zou dat beter ondezocht moeten worden, alhoewel ik liever heb dat er meer onderzoek gedaan werd naar echt belangrijke zaken. Liefst naar dingen die ook zinvol zijn. Zoals thoriumreactoren, vervangen van fossiele brandstof door iets wat niet concurreert met voedsel, co2 uitstoot verminderen/klimaatverandering vertragen, biodiversiteit hoog genoeg houden zodat de zee straks niet leeg is, een oplossing voor de plastic continenten in de oceanen... Niet dat ik jouw kat of hond niet een fijn leven gun.. maarja...
No way. We hebben nog geen oplossing gevonden. Dus lijkt me dat we onze prioriteiten stellen en dat is helaas en hopelijk niet het hondje van kees. Dat moet Kees zelf maar goed regelen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er genoeg wetenschappers die zich daarmee bezig houden. Dan kunnen andere wetenschappers met onderzoek op het gebied van diervoeding bezig.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet, wat ik zo lees wordt dat onderzoek gedaan door wolven dood te schieten en hun maaginhoud te analyseren.
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:06 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Eigenlijk is er bij dit soort onderwerpen altijd te weinig bekend en zou dat beter ondezocht moeten worden, alhoewel ik liever heb dat er meer onderzoek gedaan werd naar echt belangrijke zaken. Liefst naar dingen die ook zinvol zijn. Zoals thoriumreactoren, vervangen van fossiele brandstof door iets wat niet concurreert met voedsel, co2 uitstoot verminderen/klimaatverandering vertragen, biodiversiteit hoog genoeg houden zodat de zee straks niet leeg is, een oplossing voor de plastic continenten in de oceanen... Niet dat ik jouw kat of hond niet een fijn leven gun.. maarja...
Okee, dus we mogen alleen nog onderzoek doen naar dingen die belangrijk zijn. Wordt nog lastig bepalen wat wel en niet mag.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:34 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
No way. We hebben nog geen oplossing gevonden. Dus lijkt me dat we onze prioriteiten stellen en dat is helaas en hopelijk niet het hondje van kees. Dat moet Kees zelf maar goed regelen.
Nee, hoor. Ik vind dat. Het hoeft niet persequote:Op dinsdag 5 april 2016 21:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Okee, dus we mogen alleen nog onderzoek doen naar dingen die belangrijk zijn. Wordt nog lastig bepalen wat wel en niet mag.
Waar zeg ik iets over oplossing gevonden?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:34 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
No way. We hebben nog geen oplossing gevonden. Dus lijkt me dat we onze prioriteiten stellen en dat is helaas en hopelijk niet het hondje van kees. Dat moet Kees zelf maar goed regelen.
Dus er zijn niet genoeg wetenschappers bezig aan de serieuze problemen. Maar ik zal dit topic verder niet met mijn afwijkende mening bevuilen...quote:Op woensdag 6 april 2016 05:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar zeg ik iets over oplossing gevonden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |