Je zou gelijk kunnen krijgenquote:Op zondag 3 april 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Ziyech.
Willem II kwam niet voor de gein op 2-0 voorsprong.
Daarom denk ik 4-2.quote:Op zondag 3 april 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Ziyech.
Willem II kwam niet voor de gein op 2-0 voorsprong.
Dat is feitelijk onjuist, kijk de topics er maar op na. Waarom wis je de helft van de post?quote:Op zondag 3 april 2016 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Totdat Ajax van PSV won zeker![]()
Wat is Milik trouwens goed de laatste tijd he?
Erg was dat ja. Met die kut moffenquote:
Ben je nog wel fan van de Cavaliers?quote:Op zondag 3 april 2016 22:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat gevoel is door de jaren heen sterk, heel sterk afgenomen. Het begon al met de Strootmans en de Toivonens van deze wereld.
Haha okequote:Op zondag 3 april 2016 22:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat gevoel is door de jaren heen sterk, heel sterk afgenomen.
Hij wilde zijn nieuwe sport-BH laten zien.quote:Op zondag 3 april 2016 22:46 schreef Rabieluh het volgende:
Waarom deed Dirkie zijn shirt omhoog, was hij de boodschap vergeten?
Wat?quote:Op zondag 3 april 2016 22:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is feitelijk onjuist, kijk de topics er maar op na. Waarom wis je de helft van de post?
De Ziyechhype?quote:Op zondag 3 april 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik trap voor geen meter in de hype.
quote:Op zondag 3 april 2016 22:46 schreef Pascalus het volgende:
Dit is een kut item maar toch is dit het hoogtepunt van de uitzending
Er zijn nog zoveel vrouwen.quote:
Daar ben ik het wel mee eens, want het is puur Ziyech die de kar daar trekt momenteel. Maar daarom presteren ze best aardig nu.quote:Op zondag 3 april 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, daar niet in. Ik trap niet in de algehele Twente-hype.
Dat proef ik niet, op VBL althans.quote:Op zondag 3 april 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, daar niet in. Ik trap niet in de algehele Twente-hype.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |