hij heet geen felixquote:Op zondag 3 april 2016 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mja, elke keer op iemands fouten uit het verleden wijzen is het ook niet helemaal, ik neem aan dat Felix ook z'n leer getrokken heeft.
Ik zit nu al een tijdje niet meer in de Crew, maar weet ook wel dat hij daar ook zo z'n sturing krijgt.
En wees blij ook hij leert van z'n fouten. Ik heb ergens wel een hartje voor die knul
Ja dus, aivd ingelichtquote:Op zondag 3 april 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blijf van paxcon af wij hebben een platonische relatie
[..]
Wat voor
Paxcon is homo.quote:Op zondag 3 april 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blijf van paxcon af wij hebben een platonische relatie
[..]
Wat voor
Het probleem is dat hij wel uitgelokt wordtquote:Op zondag 3 april 2016 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Probleem is dat z'n fouten niet alleen in z'n verleden liggen.
Wat begrijp je niet aan platonisch?quote:
Probleem is dat hij hapt. Crew moet daarboven staan.quote:Op zondag 3 april 2016 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij wel uitgelokt wordt
Ik niet, kom mij maar beschermen ja.quote:
Crip belachelijk maken omdat dat maar een kopvod is, maar wel geilen op Opso, hypocriete reetkeverquote:Op zondag 3 april 2016 22:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik niet, kom mij maar beschermen ja.
En dat probeer ik hem ook uit te leggen, jij probeerde het ook even en toen kwam je met die doodsverwensing,... niet handig als je die knul wil helpen.quote:Op zondag 3 april 2016 22:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Probleem is dat hij hapt. Crew moet daarboven staan.
Ik ben zo'n slappe tourkijker die helft vande Giro niet mee krijgtquote:Op zondag 3 april 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk valt je stroom uit tijdens de Giro
opso is geen moslima tochquote:Op zondag 3 april 2016 22:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Crip belachelijk maken omdat dat maar een kopvod is, maar wel geilen op Opso, hypocriete reetkever
Ik voel geen behoefte hem te helpen. En zijn reactie op die 'doodsverwensing' zegt genoeg over hoe die knul in elkaar steekt.quote:Op zondag 3 april 2016 22:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dat probeer ik hem ook uit te leggen, jij probeerde het ook even en toen kwam je met die doodsverwensing,... niet handig als je die knul wil helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |