Hahahahahaha, ik ga hier niet eens op reageren.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
¤ 960- per maand bijstand, plus zorgtoeslagje die je kan wegstrepen tegen je verzekeringen, huurwoninkje eraf van 400 euro, 10 euro per dag in de AH uitgeven aan eten en overigen en je hebt nog 260 euro per maand om van te yoloen. Of mis ik wat? Dan woon, eet en leef je beter dan een maximaal bijlenende student die nog stufi krijgt. Helemaal gratis.
GWL komen niet boven de 50 euro uit voor alleenstaanden en zonder auto worden je verzekeringskosten behoorlijk gedekt door de zorgtoeslag.quote:
Hoe lang woon je al op je zelf?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
GWL komen niet boven de 50 euro uit voor alleenstaanden en zonder auto worden je verzekeringskosten behoorlijk gedekt door de zorgtoeslag.
Nee serieus doe het eens. Heb vandaag nog naar sociale woningen gekeken dus doe je ding.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:21 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hahahahahaha, ik ga hier niet eens op reageren.
Hoe lang woon je al op jezelf als je denkt dat je met huur, zorgtoeslag en wat eten er wel bent?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nee serieus doe het eens. Heb vandaag nog naar sociale woningen gekeken dus doe je ding.
Hmm nee, ken genoeg mensen alleen waar ze meer dan ¤50,- voor gwl betalen. Het feit dat je alleenstaand bent is niet doorslaggevend voor de prijs.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
GWL komen niet boven de 50 euro uit voor alleenstaanden en zonder auto worden je verzekeringskosten behoorlijk gedekt door de zorgtoeslag.
Alsnog 200 euro over voor Schultenbrau en kleding van de kringloop.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hmm nee, ken genoeg mensen alleen waar ze meer dan ¤50,- voor gwl betalen. Het feit dat je alleenstaand bent is niet doorslaggevend voor de prijs.
Volgens mij verbruiken werklozen juist meer omdat ze vaker thuis zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hmm nee, ken genoeg mensen alleen waar ze meer dan ¤50,- voor gwl betalen. Het feit dat je alleenstaand bent is niet doorslaggevend voor de prijs.
Ook dit ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij verbruiken werklozen juist meer omdat ze vaker thuis zijn.
Daarom ook snel lid worden van de bibliotheek voor 20 euro per jaar, warm binnen zitten met een boek.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij verbruiken werklozen juist meer omdat ze vaker thuis zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |