quote:Op zondag 3 april 2016 22:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[KLB SC] DIT IS DE SLOWCHAT VAN KLB, DE ENIGE NORMALE PLEK VAN KLB
watquote:Op zondag 3 april 2016 22:03 schreef Ashqelon het volgende:
Prez vind je dat trangender mee mogen doen aan missverkiezingen?
Boos weggelopenquote:
Jij bent de enige van stormfront die hier mild-racistisch overkomt.quote:Op zondag 3 april 2016 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat
weet ik veel
wat de fuck boeien missverkiezingen mij no uweer
quote:Op zondag 3 april 2016 22:05 schreef Catkiller het volgende:
Wat een kneus ben je ook om niet eens de TT te veranderen. Dit kon er nog wel bij naast je constante gefaal met vrouwen.
owjeej owjeej...quote:Op zondag 3 april 2016 22:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja pas op z'n minst de TT aan, jezus.
Jou moeten we ook nog wegpesten.
Ja gewoon de keiharde waarheid fagboy leer er maar mee om te gaan.quote:
We zijn te arrogant en te dom om in zijn stellingen mee te gaanquote:
Trump is eigenaar van de missverkiezing en gaat over lgbtrechten en je bent liberal enzo.quote:Op zondag 3 april 2016 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat
weet ik veel
wat de fuck boeien missverkiezingen mij nou weer
Ga lekker naar marokka.nl anders johquote:
bedankt maat dat waardeer ikquote:Op zondag 3 april 2016 22:05 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Jij bent de enige van stormfront die hier mild-racistisch overkomt.
Dat vind ik wel tof
Nou met dat laatste ben ik het wel eens.quote:Op zondag 3 april 2016 22:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
We zijn te arrogant en te dom om in zijn stellingen mee te gaan
hjb over mevrouw doekje jaquote:Op zondag 3 april 2016 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga lekker naar marokka.nl anders joh
boeit me echt geen ene fuckquote:Op zondag 3 april 2016 22:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Trump is eigenaar van de missverkiezing en gaat over lgbtrechten en je bent liberal enzo.
Je leuter is vast ook van dat formaat als die van hem ja.quote:
Dit is mijn fok, er staat toch .nl of niet????quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga lekker naar marokka.nl anders joh
Hoeveel % arisch ben jij?quote:Op zondag 3 april 2016 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit is mijn fok, er staat toch .nl of niet????
Vast offline gehaald door de overheid al die viese terroriste daaarquote:
"Recent polls have shown a fifth of Americans can't locate the U.S. on a world map. Why do you think this is?"quote:
quote:I personally believe that U.S. Americans are unable to do so because, uh, some, uh, people out there in our nation don't have maps and, uh, I believe that our education like such as in South Africa and, uh, the Iraq, everywhere like such as, and, I believe that they should, our education over here in the U.S. should help the U.S., uh, or, uh, should help South Africa and should help the Iraq and the Asian countries, so we will be able to build up our future. For our children.
110%!!!!quote:
Een soort FOK! dus.quote:Op zondag 3 april 2016 22:09 schreef Crip het volgende:
[..]
alsof je terecht bent gekomen in een opvang voor verstandelijk gehandicapten-
eigen fok eerstquote:Op zondag 3 april 2016 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit is mijn fok, er staat toch .nl of niet????
Op zich is hij geen beroerde jongen, als ie even leuk meedoet.quote:Op zondag 3 april 2016 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou met dat laatste ben ik het wel eens.
Dat was een user die op waarde geschat moet worden.
Maar om daarom nu boos weg te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |