Ligt er bij jou wel eens een bruine Fylax in de plee?quote:
denk dat men die obligatie koopt liever het geld zo liquide mogelijk heeftquote:Op zondag 3 april 2016 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hogere financiele zekerheid voor de partij die de obligatie uitgeeft oid
incrowdkliekjesquote:Op zondag 3 april 2016 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Voor de mensen die er toe doen heb ik overigens wat op 450 gepost xoxoxoxox
Ik ben met niemand okquote:Op zondag 3 april 2016 23:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht dat wij wel ok waren, jammer dit hoor.
TR, schijtverwensingquote:Op zondag 3 april 2016 23:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ligt er bij jou wel eens een bruine Fylax in de plee?
Leuk zeg vertel meerquote:Op zondag 3 april 2016 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Nee maar goede manier om te achterhalen of je je goed voelt bij het zijn van een vrouw en of ik dan dus trangenderop moet ondergaan of niet.quote:Op zondag 3 april 2016 23:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar je was eerst man en nu ben je vrouw?
Tldrquote:Op zondag 3 april 2016 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Niemand mag elkaar, dus gewoon elkaar uitmaken voor rotte visquote:Op zondag 3 april 2016 23:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik ben niet actief genoeg voor dit gesprek.
Oké rotte vis.quote:Op zondag 3 april 2016 23:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niemand mag elkaar, dus gewoon elkaar uitmaken voor rotte vis
Ah zo. Het lijkt mij dat de gedachte eraan je zou moeten opwinden. Als dat niet het geval is, dan kan je het oefenen op een komkommer wel overslaan lijkt mequote:Op zondag 3 april 2016 23:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nee maar goede manier om te achterhalen of je je goed voelt bij het zijn van een vrouw en of ik dan dus trangenderop moet ondergaan of niet.
Begint de ellende weer?quote:Op zondag 3 april 2016 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weet ik zelf vaak ook niet eens
Ik ga Remlof/Gutmensch ook steeds beter begrijpen, Felix is gewoon irritant aanwezig en denkt wat te zijn nu hij crew is.quote:Op zondag 3 april 2016 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is iets tussen jullie. Ik neem hem niks kwalijk van meer dan vier maanden terug. Probleem is dat ik genoeg zie binnen de afgelopen vier maanden, waardoor ik hem niet een entiteit van mij zou willen laten vertegenwoordigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |