SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Fijne plaatjes uit voorgaande delen kun je in onderstaande spoiler terugvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
En oja, bij elk nieuw deel mag heel cliché een nieuw plaatje van Hilary Duff of ander even geefbaar chickie worden toegevoegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
De tetten in de OP laat ik trouwens staan, die zijn te goed
Welkom vader renwan ^O^
Nieuw topic en nieuwe TS![]()
Ik geef dit topic 5 Geerdjes!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Deze TS altijd 5 Geerdjesquote:Op maandag 4 april 2016 01:36 schreef DerRabbit het volgende:
Nieuw topic en nieuwe TS![]()
Ik geef dit topic 5 Geerdjes!
Welkom vader renwan ^O^
Deze TS krijgt alleen 5 Geerdjes mits goede TT die hedendaags aanwezig is.quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou enquote:Op maandag 4 april 2016 02:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze TS krijgt alleen 5 Geerdjes mits goede TT die hedendaags aanwezig is.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Heerlijkquote:Op maandag 4 april 2016 03:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb er nog 1 over, wel halve liter.Ik zwaai naar dieren.![]()
Klopt, maar in de auto op dat moment welquote:Op maandag 4 april 2016 04:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar heb je op dit tijdstip weinig last van.![]()
![]()
HOEEEEEEEEEEEEEEEROp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
We hadden een huis gehuurd waar we vooral hebben gezopen. Maar zaterdagavond zijn we nog in het Vliegende Paard ofz??? geweest.quote:Moeten zij weten![]()
Nice, volgend weekend vrij dan maar weer eens even de stad inquote:Op maandag 4 april 2016 14:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
We hadden een huis gehuurd waar we vooral hebben gezopen. Maar zaterdagavond zijn we nog in het Vliegende Paard ofz??? geweest.
Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Op maandag 4 april 2016 14:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nice, volgend weekend vrij dan maar weer eens even de stad in
Moeten zij weten![]()
Zo, net thuis. Dus effe lekker biertje klappen en dan de stad in voor döner en daarna weer lekker naar de kloten op bier
JIj hebt ook altijd vrij !!quote:Op maandag 4 april 2016 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
Zo, net thuis. Dus effe lekker biertje klappen en dan de stad in voor döner en daarna weer lekker naar de kloten op bierIk zwaai naar dieren.![]()
Heb net een heel weekend gewerkt, mag wel effe paar biertjes klappenquote:
Studentenquote:
Welkom vader renwan ^O^
Geen student zijnquote:x78354687463515357431
Ik ook heurquote:Op maandag 4 april 2016 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb net een heel weekend gewerkt, mag wel effe paar biertjes klappenIk zwaai naar dieren.![]()
Van die conducteurs die studenten boetes gevenquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gaan over 5 jaar met je trein kut dat is je broodIk zwaai naar dieren.![]()
Zijn meestal van die verzuurde mannetjes achter in de 20 die René heten en studenten vanuit de grond van hun hart haten omdat ze zelf nooit gestudeerd hebbenquote:Op maandag 4 april 2016 17:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Van die conducteurs die studenten boetes geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gaan over 5 jaar met je trein kut dat is je brood
Jij mag bij deze ook aan de zuip gaanquote:
Vaker van die huismoeders, ik werk al 20 jaar hier !! Ja 24 uur per weekquote:Op maandag 4 april 2016 18:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn meestal van die verzuurde mannetjes achter in de 20 die René heten en studenten vanuit de grond van hun hart haten omdat ze zelf nooit gestudeerd hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die kort pittige zijn helemaal het ergst, lijkt wel alsof die permanent ongesteld zijnquote:Op maandag 4 april 2016 18:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vaker van die huismoeders, ik werk al 20 jaar hier !! Ja 24 uur per week![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN dan moet je daarmee samenwerken soms teringquote:Op maandag 4 april 2016 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die kort pittige zijn helemaal het ergst, lijkt wel alsof die permanent ongesteld zijn![]()
![]()
Dat soort vrouwen moet je gewoon klappen en vertellen dat ze normaal moeten doen!quote:Op maandag 4 april 2016 18:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
EN dan moet je daarmee samenwerken soms tering![]()
Die worden vaak nog teammanager ook nog beetje conducteurs die 25/40 dienstjaar hebben vertellen hoe ze het moeten doenquote:Op maandag 4 april 2016 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen moet je gewoon klappen en vertellen dat ze normaal moeten doen!Ik zwaai naar dieren.![]()
Kunnen ze beter Geerd God teammanager maken, dan zou alles beter wordenquote:Op maandag 4 april 2016 18:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die worden vaak nog teammanager ook nog beetje conducteurs die 25/40 dienstjaar hebben vertellen hoe ze het moeten doen
Alsjeblieft zegquote:Op maandag 4 april 2016 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kunnen ze beter Geerd God teammanager maken, dan zou alles beter wordenIk zwaai naar dieren.![]()
Geen Geerd als teammanagerquote:![]()
Dan kunnen ze de NS maar beter opdoeken!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Daar zijn ze al druk mee bezigquote:Op maandag 4 april 2016 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen Geerd als teammanager![]()
Dan kunnen ze de NS maar beter opdoeken!Ik zwaai naar dieren.![]()
Maar dan zit jij zonder werk, hoe moet jij dan rondkomen?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Beetje stelen beetje zuipenquote:Op maandag 4 april 2016 18:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan zit jij zonder werk, hoe moet jij dan rondkomen?Ik zwaai naar dieren.![]()
Beetje uitkering trekken, beetje zuipen, beetje in je voortuin zitten.quote:
In wit t shirtquote:Op maandag 4 april 2016 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje uitkering trekken, beetje zuipen, beetje in je voortuin zitten.Ik zwaai naar dieren.![]()
Witte T-shirts zonder mouwenquote:![]()
In de tuin bierdrinken
Ketting om je nek
Mercedes voor de deur
Andre Hazes aan![]()
![]()
quote:Op maandag 4 april 2016 19:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Witte T-shirts zonder mouwen![]()
In de tuin bierdrinken
Ketting om je nek
Mercedes voor de deur
Andre Hazes aanIk zwaai naar dieren.![]()
Met een paar motoren voor de deur van al je vrienden?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb alleen FOK!quote:Op maandag 4 april 2016 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met een paar motoren voor de deur van al je vrienden?Ik zwaai naar dieren.![]()
Dan kom ik gewoon langs met mijn ducati en een paar sixpacks en dan gaan we zuipen als bazen in de tuinquote:
quote:Op maandag 4 april 2016 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kom ik gewoon langs met mijn ducati en een paar sixpacks en dan gaan we zuipen als bazen in de tuin
En dan als we 9 halve liters op hebben ruzie gaan zoeken met palen en murenquote:
quote:Op maandag 4 april 2016 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje uitkering trekken, beetje zuipen, beetje in je voortuin zitten.
Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
9 halve liters?!!?quote:Op maandag 4 april 2016 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan als we 9 halve liters op hebben ruzie gaan zoeken met palen en murenIk zwaai naar dieren.![]()
Ja, gewoon kortstondige pauze inlassen en ruzie gaan zoeken.quote:
Daarna gewoon weer keihard doorklappen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ben niet zo van de ruzie man !!quote:Op maandag 4 april 2016 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, gewoon kortstondige pauze inlassen en ruzie gaan zoeken.
Daarna gewoon weer keihard doorklappen!Ik zwaai naar dieren.![]()
Dan gewoon keihard doorzuipen zoals alleen mannen dat kunnen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dan moet je hem door mij laten bereiden, dan krijg een Durum Doner waar je U tegen zegtquote:Op maandag 4 april 2016 19:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou die bovenste kom ik weinig tegen moet ik zeggen,
35 cm in mijn kont zekerquote:Op maandag 4 april 2016 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je hem door mij laten bereiden, dan krijg een Durum Doner waar je U tegen zegtIk zwaai naar dieren.![]()
Daar is paus meer van, maar als je dat wil dan kan dat gebeuren.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wel met spuugquote:Op maandag 4 april 2016 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar is paus meer van, maar als je dat wil dan kan dat gebeuren.Ik zwaai naar dieren.![]()
Oké, zal renwan wel vragen of hij er een beetje glij bij wil doen deze keer!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Renwan is van alle markten thuisquote:Op maandag 4 april 2016 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké, zal renwan wel vragen of hij er een beetje glij bij wil doen deze keer!Ik zwaai naar dieren.![]()
En de enige café ganger die slechts 35cm heeft. De rest zit er volgens Opsnol ver boven!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Laat klb het maar niet horenquote:Op maandag 4 april 2016 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En de enige café ganger die slechts 35cm heeft. De rest zit er volgens Opsnol ver boven!Ik zwaai naar dieren.![]()
KLB voelt ze niet eens meer!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
NeeOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Dus Opso was weer eens aan het liegenquote:
Welkom vader renwan ^O^
Wel weer zeer zwak van renwan.
Heeft hij eindelijk een bazen baan te pakken, besluit hij niet tegen de bedrijfsregels in te gaan en maar lekker burgerlijk met zijn colaatje achter de tv te gaan zitten. Dit terwijl op dit tijdstip echte bazen zichzelf helemaal naar de kloten zuipen om vervolgens morgenochtend nog dronken, stinkend naar de drank en een uur te laat op het werk aan te komen, hun baas verschillende levensbedreigende ziektes toe te wensen en eindelijk gaan doen waar ze voor betaald worden.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik werk tot 06:30 lamlulquote:Op maandag 4 april 2016 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
Wel weer zeer zwak van renwan.
Heeft hij eindelijk een bazen baan te pakken, besluit hij niet tegen de bedrijfsregels in te gaan en maar lekker burgerlijk met zijn colaatje achter de tv te gaan zitten. Dit terwijl op dit tijdstip echte bazen zichzelf helemaal naar de kloten zuipen om vervolgens morgenochtend nog dronken, stinkend naar de drank en een uur te laat op het werk aan te komen, hun baas verschillende levensbedreigende ziektes toe te wensen en eindelijk gaan doen waar ze voor betaald worden.
Welkom vader renwan ^O^
Tank ook gelijk vol gegooid uiteraard en paar sloffen shag.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:56 schreef MrBradge het volgende:
Belgische frietIk ga aankomende maand richting belgie denk ik.
![]()
Precies, kost daar niks. Hier gaat de benzine alweer naar de 1,42 toe.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tank ook gelijk vol gegooid uiteraard en paar sloffen shag.![]()
1,17 Euro was het daar Euro95, de tabak hebben ze wel duurder gemaakt maar scheelt 15 op een slof.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies, kost daar niks. Hier gaat de benzine alweer naar de 1,42 toe.
Het verschil bij bier heb ik niet uitgerekend dat werd me te ingewikkeld.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2016 01:01:10 ]![]()
Welkom vader renwan ^O^
Dat is een grote bil!quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:12 schreef Simterklaas het volgende:
Tijd voor een kwaliteitspost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Tussen, pak 'm beet, 2 en 6 rijden er toch helemaal geen treinen?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:32 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Tussen, pak 'm beet, 2 en 6 rijden er toch helemaal geen treinen?quote:Waar en wanneer rijdt de nachttrein?
Dankzij de nachttrein reist u ook ‘s nachts gewoon met de trein. In de Randstad rijdt de nachttrein elke nacht, in andere delen van het land rijdt de nachttrein in het weekend. Kijk in de NS Reisplanner voor exacte vertrek- en aankomsttijden en check uw reis kort voor vertrek nogmaals voor het meest actuele reisadvies.
De nachttrein rijdt:
In de Randstad: elke nacht
Van Rotterdam via Den Haag Hollands Spoor, Leiden, Schiphol Airport, Amsterdam Centraal naar Utrecht Centraal: elke nachtOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
In principe zou je 24/7 kunnen blijven werkenquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:32 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Tussen, pak 'm beet, 2 en 6 rijden er toch helemaal geen treinen?
Jezus wat een onuitstaanbare zeikbeerquote:![]()
![]()
Rijd je nou steeds rondjes?quote:Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik rij inderdaad soms wel 2x dezelfde route, maar die ligt dan op de route richting huis of richting een maatje.quote:![]()
Hij is helemaal vervelend "zoooo"quote:Met z`n shagrokende tokkie vrouw ernaast.
![]()
2:57quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hij is helemaal vervelend "zoooo"Met z`n shagrokende tokkie vrouw ernaast.
Ik heb een keer gelezen dat die vent nog maar net zijn rijbewijs heeft. Klopt dit?Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 5 april 2016 15:40 schreef Simterklaas het volgende:
Ik heb een keer gelezen dat die vent nog maar net zijn rijbewijs heeft. Klopt dit?![]()
![]()
Ja, maak je niet zo druk als iemand geen 50 rijdt. Het is niet overal even verstandig om 50 te gaan rijden binnen de bebouwde kom.quote:Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Ik doe het grootendeels voor de camera he, als iemand 30 rijd waar 'ie 50 mag en de dashcam neemt niet op dan schakel ik van z`n 2 naar z`n 3 en ga ik in cruise standquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:44 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ja, maak je niet zo druk als iemand geen 50 rijdt. Het is niet overal even verstandig om 50 te gaan rijden binnen de bebouwde kom.![]()
![]()
Ja jaquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik doe het grootendeels voor de camera he, als iemand 30 rijd waar 'ie 50 mag en de dashcam neemt niet op dan schakel ik van z`n 2 naar z`n 3 en ga ik in cruise stand
Jaquote:Ik doe het voornamelijk voor YouTube, ik ben een zeer relaxed chauffeur normaliter. Of naja, sowieso wel. Als ik 3 minuten beelden heb verzameld over een periode van zeg 400-500 kilometer dan is het veel.. Of er moet opeens een hoop gebeuren tijdens 1 rit.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2016 16:54:13 ]![]()
Verbaast me dat Fylaxje nog niet hier is, of zou die zich op dit moment kapot aan het fappen zijn op ariana
Ik zou haar keihard doenquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:59 schreef DerRabbit het volgende:
Verbaast me dat Fylaxje nog niet hier is, of zou die zich op dit moment kapot aan het fappen zijn op arianaIk zwaai naar dieren.![]()
Alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:59 schreef DerRabbit het volgende:
Verbaast me dat Fylaxje nog niet hier isPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Ik zou het je keihard gunnen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Behalve van Ariane, die is te druk bezig met Geerd te bevredigen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja preciesquote:Op dinsdag 5 april 2016 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Behalve van Ariane, die is te druk bezig met Geerd te bevredigen!![]()
Moeten zij weten![]()
Argo als TS [insert random filosofie]quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Diep topic van Argo: R&P / De leegte en betekenis van het leven.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Alleen Geerd kan Ariana geven waar ze zoveel behoefte aan heeft
SL, de verrader der Apostelenquote:
Sow, zou worstelwedstrijd met haar doen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nu mag fylaxje weer wegPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Ze zou ook worstelen met Geerd Fallus!quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:58 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Sow, zou worstelwedstrijd met haar doen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Straks alweer de laatste aflevering van TWD kijken
Moet het hele seizoen nog kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:12 schreef Simterklaas het volgende:
Straks alweer de laatste aflevering van TWD kijken
Welkom vader renwan ^O^
Zo, weer een nacht en ja simterklaas er rijden treinen in de nacht!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
De tweede helft van dit seizoen vind ik wel weer echt genietenquote:
Krat bier ter hande nemen, TWD kijken en af en toe fapje inzettenquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:30 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
De tweede helft van dit seizoen vind ik wel weer echt genieten
Fapjes aan het machen op Hilary godinquote:
Hoe is het in de groepsapp?quote:Op woensdag 6 april 2016 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fapjes aan het machen op Hilary godinPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Kweenie, al een week ofzo niet meer in gekeken. Werd er gestoord vanquote:![]()
Zullen wel 3 miljoen nieuwe berichten op binnen zijn en 3k aan selfies bij de NS
Hou op, mijn hartquote:Op woensdag 6 april 2016 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
De dagen dat deze reeks nog tot in de late uurtjes actief was is
[ afbeelding ]
Puike band, alleen die gitarist was destijds echt slecht.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
quote:Op woensdag 6 april 2016 00:34 schreef Simterklaas het volgende:
Even American Truck Simulator uitproberen
Die kwaliteitquote:![]()
Dit is echt een nee. Of de demo is gewoon kut.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Aan het werk!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
JA VERDOMME MAN WAAROM HEB JE OPEENS EEN LEVENquote:Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
GEERD OOK NOG HOORquote:Op woensdag 6 april 2016 01:42 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
JA VERDOMME MAN WAAROM HEB JE OPEENS EEN LEVENOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Waar zijn de uren gebleven waarop iedereen nog lekker aan het fappen was op Hilary en daarna weer lekker verder gingen met bier zuipen
Ja man aanrijding op de veluwe zouden we misschien door mogen, toch terug naar amersfoort later Utrecht toen taxi 2 uur later thuis.quote:
Ik had in Nunspeet met de bus naar Zwolle gekund maja moet de machinist alleen...
Collegiaal als ik was met hem mee terug gegaan.Ik zwaai naar dieren.![]()
Geerd erkent mijn goede werkquote:![]()
Mijn leven als Geerds Profeet blijft nog steeds in leven
Daarom is zij ook Geerd Grote Vrouw!quote:
Net na RoséRoosje, zij is Geerds Godin!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2016 03:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom is zij ook Geerd Grote Vrouw!
Net na RoséRoosje, zij is Geerds Godin!
[top reaguursel] Zou marleen snoeihard gevenquote:[/top reaguursel]
Laat Argo het maar niet horenquote:Op woensdag 6 april 2016 02:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd erkent mijn goede werk![]()
Mijn leven als Geerds Profeet blijft nog steeds in leven
Welkom vader renwan ^O^
Die andere ook godverquote:Op woensdag 6 april 2016 03:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[top reaguursel] Zou marleen snoeihard geven[/top reaguursel]
Marleen eerder die heeft een geilere blik in dr ogen. Die andere lijkt leeg van binnenquote:![]()
Wel meer om op te vullen
Welkom vader renwan ^O^
Ik vind die ander maar een raar wijf die iet te hard probeert om grappige opmerkingen te maken.
Zou haar wel doenMoeten zij weten![]()
Die ene met die hese stem heeft sowieso te veel piemels geslikt.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Dit is zoals het hoort. Als een vrouw een piemel ziet moet zij direct beginnen met zuigen!quote:Op woensdag 6 april 2016 11:50 schreef Simterklaas het volgende:
Die ene met die hese stem heeft sowieso te veel piemels geslikt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zou haar niet doen. Word er totaal niet warm van.quote:Ik heb tegen gestemd.quote:Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Ik ookquote:Op woensdag 6 april 2016 16:14 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zou haar niet doen. Word er totaal niet warm van.
[..]
Ik heb tegen gestemd.Moeten zij weten![]()
EINDELIJK IEMAND DIE GWEN OOK MAAR MWEH VINDquote:Op woensdag 6 april 2016 16:14 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zou haar niet doen. Word er totaal niet warm van.
En ik heb nog nooit in mijn leven gestemd en was niet van plan er vandaag mee te beginnen
Welkom vader renwan ^O^
Niet dat een ''ja'' of een ''nee'' van het volk veel gaat helpen, dat geld krijgt Oekraïne toch wel, maar meer voor het idee. Ik zit niet echt te wachten op uitbreiding van de EU. Nederland moet ook eens ophouden met de grote jongen proberen uit te hangen. Eigen volk eerst. Datzelfde geldt ook in een noodsituatie; eerst altijd aan je eigen veiligheid denken.quote:Deze manquote:Op woensdag 6 april 2016 16:16 schreef renwan het volgende:
[..]
EINDELIJK IEMAND DIE GWEN OOK MAAR MWEH VIND
Effe wat fapvoer tussen het stemmen door!
Moet nog steeds die Popoz film kijken, al is het alleen maar omdat Ancilla
Wederom eens, deze manquote:Op woensdag 6 april 2016 16:29 schreef Simterklaas het volgende:
Moet nog steeds die Popoz film kijken, al is het alleen maar omdat Ancilla
Welkom vader renwan ^O^
Mijn download wil niet echt vlotten. Hij staat nog steeds op 0,0%quote:
Ik zou toch alleen naar Ancilla skippen en de rest niet kijkenquote:Op woensdag 6 april 2016 16:50 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mijn download wil niet echt vlotten. Hij staat nog steeds op 0,0%
Welkom vader renwan ^O^
Sowieso was 2015 een dramatisch filmjaar. Geen enkele film heeft mij kunnen boeien. Hoop dat het dit jaar beter wordt.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zou toch alleen naar Ancilla skippen en de rest niet kijkenPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Neequote:
Welkom vader renwan ^O^
Werd het te populair op dumpert?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:42 schreef MrBradge het volgende:
De Zeurende Chauffeur reeks is van YouTube.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
NEINNNNquote:Op woensdag 6 april 2016 17:42 schreef MrBradge het volgende:
De Zeurende Chauffeur reeks is van YouTube.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Ik zou er niet raar van staan te kijken als dit vandaag ook nog op Dumpert staat hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Mag best hoor, prima. Maar die dashcamfilmpjes...quote:Op woensdag 6 april 2016 18:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zou er niet raar van staan te kijken als dit vandaag ook nog op Dumpert staat hoor![]()
29 las ik overalquote:Op woensdag 6 april 2016 20:33 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Soort voorspelling geloof ik. ExitpollIk zwaai naar dieren.![]()
JEETJE IK KAN DE SPANNING BIJNA NIET MEER AANPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:15 schreef Simterklaas het volgende:
JEETJE IK KAN DE SPANNING BIJNA NIET MEER AAN
Alle schuld die wij hebben vermenigvuldigen met 2,2quote:
Echt fantastisch.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alle schuld die wij hebben vermenigvuldigen met 2,2Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Helemaal naar de 450 miljard, echt fantastischquote:
Trots op mijn gemeente: 73% tegen en 38,4% opkomst
Volgens mij heb ik Paus zijn Grinder profiel gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:
Nijmegen is gereed om Geerd God te ontvangen
De eerste is bijna op
Welkom vader renwan ^O^
Ja ik haal het niveau weer even terug naar bier, voor de tieten moet iemand anders zorgen want ik ben te lui om te googelenquote:
Welkom vader renwan ^O^
Mooie uitslag welquote:Op woensdag 6 april 2016 23:54 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja ik haal het niveau weer even terug naar bier, voor de tieten moet iemand anders zorgen want ik ben te lui om te googelen
Welkom vader renwan ^O^
Als je politiek wil bespreken verwijs ik je door naar de KLB SCquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Of naar de topics die daar over gaanquote:Op donderdag 7 april 2016 00:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Als je politiek wil bespreken verwijs ik je door naar de KLB SCMoeten zij weten![]()
Mijn ogen moeten even tot rust komen, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 7 april 2016 00:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Of naar de topics die daar over gaan
NEE DAT BEGRIJP IK NIETquote:Op donderdag 7 april 2016 00:05 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mijn ogen moeten even tot rust komen, als je begrijpt wat ik bedoelOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Pfoe ging echt hard jaquote:Op donderdag 7 april 2016 00:05 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mijn ogen moeten even tot rust komen, als je begrijpt wat ik bedoelMoeten zij weten![]()
Oh, ik volg niks qua politiekquote:Op donderdag 7 april 2016 00:07 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Binnen een kwartier elk deel vol.
Welkom vader renwan ^O^
Ik normaal gesproken ook niet, maar vond dit wel een interessante kwestie en als we dan toch de kans krijgen. Alleen hoeft een volgend referendum voor mij dan ook weer niet zo nodig. Iets met geld en zo.quote:Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
quote:Eindstand
Voor: 38,1%
Tegen: 61,1%
Opkomst: 32,2%
Ik dacht eerst dat deze reeks gewoon aan het afsterven was maar nu blijkt dat niemand hier post als ik aanwezig ben. ZAL WEL WEER AAN MIJ LIGGEN DUS STELLETJE LIJERSOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Sorry, ben er weerquote:Op donderdag 7 april 2016 00:49 schreef renwan het volgende:
Ik dacht eerst dat deze reeks gewoon aan het afsterven was maar nu blijkt dat niemand hier post als ik aanwezig ben. ZAL WEL WEER AAN MIJ LIGGEN DUS STELLETJE LIJERS
Ik zou wel een kapsalon lusten maar ken geen betrouwbare bezorgers hierzo
Welkom vader renwan ^O^
Misschien even naar buiten gaan?quote:Op donderdag 7 april 2016 00:52 schreef renwan het volgende:
Ik zou wel een kapsalon lusten maar ken geen betrouwbare bezorgers hierzo
Al gedaan vandaag, ga niet nog eensquote:Op donderdag 7 april 2016 00:56 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Misschien even naar buiten gaan?
Welkom vader renwan ^O^
Ik wilde vanmiddag lekker een haring gaan halen, gaat het me toch opeens regenenquote:
En bedankt hè, haringquote:Op donderdag 7 april 2016 01:00 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik wilde vanmiddag lekker een haring gaan halen, gaat het me toch opeens regenen![]()
![]()
Welkom vader renwan ^O^
Het gaat om die vis man, dat wijf is even niet belangrijkquote:![]()
Welkom vader renwan ^O^
Zou die vis keihard oraal nemen.quote:Op donderdag 7 april 2016 01:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Het gaat om die vis man, dat wijf is even niet belangrijk
Heb je er nou al eens eentje geproefd? EEN HARING BEDOEL IKquote:Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Nee nog steeds niet !quote:Op donderdag 7 april 2016 01:07 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb je er nou al eens eentje geproefd? EEN HARING BEDOEL IK
Ik heb van het weekend vrij dan maar eens kijken misschienIk zwaai naar dieren.![]()
Dan verwacht ik natuurlijk wel een uitgebreide review met pics.quote:Op donderdag 7 april 2016 01:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet !
Ik heb van het weekend vrij dan maar eens kijken misschienPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Haal er dan wel een bij een goede visboer, niet bij de supermarktquote:Op donderdag 7 april 2016 01:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet !
Ik heb van het weekend vrij dan maar eens kijken misschien
Welkom vader renwan ^O^
Dat was ik sws wel van plan idd.quote:Op donderdag 7 april 2016 01:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Haal er dan wel een bij een goede visboer, niet bij de supermarktIk zwaai naar dieren.![]()
Deze manquote:
Welkom vader renwan ^O^
Je zou er bijna een referendum over houdenquote:Op donderdag 7 april 2016 01:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Haal er dan wel een bij een goede visboer, niet bij de supermarkt
STOP MET DIE POLITIEKE ONZINquote:Op donderdag 7 april 2016 01:25 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je zou er bijna een referendum over houden
Welkom vader renwan ^O^
Ik heb geen zin om de volgende OP te pakken, iemand?
Welkom vader renwan ^O^
Noem eens een leuke TT.quote:Op donderdag 7 april 2016 01:27 schreef renwan het volgende:
Ik heb geen zin om de volgende OP te pakken, iemand?Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
IK DOE HET WELquote:![]()
Welkom vader renwan ^O^
5Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
4Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
3Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
2Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
DOEIOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: